Fyra jobbiga dagar...

        DATUM: 2009-02-05 TID: 20:46:56
Jag har inte varit inne och skrivit på några dagar nu utav en enkel anledning. Trötthet. Jag orkar inte!!! De fyra sista dagarna har varit skit jobbiga och Victor har varit jätte dålig. Nu har kräksjukan gett med sig lite, men istället så har han fått jätte hög feber, sår i munnen och mår allmänt piss. Usch,känner inte igen vår lilla kille.

Vi fick besök i Onsdags utav Gammelmormor, Gammelmorfar och Yvonne. Vi år lite god mat, Victor fick öppna paket, så han var så glad. Mamma följde också med och löste av mig och Peter så vi unde åka till lägenheten och sova. Det var ett bra tag sedan man gjorde det. 
Hans CRP (Infektionsvärden) har höjts mjer och mer för varje dag. Idag var det uppe i otroliga 319 !!! Nu måtte det väl ändå vända snart. 
Jag och Peter har passat på att åka hem och göra lite ärenden när vi  har avlösning för en gångs skull. Ringde mamma en gång i kvarten för att kolla läget, men efter ett tag så kunde vi slappna av. Nu är det bara att vänta och se när värdena bestämmer sig för att stiga.

/S

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, vi lider så med er och framförallt med lille Victor!!!

Ni är så starka som kämpar på och vi hejar på er, om det nu är till nån tröst, mitt i all misär.

Vi har några möten imorgon, men sen ska vi absolut försöka komma över en sväng och "liva upp lite" om det funkar och går bra för er vill säga???

Sköt nu om er så gott det går, kom ihåg att det finns många som tänker på er, tror, hoppas och ber att allt snarast, snarast ska bli bra!

Styrkekramar från Anna o Co

2009-02-05 @ 22:22:24
Postat av: Christer

Jag säger bara en sak.. jag beundar er och ni är värda all avlastning som ni kan få. så stort tack till mormor Marie. Guld värt att få komma ifrån och vila.

Sen kommer det nog snart att vända.. efter nedgång kommer alltid uppgång..



kram

morfar

2009-02-05 @ 22:32:08
URL: http://mckillen.se
Postat av: moster josse

Fan nu är jag beredd att komma hem. tänker på er mina hjältar. Borde vara där för er nu, känner verkligen det. älskar er!!!

2009-02-06 @ 23:15:33
URL: http://josiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback