Måndag

        DATUM: 2009-12-20 TID: 22:27:10
I morgon är det Måndag igen.

Kl 9.30 skall vi till Barnmorskan för undersökning och kl ett så har vi vårat Aurora besök på Akademiska i Uppsala.
Det skall bli skönt att få komma dit och prata igenom förlossningen och all oro som följer efter barnet är fött, så jag hoppas att hon vi ska till är bra att prata med.

Någon gång på eftermiddagen så kommer en fotograf från Barn och Cancer och skall fota mig och Peter inför ett reportage som handlar om Hemsjukvården.
Det känns himla bra att de kommer att ta upp problemen som många kommuner har och verkligen kartlägga vart någonstans det brister.
Då känns det som att artiklarna som skrevs vid Victors bortgång inte var i onödan.





Det har de senaste dagarna ramlat in många mail angående någon som hade skrivit att de hade sett en artikel på mig i Amelia. Jag vet inte om denna person premenurerar på den tidningen, för jag tror inte att artikeln skulle vara ute förens tidigast den 22:a i nummer 1, och den tidning som har funnits att köpa var nr 23 (24?).
Så om ni kollar i nya nummret så tror jag den finns med.
Har dock inte sett den själv...





Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Lycka till med allt imorgon Sofie och Peter. Hoppas också på att hon ni ska prata med är bra. Önskar er det allra bästa inför Vilmas födelse.

Tänker på er så.



Kör försiktigt!



Styrkekramar Malin

2009-12-20 @ 22:39:29
Postat av: Maria

Lycka till med Aurorasamtalet!



Kram

2009-12-21 @ 07:45:57
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Va skönt att höra att dom går vidare i det här med Hemsjukvården! Hoppas verkligen det blir ändring på det i flera kommuner!



Lycka till hos BM och sjukhuset!



Kram

2009-12-21 @ 09:15:08
Postat av: Christina

Läser din blogg med vemod och så mycket känsla för er. Har varit i precis samma situation, och minns min skräck inför ny förlossning efter att mitt barn dött i en hjärtsjukdom.

det går inte att beskriva den känslan om man inte upplevt den själv.

Har mina tankar hos er och lillasyster.

Kramar...

2009-12-21 @ 12:56:53
Postat av: thea (;

jag tror jag oxå såg dig, fast va ett tag sen nu :p

2009-12-21 @ 16:25:35
Postat av: jecca

Jag har oxå sett dig i Amelia, som årets mamma hjälte eller vad det nu var, det är inte så länge sedan. förra numret kanske. Pernilla Wahlgren var på framsidan iallafall.

2009-12-21 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback