Julafton

        DATUM: 2009-12-25 TID: 21:32:24

Så nu har julafton passerat och är över.
Det har varit mycket känslor inblandade i år som har gjort att man har blivit psykiskt utmattad. Har därför inte orkat skriva någonting igår och därför blir det en snabb uppdatering idag.

Allt som allt så har ändå allt flytit på bra med god mat, mysiga stunder, midnattsmässa och julotta. 
Det är tur att man har familjen i stunder som dessa och att man kan vara tillsammans.



Jag kommer att lägga upp fler bilder inom kort. Alla på min kamera blev konstigt nog suddiga, så jag får sno från syrran =)


Hoppas att ni alla har haft en JÄTTE trevlig jul och att ni har fått varit tillsammans med familj och vänner !!!

God jul!




Kommentarer
Postat av: Helena

Förstår att det är extra tufft runt jul. Tänker på dig och din familj. Många kramar helena

2009-12-25 @ 21:38:38
Postat av: En medmänniska

Kära ni, förstår att det var väldigt mycket känslor igår för er alla. Tänkte så på er och Victor.

Skönt att läsa att ni trots allt hade det bra tillsammans.

Så fina bilder!! Blir lika rörd varje gång.

Tänker på er.



Styrkekramar Malin

2009-12-25 @ 21:46:45
Postat av: Caroline L

Har tänkt så mycket på er under julen, hur svårt det måste vara vid dessa högtider. Värmde så att läsa att ni ändå haft en mysig jul.



många kramar till er

2009-12-25 @ 22:33:56
Postat av: Jessica

God Jul Sofie!!!

Massor med julkramar från Jessica

Postat av: Anna

God jul på er.

En enormt gripande blogg. Första gången jag är här inne och läser och det gör jag med stora tårar som faller ner för mina kinder. Ni är tappra och jag önskar er all lycka fram över.

Kramar Anna

2009-12-25 @ 22:55:37
URL: http://annasjosten.blogg.se/
Postat av: Malin Källström

Du är jätte vacker Sofie =)

2009-12-26 @ 00:40:12
URL: http://loveandhate.bloggagratis.se/
Postat av: Anitha Leidefors

Hej och god fortsättning på julen!!!

Jag vill oxå bara tala om, att jag har tänkt mycket på dig och din familj under de här juldagarna.

Skönt att läsa, att trots mycket känslor så fick ni en mysig jul...

Du är så fin med din bäbismage....

Kram och ha en fortsatt bra jul.

Anitha

2009-12-26 @ 05:18:35
Postat av: Anna- en medmänniska

På julaftons morgon var jag på min mammas grav och tände ett ljus för henne, tände även ett ljus i minneslunden för Viktor. Skönt att höra att du trots allt haft en trevlig jul. God fortsättning!

2009-12-26 @ 06:35:18
Postat av: Kajsa

GOD JUL Sofie och Peter!

Du är lik Josse på den bilden med din mamma.

Vi kommer hem på söndag, men är bara hemma 5 dagar. Kommer att vara i K-sund ons-fre. Har vi tid att träffas måntro?

Kramar

2009-12-26 @ 09:37:49
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Förstår att det måste vara extremt tufft..det borde ju inte vara såhär..

Tänkte extra mkt på er på julafton..

All styrka å värme till er i victors närhet!!



Jättefina bilder =)



Många många kramar

2009-12-26 @ 10:55:22
Postat av: ParadisFrida

Ville bara önska er alla en god fortsättning!

Mina tankar var hos er och lille Victor på julafton <3



Jag önskar er också ett gott nytt 2010 med lilla Vilma!



Varma kramar



Victor för alltid i mitt hjärta......

2009-12-26 @ 13:29:02
Postat av: Caroline

Gick in hit med en klump i magen igår natt och blev lättad över att ni haft en trevlig jul trots allt. Jag är så glad för din skull att du har din lilla dotter att glädjas åt. Jag tycker också att du är strålande vacker med din lilla kula.

2009-12-26 @ 14:20:24
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Maria

Det måste vara tufft när det kommer till högtider. Men det glädjer mig att läsa (och se på bilderna) att ni verkar ha haft en mysig jul trots allt.



För mig blev det också en jul med många känslor - min mamma fick cancer i juni och jag var inte säker på om vi skulle få fira den här julen tillsammans men det fick vi.



Jättefint kort på dig och din mamma.



Kram

2009-12-27 @ 09:24:01
Postat av: Amanda

kikar in för o önska er en riktigt god fortsättning på julen. hoppas den har varit jätte mysig. Kramar till er alla

2009-12-27 @ 22:33:37
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Jonelin

Vad härligt ni verkar ha haft det. :-)



Vi hade det bra här i skåne.. Dagen/dagarna efter försvann all snö här men den stannade iaf under julafton. :-)

2009-12-28 @ 00:30:13
URL: http://jonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback