En tanke...

        DATUM: 2009-02-15 TID: 22:13:03

Idag åkte Peter iväg till sthlm för att köpa kakel, och min kompis Sandra kom till sjukhuset på besök. Vi hade en jätte trevlig dag och hon stannade ända tills sent på eftermiddagen.
Solen sken och vädret var så härligt så vi blev frånkopplade droppställningen och gick ner till lekparken. Man märkte att Victor tyckte det va skönt att få komma ut, även om han var ganska dämpad. Han mår ju fortfarande inte 100% bra än.
Han och Sandra busade, kastade boll och läste en massa böcker.

Hon hade med sig jätte fina presenter till oss. Victor fick en egen bok som handlade om honom och hans syskon i ett äventyr med en val! Kanon present!
Jag och Peter fick varsitt jätte fint halsband med Victors namn ingraverat. Lägger in en bild sen så får ni se!
Jag blev så rörd.. Fint att veta att dom tänker på oss...

Senare på kvällen kom pappa förbi också. Peter dök också upp efter en liten stund så vi kunde fika. Han hade med sig jätte fina tulpaner och en hel väska med bilar till Victor. Det är den som han har på huvudet på bilden jag lagt in.
Victor var glad över allt besök och var på gott humör resten av kvällen.

Hoppas att ni också har haft en glad Alla Hjärtans Dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback