Ett par bilder... Fler kommer.

        DATUM: 2009-07-14 TID: 23:47:12
Lägger in lite bilder från semestern...
Tack igen, alla ni som såg till att vi kunde komma iväg!!!


Vid havet nere i Skåne.
Vi var förbi några goda vänner och övernattade första natten där.
Tack till Peter, Evelina och lilla söta Viggo för en trevlig kväll.












Tack vare en väldigt seg dator, så hinner jag tyvärr inte lägga upp några fler bilder ikväll. Vi måste upp tidigt i morgon, då vi skall åka in till Sthlm och godkänna Victors gravsten.
Förhopppningsvis så monterar dom den på Fredag om vi är nöjda.


Godnatt allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas du/ni mår bättre eller iaf har en bättre dag. Kul att se bilder.

Hoppas ni också blir nöjda med att få stenen på plats så att det blir en helhet.

Kram

2009-07-15 @ 00:12:19
Postat av: ida

jätte fina bilder, ser så mysigt ut =)

Hoppas verkligen jag får möjlighet att åka förbi å säga hej till Victor när jag får min semester i augusti, känns viktigt att få hedra honom på viloplatsen. Han och Ni har kommit att betyda så mycket för mig, trots att jag inte känner er förutom via bloggen.

Du har verkligen fått mig att öppnat ögonen, och inte ta småsaker för givet, att ta vara på varje minut för man vet inte hur många man har...

Massor Kramar från Norr

2009-07-15 @ 05:25:37
URL: http://idanilden.blogg.se/
Postat av: Christer Victors morfar

Jag kommer hem kl 8-9 fredag morgon fran Costa Rica. Hoppas jag far vara med och se stenen om den kommer upp i helgen.

Ska till Victor med en sak jag har med mig fran Costa Rica.



Stora kramar till er...



pappa

2009-07-15 @ 05:51:44
URL: http://mckillen.se
Postat av: annika

Vad fint att stenen kommer upp snart. Jag hoppas ni också snart får hjälp att hantera er ångest du skrev om i ett tidigare inlägg. Självklart ska ni ha det bästa. Och snabbt också. särsklit när du är så orolig för det lilla livet i magen. Men jag tror det går fint. Din kropp vill ha det där barnet.

2009-07-15 @ 16:29:00
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till tre

Önskar precis som annika det bästa till er, håller även med om det hon skriver om barnet ni väntar. Din kropp vill ha det barnet. Hoppas ni blev nöjda med Victors sten. Kramar till er, ni Victors bästa mamma och pappa

2009-07-15 @ 16:50:39
Postat av: bella

hoppas ni blev nöjda med stenen och att ni mår bättre. tänker på er jämt!

Jag tror som alla andra skrivit, att din kropp vill ha det barnet och att det kommer gå fint.

kramar i massor till er <3

2009-07-15 @ 17:06:07
URL: http://bellariiki.blogg.se/
Postat av: annika

Vet inte vad som hände med mitt inlägg. Kanske blir det dubbelt nu. Ville bara säga att ni verkar ha så många nära och kära runt om kring er. När ångesten blir er övermäktiga och ni kanske inte orkar stötta varandra: ring någon av dem, ös ur er, och kanske också kontakta någon som gått igenom samma sak som ni. Jag har själv gått igenom en annan typ av sorgbearbetning och absolut bäst för mig var att träffa människor med samma erfarenhet. Det var som att komma hem. jag blev helt lugn i kroppen första gången jag träffade dessa människor. Men jag hoppas också ni snart får träffa en psykolog/terapeut som kan hjälpa er att sätta ord på all ångest ni bär på. OCh att ni får göra det snabbt. Ni är värda den bästa hjälp!

Tänker väldigt ofta på er. Särskilt på kvällen när jag ligger bredvid min om en vecka tvååring. Jag hoppasn i finner alla styrka att ta er vidare.

2009-07-15 @ 17:10:20
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

jättefina bilder :)



Så fort stenen e på plats ska jag hälsa på victor igen!!



mååånga kramar till dej, peter, lillbebis å Världens finaste ängel Victor

2009-07-15 @ 19:19:26
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Fina bilder från vackert Skåne :-)



Hoppas att allt blir som ni önskar med Victors sten.

2009-07-15 @ 19:24:48
Postat av: En medmänniska

Ja roligt att få ta del av era resbilder. Håller med Jenny i Skåne fina bilder från vackert Skåne :)

där även jag kommer ifrån.



Undrar hur det gått för er idag i Stockholm med Victors sten. Hoppas också att allt med den blir som ni önskar!

2009-07-15 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback