Boka NU!!!

        DATUM: 2009-07-22 TID: 23:21:58
Kom igen nu allihop. Det är dags att beställa katalog från Busungarna 2010 för er som vill ha.
För er som inte vet vad det är så kan ni gå in på länken via min sida och klicka på Busungarna 2010 och läsa mer.
http://schollingsbusungar.blogg.se/

Hela vår släkt skall självklart ha varsin och jag hoppas att ni också bestämmer er för en kalender.
Dom kommer att bli jätte fina och vår prins kommer att pryda omslaget =)

Så berätta för familj och vänner och hjälp till att samla in mer pengar till Barncancerfonden genom att köpa denna.

Vill också efterlysa hjälp med tryck till kalendrarna då detta ännu inte har gått att få tag på.
Alla som jobbar med detta projekt gör ju det "Pro Bono" alltså gratis, och därför behöver de få tag på ett storhjärtat företag som vill sponsra med att trycka allting.

Så känner ni någon inom denna bransch som ni tror vill ställa upp, kontakta mig eller Marie Schölling på Busungarna.



Kramar

Kommentarer
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Hemma igen från semestern, lättare att följa bloggen via datorn än telefonen!



Bokade en kalender via Maries blogg redan när du skrev om Busungarna 2010 första gången. Så himla bra att du som är så duktig att skriva ska göra det i almanackan och att sedan Victor får pryda omslaget, det är ju sååååååå himla bra! Förstår att dom kommer att bli jättefina.



Vad fint ni gjort vid graven också, stenen är så fin och med kantstenarna blev det så bra.



Styrkekramar & varma tankar till Er alla!

2009-07-22 @ 23:39:56
Postat av: Sandra

kalender är nu bokad!!



Vad fin det blev vid graven!



Massor av kramizar ni finns alltid i mina tankar

2009-07-22 @ 23:55:21
Postat av: En medmänniska

Ser verkligen framemot katalogen, se din förhandstext och Er älskade Victor pryda omslaget!

2009-07-23 @ 06:42:16
Postat av: Anette

Halloj!!!

Givetvis så ska det bokas in en hög med kalendrar:O)

Kramen

2009-07-23 @ 08:22:24
URL: http://edinge.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag har redan bokat mina kalendrar, ser fram emot att få dom sen. Ni har gjort jättefint vid graven. Måste ta mig dit snarast, det var så fridfullt att var där. Jag trodde när jag var där i juni att jag skulle ha massor att säga till Victor, bara sitta där och prata om ditten och datten. Men det gick inte, jag blev så rörd och tagen att alla orden fastnade i halsen. Jag bara satt där och fanns, lyckades iallafall säga hejdå och vi ses snart.



Tänker på er ofta och är så otroligt imponerad över hur starka ni är. Så starka och med sån kämpaglöd.

Var rädda om er!

Kramar

Postat av: annika

Ska absolut boka. Önskar jag kunde hjälpa er att hitta ett företag som vill trycka. Kolla med barncancerfonden som kanske har kontakter eller kan tipsa.

2009-07-23 @ 11:05:11
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Ska självklart boka! Synd bara att det inte finns någon mailadress på deras blogg för kontakt om man inte vill lämna adress i kommentarsrutan? Hur har ni andra som bokat gjort?

2009-07-23 @ 11:57:50
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Hejsan Jenny i Skåne!

Jag gjorde som så att jag mailade Marie och skrev hur många kalendrar jag ville ha + min mailadress. Sedan fick jag ett svar från henne att hon mottagit min beställning. Hon hör av sig när det är dags att betala. Prova denna mailadress. [email protected]

2009-07-23 @ 12:35:39
Postat av: annika

hej mamma till 3, tack för den infon, precis vad jag också ville ha.

kan också tillägga att det finns en artikel om kalenderarna på www.ut.se (länken finns på busungarnas hemsida under någon av de senaste inläggen). victor och sofie nämns i artikeln,

dock var det några faktafel om victor men de kanske rättar till det. kul att de får uppmärksamhet i alla fall. kanske också leder till att det blir lättare att hitta något tryckeri.

2009-07-23 @ 13:09:56
Postat av: Josse (Karlshamn)

Nu är bokningen gjord=)

Ni har gjort de jättefint vid graven. Hoppas jag har vägarna upp någon gång så jag få komma och besöka er underbara lille prins!

Tänker på er /Josse

2009-07-23 @ 14:52:03
Postat av: annika

oj, blir min tredeje kommentar i dag men jag vill bara tipsa om dagens sommarprater somjag nyss lyssnat på: malin sävstam ahlstrand. hon förlorade sin man och två av sina barn i tsunamin. missade första halvtimmen men hon pratade om förlusten, sorgen, vad som fått henne att kunna gå vidare, lite om saker som kan få en att må lite bättre. jättefint program med fin musik också.

går att lyssna på i kväll kl 22.00 och sen går det att ladda ner på ww.sr.se

2009-07-23 @ 15:03:41
Postat av: bella

guuu va roligt ^^

mail är skickat så nu väntar man på en kalender med busungar :D

2009-07-23 @ 16:06:23
URL: http://bellariiki.blogg.se/
Postat av: Marie Schölling

Hejsan och stort tack till er alla !

såg felen som tryckfelsnisse hade gjort i UT.

Fick inte korr läsa intervjun-SORRY!!!

En dagen intervju efter några timmar låg den färdig.



Kom igen och beställ!

För den goda sakens skull



Kram till Världen

Marie Schölling

Buskapten

ta er en titt på

www.123minsida.se/fotografmarie

2009-07-23 @ 16:49:31
URL: http://schollingsbusungar.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Såg mitt misstag nu..Katalogen..hm var fick jag det ifrån?! Kalendern ska det ju vara, skylla på att det var tidigt på morgonen när jag skrev ;)

2009-07-23 @ 17:23:53
Postat av: Frida

Så fiiin gravstenen blev. Nu tror jag att Victor tittar ner på den och säger "Buuu!" ett antal gånger om dagen.... :)



Massa kramar.

2009-07-23 @ 17:44:55
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: bettygirl.blogg.se

kalendern bokad !!!!!! stor kram till er <3

2009-07-23 @ 18:14:44
Postat av: Willes mamma

Nu har jag bokat en kalender.Otroligt fin gravsten förresten.

2009-07-23 @ 18:50:47
Postat av: Caroline L

Äntligen internet igen!



Vilken otroligt underbar gravsten, så rätt det måste kännas för Victor och er.



Nu måste jag in och beställa kalendern...



kramar till er

2009-07-23 @ 23:18:17
Postat av: ParadisFrida

Självklar bokade jag en kalender så fort jag fick nys om den! Dessutom är den ju en utomordentligt fin present, precis som hope smycket! Kommer aldrig mer att köpa en massa presenter till nära och kära som inte går till någonting bra, som till exempel barncancerfonden! Ingen kan göra allt, men alla kan göra något :)



Stor kram till er båda, Sofie och Peter ni är fantastiska!!

2009-07-24 @ 01:12:36
Postat av: Faramin

har precis suttit i ca 2 timmar o läst igenom hela bloggen...



jag finner inga ord...



Jag beundrar er styrka o tog in er i mitt hjärta och lovar att föralltid känna med er...



massor med ängla kramar till eran fina victor och inte nog med grattis till er för victors lillasyster/lillebror !



2009-07-24 @ 08:37:39
URL: http://mamiminnie.blogg.se/
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Ännu en medmänniska/mamma till 3! Tack för infon! Nu har jag bokat mina kalendrar!:-)

2009-07-24 @ 15:26:33
Postat av: Mathilda

Har nu suttit och läst hela bloggen..



Tårarna bara rinner,beundrar verkligen eran styrka.

Många tankar går till er.



SKickar en hög med styrkekram från mig.

2009-07-24 @ 15:28:41
URL: http://amorvincitomnia.bloggie.se/
Postat av: Anonym

Ville bara säga att jag nyss såg victors film och jag blev så rörd att jag kom på mig själv med att börja gråta. livet är så orättvisst ibland och sådana här saker ska bara inte få ske. all beundran till er som går igenom detta!

kram

2009-07-25 @ 18:31:25
Postat av: mamma till oliver

självklart ska ja ha en kalender..=)

ska köpa till hela min familj.. ska boka direkt..

kommer bli en jätte fin kalender,det är ja säker på med lilla victor på första sidan..:)

kram

2009-07-25 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback