Morsdag bilder

        DATUM: 2009-06-03 TID: 14:38:36





Kommentarer
Postat av: Caroline

Så otroligt vacker du är Sofie! Även om du gått igenom det värsta tänkbara fullkomligen strålar det om dig. Får känslan av att du är en mycket unik person!

2009-06-03 @ 15:01:42
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: annika

Hej,fick hjälp av dina goda vän sandra (tror jag) och hittade till mc-turen. Så himla hjärteknipande. Victor såg så trött ut på ögonen. Att han orkade. Och ni med. Ni såg så glada ut allihopa. Vilken fin dag ni verkar ha haft. Jag log när jag såg filmen.

2009-06-03 @ 15:27:32
Postat av: En medmänniska

Underbara bilder!



Tack för allt ni delar med er. Vi finns här för Er alltid, glöm aldrig det.

2009-06-03 @ 15:39:12
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Vilka härliga bilder! Sååå underbart att se! Jag blir glad när jag ser att ert liv också fylls av glädjestunder! Ni är så värda det!

Kram / Yvonne

2009-06-03 @ 15:58:24
Postat av: Pernilla

Jättefina bilder.

Jag kommer från Bålsta, men bor i Paris numera.

Victor har nått ända hit och har påverkat oss mycket. Han var en sådan fantastisk hjälte. Det är Ni också! När jag tittar på stjärnorna på kvällen tänker jag på honom och på Er. En stjärna på himlen är tänd, som en hälsning från Victor är den sänd. Stora kramar till Er!

2009-06-03 @ 16:14:21
Postat av: Veronica (med 3 små)

Vilka underbara bilder du har lagt upp från mors dag. Ni ser ut att ha haft en riktigt bra dag. Verligen jättegulligt gjort att samla in pengar.



Tråkigt att du har mått extra dåligt några dagar. Det räcker ju liksom kan man tycka.



Jag, min 7 åring och min 5 åring såg på sjukhuset igår. De tycker synd om Victor när de ser honom. Jag har inte vågat berätta vad som har hänt. . . Kanske när sista avsnittet har varit. Vet inte om man ska berätta eller inte. Klyven i den frågan.



Hoppas du får må bättre snart och kan ta dig upp och äta lite och hälsa på Victor vid graven.



//Veronica (med 3 små)

2009-06-03 @ 16:58:20
Postat av: Helena

Vilken fin dag! Hoppas ni får en härlig resa tillsammans.

Krya på dig

Kram Helena

2009-06-03 @ 18:42:41
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Vilka härliga bilder! Idag är det svårt att tro att det faktiskt var så varmt för ett par dagar sedan. Som Yvonne skriver så är ni verkligen värda alla glädjestunder ni kan få.

2009-06-03 @ 18:45:09
Postat av: Christel

Vad roligt att få läsa att det trots allt blev en fin Mors dag. Jag hoppas att ni kommer iväg på en underbar resa. Jag såg filmen när Victor åkte motorcykel och grät massor. Nu tänker jag mig honom som en stjärna på en motorcykel. Tänker på er! Krya på dig! Kram

2009-06-03 @ 19:39:21
URL: http://froken-fraken.blogspot.com
Postat av: annika

Underbara bilder. Vad härligt med allt detta vatten.

2009-06-03 @ 20:23:24
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)



vilka underbara bilder på er ,era nära å kära :)

Ni e sååå värda det.



kramar om

2009-06-03 @ 21:18:33
Postat av: Heidi

Hej! Vilka härliga bilder, ni ser ut att ha haft en fantastisk dag! :) Jag skrattade lite extra åt bilden på Cazper, han är min favvokille :) Jag har skänkt en liten slant till er resa så här i efterhand, då jag inte visste om sidan förrän nu. Lite fickpengar till er resa :) Ni förtjänar verkligen att komma iväg ett tag! Ni är starka som kämpar på! Vissa dagar är mörkare än andra och saknaden kommer alltid att finnas kvar. På något sätt kommer ni att behärska den i framtiden. Låt det ta den tid det tar. Det får ta den tid det tar. Styrkekramar till er båda från Heidi

2009-06-03 @ 21:23:21
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

va härligt det ser ut :)

2009-06-03 @ 21:56:37
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Tessan

Vilka härliga bilder! Jag är så glad att ni fick en fin dag!



Kram,

Tessan, mamma till Ida och Tim



2009-06-03 @ 22:25:46
URL: http://tessanova.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Kristina

Fina bilder på fina föräldrar. Passa på och fånga stunden i livet när lyckan och skrattet kommer. Till slut kommer dom att övervinna tårarna men aldrig minnena.

Kram

2009-06-03 @ 22:39:58
Postat av: Jessica/mamma till 2

Underbara bilder! Så glad att ni fick en sån härlig dag! Ni är värda allt!

Kramar till er och sötnosen.

2009-06-03 @ 22:54:28
Postat av: Malin

Härligt att se er glada, vilken mysig mors dag ni verkar ha haft mitt i allt...





Kramar till er och Victor

2009-06-04 @ 01:24:59
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Anonym

guuud vad lik celiné dion du är (komplimang!)

2009-06-04 @ 01:58:39
Postat av: sandra

härligt att ni fick en bra dag det är ni värda.

2009-06-04 @ 10:13:46
Postat av: Ida

vilka otroligt fina bilder, är så glad att ni fick en så underbar morsdag det är ni verkligen värda! Du är en fantastisk mamma och Peter lika fantastisk pappa!

kramar från norr

2009-06-04 @ 11:16:26
URL: http://idanilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback