Nya, fast gamla bilder

        DATUM: 2009-08-26 TID: 16:14:01
Victor hade så stor glädje över sina halv syskon när han levde. Hittade lite gamla kort i datorn som jag lägger upp. Ha ha, åh vilka minnen man får när man tittar på dem.



Fredagsmys i soffan=)






Chips =) Mums !













Coola killar. Samma dag som Victor började tappa sitt hår...








Blåsbubblor!!! Jippi!





Vill inte va med mer!!!!!






Grabbarna i huset =)





Mys i Theas knä =)









Men, Thea. Vad göör du???






Oki, bäst jag försöker också!










Puss







Är de inte underbara denna lilla syskonskara?  Tänk vad livet kan vara grymt och kallt ibland.
Men vi har alltid våra minnen, och dem kan inte tas i från oss!

Kommentarer
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Åh så fina de är! Det känns så fruktansvärt orättvist att Victor inte fick växa upp tillsammans med sina syskon! Och så oerhört ledsamt för barnen att förlora sin fina lillebror!



Kramar!

2009-08-26 @ 16:36:10
Postat av: Sandra

Verkligen jättefina bilder! Ser så mysigt ut! hoppas ni har det bra! Kram

2009-08-26 @ 16:47:22
URL: http://galaxia.blogg.se/
Postat av: Victors morfar Christer

Jättefina bilder...... mer kommentar överflödig :)



pappa

2009-08-26 @ 16:57:19
URL: http://mckillen.se
Postat av: annika

Nej, minnena har ni kvar. De kommer för alltid värma er även när det är som mörkast. Victor kan aldrig försvinna. Ni har ju varit med om honom.

Fina bilder. Jag undrar hur hans halvsyskon klarar förlusten av Victor? Hoppas de mår bra alla tre.

2009-08-26 @ 17:00:09
Postat av: bettygirl.blogg.se

fick din bok idag, men har ännu inte vågat öppna den ....



men senare idag ska ja nog klara av det.



underbara du !!



kram betty

2009-08-26 @ 18:09:23
URL: http://bettygirl.blogg.se/
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Minnena av Victor kan ingen ta ifrån er. Så fina bilder på syskonen. Det syns verkligen att dom gillar varandra massor! Vilken tur att ni fotat så mycket, det är en ovärderlig skatt ni har kvar.



Kramar till Er alla Ni Victors nära & kära.

2009-08-26 @ 18:11:47
Postat av: tess

Otroligt fina bilder på alla barnen.

Ljuvliga barn, så fruktansvärt orättvist att han inte fick vara kvar hos sina syskon och hos mamma och pappa Tänker ofta på er allihopa och hoppas att allt går framåt så gott de går.



Massa varma kramar!

2009-08-26 @ 18:22:28
Postat av: Malin

Så fina bilder på fina barn!

Det är så fel och så sorgligt att inte Victor får växa upp med sina äldre syskon och sin lillasyster. Lilla vännen<3



Kram

2009-08-26 @ 18:30:22
Postat av: Anna

Otroligt fina bilder... Tårarna bara rinner ner för kinderna när jag ser Victor... Han var så söt med sitt långa hår... Lite rött? Lilla vän varför skulle detta hända dig?



2009-08-26 @ 19:16:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

dom bilderna säger allt :)

Vilken härlig syskonskara..det är så fel att dom inte får växa upp tillsammans!!

Hur går det för hans systrar och bror??



Sänder massor med kramar till victors fina syskon!!

2009-08-26 @ 19:20:47
Postat av: Elin i bålsta

Fick din bok idag, sitter just nu och läser.Gud vad du skriver bra:D. de är mycket fina bilder

2009-08-26 @ 19:21:07
URL: http://kimesnygg.blogspot.com
Postat av: Anette

Vad fina bilder.

Wilma heter min dotter o får jag någon gång fler barn o då en pojke så ska han heta Victor

2009-08-26 @ 20:44:08
Postat av: Emma.

jag blir så ledsen. varför kunde ni inte fått mera sånna där vanliga mysiga fredagar i soffan med er lillkille? fan vad världen är orättvis. är samtidigt så glad för er skull att ni ska få en liten flicka, inte för att hon kommer ersätta victor på nått sätt..men hon är ju ändå ett ljus i mörket kan jag tänka!

2009-08-26 @ 20:44:09
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du ville ju inte plocka svamp med mig =(

2009-08-26 @ 20:53:31
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir så varm i hjärtat när jag ser dessa underbara bilder guud vilken söt pojk!!!och syskon man kan nästan känna värmen kärleken bara att se på dem *kram

2009-08-26 @ 20:59:38
Postat av: Amanda

Vilka otroligt fina bilder fyllda med jätte mycket syskonkärlek. Nej, era minnen och bilder kan ingen någonsin ta ifrån er och tur är väl det.

Fick boken som jag beställt som du skrivit idag, ska ta o läsa den i helgen när jag är ledig. Styrkekramar!

2009-08-26 @ 22:01:14
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, Så underbart fina bilder! en sån otroligt fin kille! Jag minns att jag satt bänkad framför sista avsnittet med er på sjukhuset. Min dotter ropade på mig och jag förklarade att jag bara ville se på victor. Då kollade hon på tvn, när han åkte motorcykeln och det lyste i hennes ansikte. när det sen var slut ropade hon "neeej, MERA VICTOR; MERA VICTOR!" Så rätt hon hade, det skulle ha varit SÅÅ MYCKET MERA VICTOR!

Detta borde inte få hända och jag beundrar er som är så starka, att ni klarat det såhär långt!

Lycka till med lillasyster, Victor kommer vara så stolt!

2009-08-26 @ 22:23:06
URL: http://mialic.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vilka underbara bilder! Lilla Victor, han är så otroligt söt och tårarna bara forsar när jag tittar på honom. Lilla vännen, lilla fina fina barn, varför fick du inte leva??? Jag har lust att bara skrika rakt ut av ilska och frustration över detta orättvisa. JÄ**A SKITSJUKDOM!!!



Massor med kramar till er,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-08-26 @ 22:28:48
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Tänk vad ett par "vanliga" vardagsbilder kan väcka starka känslor! Helt otroligt! När jag tittar på dom här bilderna blir jag alldeles tårögd. Att sitta i soffan å mysa en fredagkväll är något man nästan tar för givet. Eller tog för givet ska jag nog säga. Efter att ha följt er kamp med Victor så har man lärt sig att uppskatta alla små saker lite mer. Jag ger mina barn en extra kram och puss och säger att jag älskar dom oftare nu än förut. Det är så hemskt och orättvist att Victor inte får vara med längre, inte får växa upp med sina syskon och sina fantastiska föräldrar...

Men det finns även mycket glädje i alla bilder. Den fantastiska syskonkärleken sprider sån värme och kärlek! Man ser verkligen att dom älskar varandra. Tur att ni har massa fina bilder som minne på er fina prins!



Många kramar till er!

2009-08-26 @ 22:33:32
Postat av: Tessan

Jag upptäckte nu när jag tittade på bilderna igen, att man samtidigt ser bilderna på Victor till vänster där han blivit sjukare. Tänk att det bara är några månader emellan dessa bilder. Förstår inte varför livet är så grymt. Jag kan bara inte se någon mening med det. Men Sofie, som du skriver - era minnen finns alltid kvar, de kan i alla fall inte försvinna.



Kram igen,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-08-26 @ 22:45:38
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Caroline L

Bilderna är helt underbara de utstrålar så mycket kärlek.



Ja det är sorgligt att de inte får växa upp tillsammans och att inte Victor får träffa sin lillasyster, men hon har ju en alldeles speciell liten skyddsängel i storebror.



Livet är så jäkla orättvist och som jag skrivit förr jag önskar så att allt vore annorlunda för er.



Det går inte en dag utan att jag tänker på Victor och er, kramar

2009-08-26 @ 22:52:46
Postat av: mamma till sex söner + väntar tillökning igen

Eran underbara Victor! Varför varför skulle detta hända honom?!!! Hatar denna skit sjukdom! Jag tänker så mycket på er! Gråter emellanåt. Vilken härlig syskonskara. Man kan verkligen se all denna kärlek de har till varandra i deras ögon. Minnerna kan ingen ta i från er!Även fast jag aldrig har träffat Victor så kommer han alltid att finnas på en alldeles speciel plats i mitt hjärta. Tänker på er och glädj åt att ni väntar ett syskon till Victor! Han kommer bli så stolt. Mina tankar kommer alltid att finnas hos er. Kram

2009-08-26 @ 22:55:56
URL: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
Postat av: Teza

Helt underbara foton på prinsen o hans halvsyskon kom tårar här som va så blandade!! En helt underbar syskonskara...



Varma kramar

2009-08-26 @ 23:25:13
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Så jättefina bilder =)

kramar!

2009-08-26 @ 23:39:40
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: ParadisFrida

En bild säger mer än tusen ord!

Underbara bilder på lilla prinsen och hans syskon.

Tänker på er varje dag!



Victor för alltid i mitt hjärta...

2009-08-27 @ 00:53:11
Postat av: Anki

Vilka underbara bilder! Jag blir tårögd varje gång jag ser bilderna på Victor, det är så orättvist och tragiskt att denna söta lilla kille inte fick fortsätta leva.

Som du skriver så har ni en massa fina minnen och dem kan ingen ta ifrån er, och det är dessa minnen du ska plocka fram när livet känns tungt.



Kramar

2009-08-27 @ 09:58:38
Postat av: Kristina

En bild säger mer än tusen ord stämmer

2009-08-27 @ 10:24:13
Postat av: Jessica/mamma till 2

Så underbara bilder på eran fina Victor och hans halvsyskon, mycket kärlek.<3

Alla fina minnen har ni kvar och ingen kan någonsin tar det ifrån er.. lilla gubben.

Hur mår halvsyskonen? Hoppas att dom mår bra!

Victor kommer alltid att finnas kvar, eran fina prins.

Victor och ni finns i mitt hjärta.

Varma kramar

Jessica, Filippa och Kevin

2009-08-27 @ 10:26:31
Postat av: Elin

Vilka härliga och fina bilder, utstrålar kärlek!! Tänker på er.. kram o love!!

2009-08-27 @ 16:34:41
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Elin

Vilka härliga och fina bilder, utstrålar kärlek!! Tänker på er.. kram o love!!

2009-08-27 @ 16:34:50
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Vilka underbara bilder! Så levande att det är omöjligt att ta in att Victor inte finns hos er längre.

Som många redan sagt - era underbara minnen med er lille prins kan ingen eller inget ta ifrån er.



Tänker på er.



Kram / Yvonne

2009-08-27 @ 19:12:22
Postat av: Thilda

Jättefina bilder!Men vad heter de andra syskonen?Hoppas ni har det bra,kram!

2009-08-27 @ 19:25:42
Postat av: mamma till oliver

helt underbara bilder..:) syns verkligen vilken syskon kärlek!!

det värmer när man ses bilderna samtidigt som det värker i hjärtat

tänker på er!!!!

stor kram

2009-08-27 @ 19:38:03
Postat av: Linda, ängeln Olofs mamma.

Underbara bilder och minnen! Victor finns för alltid hos/med er!



Många kramar

2009-08-27 @ 20:41:02
Postat av: Heidi

Underbara foton! :) Man blir så ledsen över det som hänt, att Victors äldre syskon (& ni andra) inte har kvar honom, att lillasyster aldrig får träffa sin storebror och vice versa. Det gör så ont i hjärtat :( Jag fick hem din bok idag, i helgen tänker jag bädda ner mig i soffan och sträckläsa!

2009-08-27 @ 22:15:26
Postat av: Helena

Underbara ungar!!

Kram Helena

2009-08-27 @ 22:35:50
Postat av: Helena

Men åååå vilka underbart fina kort!!

Kram <3



2009-08-27 @ 22:35:53
URL: http://mammasliv.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Jättevackra bilder, så mycket kärlek!!!

2009-08-27 @ 22:45:53
Postat av: En medmänniska

Vad kan jag säga..kan bara hålla med er alla. Såå Underbara bilder Sååå Otroligt Underbara!!



Det är för jävla grymt men Ingen kan aldrig någonsin ta ifrån er minnena!



Styrkekramar till er Alla Victors familj



2009-08-27 @ 23:00:25
Postat av: Heidi

Hej igen. Jag kunde inte låta bli att börja läsadin bok idag. Och jag läste ut hela boken på en gång, det gick inte att slita sig från den. Gud vad jag gråtit, vilket j-vla helvete ni gått igenom. Att läsa om Victors sista minutrar var fruktansvärt, att den lilla prinsen skulle behöva utstå något sådant till råga på allt. Jag finner inga ord.. Livet är så himla orättvist och jag hoppas att ni aldrig mer ska behöva komma i närheten av något sådant grymt som hänt er lilla prins. Jag beundrar er som klarar av att stiga upp på morgonen efter allt som ni upplevt. All lycka till er och bebisen som växer i magen! Victor kommer stolt att vaka över sin lillasyster :) Bamsekramar!

2009-08-27 @ 23:40:51
Postat av: Sofija

Underbara bilder, underbara ungar!

Jag har själv väldigt tight relation till min syster även fast det är 6 år imellan oss. Min barn har också en bra relation och jag hoppas så att det håller i sig i framtiden. Det är något speciellt med syskon-relationer..



Tänker på er!

2009-08-28 @ 09:41:29
URL: http://metrobloggen.se/sofija
Postat av: Jenny

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Din, er smärta måste vara mardrömslik. Men jag måste få säga något, att ni är tappra, starka och modiga. Att jag tänker på er, att jag hoppas ni får kraft och styrka att leva era liv. Skickar kramar, värme och kärlek. Lycka till med er nya lilla bebis i magen!

2009-08-28 @ 11:06:51
URL: http://niomanader.wordpress.com
Postat av: Désirée

Idag har jag läst din bok om Victors kamp mot cancern. Jag har även skrivit om den i min blogg för att jag kände att jag var tvungen att få ut alla känslor jag hade efter att jag läst ut den. Jag vet inte vad jag ska säga till dig men om du vill får du gärna läsa om vad jag tyckte om boken. Den berörde mig på ett sätt som en bok aldrig har berört mig förut och jag vill tacka dig för att du delar med dig en del av Victors och er kamp. Tack!

2009-08-28 @ 13:24:13
URL: http://abetterplace.blogg.se/
Postat av: Anette

Vilka underbara bilder,vilken kärlek mellan syskon,tårarna rinner igen...

Kram

2009-08-28 @ 17:12:54
URL: http://edinge.blogspot.com
Postat av: Therese

Vilka underbara bilder!!!

2009-08-28 @ 23:49:36
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback