Välkommen till min nya blogg!

        DATUM: 2009-01-26 TID: 19:16:17


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Kära ni.Ingen kan nog föreställa sig vad ni går igenom.Ni är fantastiska föräldrar och Viktor en kämpe och överlevare.Viser fram mot den dag han är frisk.

2009-01-30 @ 22:04:57
Postat av: Gammelfarmor Ulla-Brita

Kära mina barn,jag gråter när jag läser Din blogg.Varför måste ni vara med på allt detta svåra.Jag beder för Er,hoppas mina böner blir hörda.Jag tänker på Er varje stund.Min högsta önskan är att få träffa Viktor å Dej Sofi,Jag älskar Er av hela mitt hjärta.

2009-01-31 @ 12:41:38
URL: http://denstarkastestjarnan.se
Postat av: Ella

De är med stor sorg i hjärtat som jag läser din blogg, jag lider fruktansvärt med er och inga föräldrar ska behöva förlora sitt lilla barn.

Ni är helt enkelt fantasiska föräldrar som står ut med så mkt och som kämpar så hårt, och eran Victor var en stark kämpe, och kmr alltid vaka över er.

Kraam På Er

2009-04-21 @ 18:38:47
URL: http://metrobloggen.se/Bellie
Postat av: Malin

Har nu tillägnat mer än en timma för att läsa igenom er stora kamp som Ni haft med Er son Victor. Ni är otroligt starka människor som trots allt verkligen gjort Victors korta liv här på Jorden betydelsefullt. Jag kan aldrig sätta mig in i Er situation, men vill ändå säga att jag verkligen beklagar det som har inträffat Er. Jag väntar själv barn, ska ha om 14 dagar och jag skulle alfrig kunna föreställa mig hur det skulle vara att genomlida de som Ni gått igenom. Jag hoppas att Han har det mkt bättre där Han är nu och Ni kommer att träffas igen. De vet vi alla.

Kämpa på för Victors skull!



En ägnad tanke från lilla mig//

Malin

2009-04-22 @ 00:01:32
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback