Fullt sjå...

        DATUM: 2009-12-02 TID: 23:07:13








I dag, första riktigt kalla vinterdagen har bestått av städning, gjutning av källaren, frostbiten promenad, problem med frusna bildörrar, storhandling och slutligen tacos framför TV;n.

Har fortfarande inte lyckats löst strulet med min lilla film jag har gjort. Det är klipp och bilder från sista veckan under Påsk, som jag ville lägga ut för alla att se, då det är så många som frågar hur vi hade det och vad vi gjorde sista tiden.
Hittade nämligen bandet förra veckan, tittade på det, grät och tänkte att ni kära läsare måste få se hur underbara våra sista stunder tillsammans var, trots de hemska besked vi fick.


Verkar dock som att något är ordentligt fel, då filmen är klar, men den inte går att publicera.
Är jätte besviken men ger mig inte. Skall ta hit pappsen så får han hjälpa mig.



I morgon är det förlossningsvisning i Uppsala. Då får vi se hur det känns och om jag tror att jag kommer att orka med en förlossning där.
Självklart så passar vi på att hälsa på uppe på avdelning 95A när vi ändå är där.
Jag lägger in lite bilder i morgon från besöket.



Kram

Kommentarer
Postat av: Anitha Leidefors

Hej!!! Vilket fint vinterkort.. vi har det oxå kallt i Småland, ca fyra minusgrader. Det är så mysigt med rimfrosten.. lite mer julkänsla i alla fall!

Lycka till i morron eller i dag är det ju. Klockan har ju passerat tolv. Ska tänka på er!!

Hoppas att din pappa kan hjälpa dig med filmen..

skulle vara så fint att få se den.

Ha det så bra o många kramar från mig!!!!!!!!!!

2009-12-03 @ 00:39:12
Postat av: Maria

Lycka till med besöket på BB. Jag fick min son där (kanske Victor också föddes där?) - de var helt fantastiska. Nu är ju ditt förhållande till det sjukhuset förstås helt annorlunda än mitt...



Kram

2009-12-03 @ 09:19:19
Postat av: Annika

Hoppas du lyckas fixa filmen. Det skulle vara fint att få se den även om jag tror att även jag själv kommer fälla många tårar. Hoppas du får en positiv känsla på sjukhuset. Annars finns det ju som tur är andra sjukhus. Men i bland kan det ju bli bråttom och då är väl Ackis nämrmast.

2009-12-03 @ 09:33:34
URL: http://dagarmedhedda.blogspot.com
Postat av: Tessan

Hoppas du får i ordning på filmen. Jag ser fram emot att se er lilla prins den sista tiden. Jag vet att jag kommer gråta som en tok dock...



Vilken fin nalle och vilka fina ord från Barncancerfonden. Jag ska också beställa en eller flera sådana nallar att ge i julklapp.



Hoppas det går bra i dag i Uppsala.



Kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim



2009-12-03 @ 09:52:19
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Elvira

hej nu var det ett tag sen jag skrev till dig datorn har varit nere pga flytt. Grattis till priset jag visste att du skulle vinna du är verkligen värd det, en sann hjältinna som inspirerar oss andra det är vad du är. Många kramar...

2009-12-03 @ 10:50:24
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Lycka till på sjukan idag =) ¨...förlossningen närmar sej..... :)



åååå va fint det skulle vara att få se er lilla stjärna å er helt fantastiska familj.... hoppas det går att fixa..men många tårar lär det bli..



kram till er

2009-12-03 @ 11:05:59
Postat av: Anna

Hej Sofie! Jag brukar också hålla på med filmer och så... Det är inte så att filmen är för stor??? Jag brukar konvert filmerna i Movavi videosuite innan jag börja jobba med dom i moviemaker. Sen funkar det ferfekt att lägga upp dom på youtube.se



/Anna

2009-12-03 @ 11:16:22
URL: http://familjenpersson.blogg.se/
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Å va fint med en film... Förbereder mig redan nu på att jag kommer gråta floder...



Lycka till idag!



Kramar

2009-12-03 @ 12:19:50
Postat av: Malin

Hoppas det går bra i dag i Uppsala.....



Ser fram emot att se filmen sen, men jag vet redan att tårarna kommer att rinna. Lilla fina killen <3



Kram

2009-12-03 @ 12:58:54
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Åsa

Beundrar er som orkar med.. vet inte om jag skulle ha gjort det.

Gråter bara jag tänker på om jag skulle förlora någon av mina pojkar. Ni verkar vara så oerhört stark..

Väntar på att få se filmen men vet att jag kommer att gråta.

2009-12-03 @ 13:55:00
URL: http://www.franmolnen.blogspot.com
Postat av: karolin

lycka till:) vad fint med nallen<3

2009-12-03 @ 19:33:54
Postat av: Jenny, (mamma till 3 men har bara 2 här på jorden).

god kväll...



jag är oxå en av dom som tänker väldigt mycket på er sista tid, hur det gick till osv.. så en sån video är väldigt välkommen fast jag kommer tycka de är så sorgligt att se på, tårarna kommer att komma direkt. Som dom alltid gör när jag ser något mer ert lilla hjärta... <3.



Kollade igår på alla avsnitt från sjukhuset, hade tidigare bara sett det sista avsnittet. Kan inte sluta tänka på hur otroligt pigg och full med hopp han ser ut där en månad innan han tyvärr lämnade er. Det som gör det så svårt att inse att han till slut faktiskt inte orkade . Vet inte hur många gånger jag sett delen när han lutar sig fram när du kommer och säger buuuuu. Vilken kärlek som lyser i hans ögon sofie...Underbara lilla kille.



Många kramar jenny

2009-12-04 @ 00:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback