Syskonkärlek!

        DATUM: 2009-06-07 TID: 10:50:30
Victor har världens bästa syskon som han älskade mer än allt. När dom var i närheten
så var varken jag eller Peter vatten värda =)

Det gör så ont i hjärtt att veta hur lite de fick träffa varandra under den här sjukdomstiden och
hur vi kunde bli nekade att få komma hem så att de hade fått spenderat
sista tiden tillsammans...
De här är några av bilderna som togs samma dag som Victor började tappa sitt hår. Det är min syster
som har fotat och alla är så fyllda med kärlek att man nästan kan ta på den.
Viken syskonkärlek!!!!!














Kommentarer
Postat av: Nen

Vilka fina bilder. Alla ser så lyckliga ut.

2009-06-07 @ 11:06:18
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Vilka fina bilder,dom ser så glada ut!!

Helt ovetande om vad som väntar, och tur är väll det!

Jag har läst å grinat men aldrig skrivit en kommentar!

Du ska veta att jag tänker på er och önskar er all lycka i framtiden (och med försäkringskassan, har erfarenhet av dom själv)



Kramar från Anna i norrland :)

2009-06-07 @ 11:12:28
Postat av: Marayah

Men så söta!!!!

Kramar!

2009-06-07 @ 11:14:03
URL: http://marko0filip.blogspot.com/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

åååå vilka ooootroligt vackra bilder på alla små söta barn :)

Victor e rätt lik sin bror va??? ser af ut som det på bilderna :)



Vilken liten go knubbis Victor va där..Hur länge hade han varit sjuk då???han ser hur frisk ut som helst på bilderna !!



Ni har så mkt fina bilder under hans tid..så mkt vackra å kärleksfulla!!



kramar om er allihopa :)

2009-06-07 @ 11:14:55
Postat av: Jessica

Ja, väldigt fina bilder. Er Victor var så otroligt söt med det rödblonda håret och buset i blicken. =)

Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Otroligt fina bilder på Victor och hans syskon! Den första med grimaserna var himla skojig! Förstår att ni verkligen kämpade (i motvind) för att Victor skulle få komma hem och vara tillsammans med sina älskade syskon den sista tiden. Kramar till Er alla!

2009-06-07 @ 11:19:33
Postat av: En medmänniska

Åååå så Vackra bilder, Vilken syskonkärlek ja!! Rörd till tårar här!!!

2009-06-07 @ 11:25:13
Postat av: Caroline

Verkligen jättefina bilder! Håller med om att de två bröderna är lika varandra. Ni har varit flitiga med kameran, något som måste vara ovärderligt nu. Jag försöker att ta några bilder varje dag på mina barn, det är så enkelt att ha kameran liggandes så man lätt kan ta fram den och fota lite. Läste inlägget om er familj och det gläder mig enormt att ni har planer för framtiden. Roligt med ett litet syskon i framtiden, lite ljus i den annars så dystra tillvaron. Jag håller tummarna för att ni ska få den familj ni drömmer om även om en person alltid kommer att saknas. Ett litet barn skänker så mycket glädje, det är omöjligt att inte påverkas i deras närvaro och det måste bli så outhärdligt tomt och tyst då man förlorar ett.

2009-06-07 @ 11:30:53
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: En medmänniska

Ja så FEEEEL också att ni inte fick komma hem med Victor och vara tillsammans allihopa den sista tiden =(((

2009-06-07 @ 11:31:50
Postat av: Emma

Så underbart fina bilder. Sitter och gråter när jag ser dom. Varför fick han inte komma hem den sista tiden. F*n också. Så glad han säkert hade varit =)



Ha det bra.

Kram Emma

2009-06-07 @ 12:05:43
Postat av: tilda

2009-06-07 @ 12:07:57
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Har sett så många fina dikter härinne att jag inte minns om denna kommit upp tidigare. Tycker den är fin i alla fall...



Vid himelns grind

Där blåser en vind

Från närmaste stjärna

Så sval mot din kind



Vid himelens port

står tofflor på rad

när barfota änglar går molnpromenad



I himelens sal

är väggarna blå

Där leker vår herre

tittut med de små

2009-06-07 @ 12:12:30
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: annika

Har sett många av bilderna från detta tillfälle på bildspelet din goda vän sandra lagt upp. De är förträffliga! JÄttefina. vad kul att ha en proffsfotograf i familjen. Undrar om det är hon som tagit den så himla fina bilden på dig och Victor här på sidan också. Ni har verkligen många gåvor. Ta vara på dem. Jag hoppas verkligen att det blir ändring på detta med att få vårda sitt barn hemma den sista tiden. Jag tänker återigen på artikeln i aftonbladet där det stod att ni nu satt kvar på Akademiska och väntade på att victor skulle dö. Fy fan vad gräsligt och orättvist. Bisarrt på något sätt. Att behöva gå där i korridorerna och vänta. Åh, jag finner inga ord för det. Det är så obegripligt svårt att förstå. En del kanske vill vara kvar på sjukhuset den sista tiden men ni ville ju verkligen inte det. ta hand om er och victors syskon.

2009-06-07 @ 12:14:00
Postat av: Caroline

Hittade två till



Bortom överlevnad





Du kan gråta varje dag över att han är borta.

Eller du kan le för att han har levt.



Du kan sluta dina ögon och be att han kommer tillbaks.

Eller du kan öppna dina ögon och gråta över att han lämnade dig.



Ditt hjärta kan vara tomt för att du inte kan se honom

Eller det kan vara fullt av den kärlek du kände

Glädjen över att du har känt honom.



Du kan vända dig från morgondagen och sörja gårdagen

Eller du kan vara lycklig imorgon för att han var en del av ditt liv igår.



Du kan komma ihåg honom med ledsamhet att han är borta.

Eller du kan ära hans minne och låta det leva vidare



Du kan gråta, stänga din själ, vara tom och vända ryggen mot livet.

Eller du kan göra det han ville - Le, öppna dina ögon, älska och gå vidare.



Det finns en plats



Det finns en plats, strax till höger om den tredje stjärnan från månen räknat,

där luften är fylld med fladdret av flortunna fjärilsvingar.

Där leker de små änglabarnen tafatt bland molntussarna.

Barfotabarn med brunbrända ben, glittrande ögon, lortiga tår,

skrapade knän och håret på ända.

På en sten vid stranden sitter en liten flicka och plaskar

med tårna i vattnet.

Hon vinkar glatt och säger "Jag möter er här sen!", tar ett skutt

ner från stenen och ansluter de andra änglabarnen

2009-06-07 @ 12:16:28
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Malin

Så fina bilder....



Kram

2009-06-07 @ 12:30:47
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: isabella

Riktigt fina bilder!



han ser så glad ut.../:

2009-06-07 @ 12:45:13
URL: http://isaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gud så fina bilder! Att se Victor så glad och lycklig måste vara guld värt för er.

2009-06-07 @ 12:52:25
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, att se han så glad är roligt. har mest sett honom på sjukhuset där han inte mår bra och inte är speciellt glad. Härligt att se honom le där :)

2009-06-07 @ 12:54:58
Postat av: mamma till oliver

åhh,vilka fina bilder!!! dom är ju så otroligt söta allihopa!

victor ser så glad och pigg ut,härligt att se.



ja det är verkligen tråkigt att han inte fick vara hema sista tiden..=(

tycker det också borde vara så självklart!!

man blir så ledsen,arg,ja alla känslor bara bubblar i en.. vad det är orättvist ibland detta liv!



men han verkar ha fått en jätte fin stund sista tiden med er/ er familj och han njöt nog av det ända in i det sista..



tänker på er,som alltid,varje dag!!!

massa kramar till den starkaste underbaraste familj ja någonsin sett..

2009-06-07 @ 12:56:38
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

vad söta bilder?!

2009-06-07 @ 13:04:14
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va sööta ! Och bilderna är jätte fina !

Ha de bra =)

2009-06-07 @ 13:05:40
URL: http://baarajenny.blogg.se/
Postat av: mamma till 2

Vilka fina bilder!! Alla ser så lyckliga ut!!

Fattar inte varför han inta fick komma hem till sina syskon den sista tiden!!Man blir så jäkla förbannad på alla konstiga regler och bestämmelser. Viktor ser sååå lycklig ut med sina syskon.Ha det så bra allihopa!!

2009-06-07 @ 13:20:23
Postat av: Michaela

Ja tycker ni är helt fantastiska!!:. ni berör mig oerhört o ja känner så starkt med er!!.. Läser bloggen med tårar varenda gång.. men även glimtar av lycka!!.. Ni varkar va så härliga människor, och ja tänker på er dagligen!!.. pratar om er med vänner o familj.. Önskar er all Styrka, Kärlek o Hopp o tro!!.. En fantastiskt o enastående mamma.. med en enorm styrka som kanske inte känns, men som syns!!.. Ja tycker ni är helt otroliga!!.. Ta vara på varandra... Kramar från Bohuslän..



2009-06-07 @ 13:20:44
URL: http://bubbiz.blogg.se/
Postat av: Kajsa - 2 barns mamma

Åhhh.. Herregud - Orden räcker inte till...



Vilken kärlek..

Vilken lycka..



Rörd till tårar..



2009-06-07 @ 13:32:22
URL: http://kaaisaaa.blogg.se/public
Postat av: Kristina

Vackra bilder på vackra barn

Fina minnen lever alltid kvar

Syskonen kommer alltid ha en lillebror även om han idag är en ängel

En ängel så fin



Jag läser din blogg och tycker du skriver så fint och bra

Ni är en fin familj som går igenom något mycket svårt

Jag tänker på er och hoppas att mina tankar o små ord kan skänka lite styrka



Erat öde rör mig till tårar



Kram

2009-06-07 @ 14:23:54
Postat av: Anna

Vilka fina kort hon tagit på barnen.

2009-06-07 @ 14:45:47
Postat av: Camilla (Melkers mamma)

Å så fina bilder. Va glada över att ni har så mycket fina kort på han. Det är guld värt...



Många styrkekramar till er alla.

2009-06-07 @ 14:55:44
Postat av: Caroline L

Åh vilka härliga bilder, så äkta så levande.



Blir både ledsen och glad samtidigt, det finns så mycket kärlek i bilderna.



Tänker på er och lille Victor.



2009-06-07 @ 15:19:35
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Fantastiskt fina bilder på ljuvliga barn! Vilken duktig fotograf din syster är. Victor ser verkligen överlycklig ut! Vet också hur härligt det är med större syskon, har ett litet glapp mellan mina två första och lilla trean och det är underbart att se dem ihop.



Det är verkligen oerhört sorgligt att ni inte fick komma hem med Victor, vilket svek mot hela er familj.

2009-06-07 @ 15:55:02
Postat av: Jenny

Översta bilden när dom gör grimaser är ju bara för härlig. Man blir så glad av den. Ja man blir glad av att se alla bilder. Så fina :)

Kram

2009-06-07 @ 16:25:29
URL: http://adriansmamma.blogspot.com
Postat av: Anette

Ja,kärleken mellan syskon är ngt alldeles speciellt,den är så stark,så stark....

Jag ryser när jag tänker på vad ont det ska göra i dessa små hjärtan,dom har ju förlorat en lillebror,deras lillebror....

Idag så skickar jag kramen till Victors syskon,dom behöver alla kramar dom kan få......

2009-06-07 @ 16:32:24
URL: http://edinge.blogspot.com
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Underbara bilder...tänker på er.

Kram / Yvonne

2009-06-07 @ 16:37:17
Postat av: Sarah

Jag tror på änglar, jag tror på evig kärlek och jag tror att er vackra son skulle vilja säga er detta...



Momma, please tell daddy don´t look so sad,

I´m going to hold his hand to night.

And Momma, can you tell Daddy that

Next time he see a child playing,

And his heart feels a little tug,

That's me, I'll be there, giving his heart a hug.

Momma, remember to watch the sky to night,

And find the brightest star that's gleaming,

That's my halo's brilliant light.

And it is for you it shining.

And when your heart fells a little tug,

It´s me again, giving my Mommas heart a loving hug.

When you feel a gentle breeze,

From a gentle wind that blows,

That's me, I'll be there, Planting a kiss on your nose.

Momma, you are my hero.

Always so strong and kind.

Daddy, keep fighting.

You always keep me safe and warm at night.

Momma, I ´m so proud of you.

You did the best you could, with everything that you had,

I could not have asked for a stronger, more loving mom or a better dad.





2009-06-07 @ 16:51:26
Postat av: Tenderee

Vackra bilder som utstrålar självklar kärlek och Victor var väldigt lik sin storebror :-)

2009-06-07 @ 17:50:57
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Cazpers moster Heidi

Vilka underbara bilder :) Kan inte låta bli att fälla några tårar. De är så fina allihopa! Jag minns när Cazper berättade att han hade fått en lillebror. Han var så himla stolt! Han skulle lära honom spela fotboll, köra cross och allt annat som killar gör.. Det gör ont i hjärtat att det inte blev så. Är så ledsen för er skull, att det inte blev som det var tänkt. Massor med styrkekramar till er!

2009-06-07 @ 18:51:18
Postat av: Anonym

åhhhhh, vilka underbara barn ni verkar ha, såååå mysiga tillsammans....



fy f*n för att ni inte fick komma hem, det är något som är fel i vårat samhälle när man gör så mot en familj som inte vill annat än att få vara tillsammans den sista tiden.....



Många varma kramar till er familj!!

//Sofia mamma till Josefin 3 år.

2009-06-07 @ 18:55:43
Postat av: Bella

Ååh jag bara älskar den översta bilden! Victor ser så frisk och glad ut.. såå söt! (alla är söta)

Följer bloggen och läser den flera gången varje dag, tänker på er massor!



Kämpa på, kramar från Bella i Örebro

2009-06-07 @ 19:31:59
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Hittade den här dikten..du har säkert redan fått den el hört den men jag chansar ändå för den e så fin!!



Var inte arg lilla mamma

Jag var tvungen att gå.

Den dagen det hände..och

då orkade mitt hjärta inte att slå.



Älskade pappa

mitt liv blev så kort

Ta hand om varandra

när jag flyger bort



Jag vet att ni gråter

och det finns ingen tröst

Men lyssna till era hjärtan

och ni kommer att höra min röst.



Jag finns inte bland er

men jag finns ändå.

Jag hör era röster

och jag älskar er så

2009-06-07 @ 19:33:12
Postat av: Maria

Vilka fina bilder med underbar syskonkärlek. Lilla Victor var så olik sig, men oj så lik Cazper han var...



Kram Maria

2009-06-07 @ 19:38:17
Postat av: kajsa - 2 barns mamma

En dikt till dig Sofie:



Min starka mamma



Min mamma är så stark, det säger faktiskt alla

Men när alla andra sover om natten har jag sett hennes tårar falla



Under sömnlösa nätter kommer jag tassande på tå

Hon vet inte att jag är där för att hjälpa henne förstå



Lika ändlöst som strandens vågor & hennes smärta,

Jag vakar över min starka mamma som alltid bär mig i sitt hjärta



Hon bär ett leende, ett leende hon tror döljer

Men genom himlens dörr ser jag tårarna som fäljer



Min mamma försöker att hantera döden för att hålla mig kvar

Men alla som känner henne vet att det är den enda möjlighet hon har



När jag vakar över min starka mamma genom himlens öppna dörr,

försöker jag förklara att änglar skyddar mig nu så som hon gjorde förr



Men jag vet att det inte hjälper, eller lättar bördorna hon bär

Vad hon än säger, hur hon än mår



Min starka mamma har ett hjärta, för alltid fullt av sår......



Tänker på er!

2009-06-07 @ 20:08:57
URL: http://kaaisaaa.blogg.se/public
Postat av: Milla

Åh, vilka fina bilder..Din syster är en otrolig fotograf! Jag fattar inte hur man kan neka någon att vara hemma sista tiden med sina nära och kära, sina saker, sin säng ja allt! Så jävla orättvist!! Usch vad arg man blir! Man hoppas det ändrar sig. Kämpa på!! Tänker på er jätte mycket! Varma kramar Milla

2009-06-07 @ 20:53:51
Postat av: Frida

Vilka oerhört vackra bilder! Så sött när Victor och hans syskon på första bilden gör små miner :) Vilken fin liten pussmun er vackra son har!



Följer er blogg dagligen, ögonen tåras ofta men när jag läste om Försäkringskassans beslut så blev jag bara SÅ ilsk! Att FK är helt dumma i huvudet (ursäkta språket) var ingen nyhet men det här tar helt och hållet priset! Man undrar ju om vissa människor helt saknar empati...



Skickar en stor kram till er!

2009-06-07 @ 21:00:48
URL: http://sommarfluga.blogspot.com
Postat av: Cissi

Hej!

Jag kikar in emellanåt och fäller en tår för lille Victor, jag tycker ni alla verkar vara otroligt fina människor och bilderna på syskonen är underbara!

Du/ni har nog fått mig att uppskatta det jag har mera än vad jag gjorde innan, Tack!

Om man nu "får" säga så......



Jag tänker på er och önskar er lycka till i fortsättningen (hoppas du fortsätter att blogga).

Stora kramar ifrån Karlskrona/Blekinge

2009-06-07 @ 21:14:23
URL: http://cisan.bloggagratis.se
Postat av: Tessan

Vilka underbara och härliga bilder!

Vilken kärlek, vilken sorg, så vackert och så otroligt orättvist!



Världens finaste Victor!



Kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-06-07 @ 21:26:01
URL: http://tessanova.blogg.se.
Postat av: En medmänniska

Tittar på bilderna igen, kan inte säga det nog..Underbart fina allihopa! Victor lille samma dag då han började tappa sitt hår =(

Hans superfina hår, stackars liten!

Ska släcka ljusen nu som brinner för Er varje kväll. Godnatt Victor, Sofie och Peter!

2009-06-07 @ 21:58:30
Postat av: Therese

UNDERBARA bilder!!! Såå fina!!!

2009-06-07 @ 22:03:34
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Ior & Sandra

Vilka fantastiska vackra bilder på barnen! Det som hänt är fruktansvärt och det finns inga ord i världen som kan förklara hur man känner när man tar del i din familj liv när man läser bloggen!Vi tänker på er hela tiden och pussar Ior massor från er! Kramar från Sandra och Ior

2009-06-07 @ 22:18:24
Postat av: Hanna

Gud vad vackra !



Många kramar

2009-06-07 @ 22:40:18
URL: http://hannaakh.blogg.se/
Postat av: Juliana

Hej Sofie,



Jag är inne på bloggen och läser varje dag men har aldrig skrivit förut. Trots att jag inte känner er känner jag oerhört starkt med och för er. Ta hand om varandra

Många kramar



2009-06-07 @ 22:50:52
Postat av: Amanda

vilka otroligt fina bilder. helt underbara och de speglar verkligen syskonkärlek långt ut i ramarna över dem. underbart och se. han var verkligen älskad er lille victor. ta hand om varandra. styrkekramar Amanda

2009-06-07 @ 22:56:23
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: madde

kärleksfulla bilder på hög nivå! åå så fina, hoppas eran lilla Victor har det bra där uppe.

Take care, kram!

2009-06-07 @ 23:24:35
URL: http://madelajn.blogg.se/
Postat av: emma

Jättefina bilder snäckan!



men jag har alltid fått för mig att ni inte hade några andra barn men nu blev jag förvirrad. hur är det egentligen. skulle bli tacksam för svar :)

2009-06-07 @ 23:30:25
Postat av: emma

glöm min fråga. hittade svar i ett inlägg längre ner :)

2009-06-07 @ 23:32:51
Postat av: Frida

Vilka underbara bilder på Victor och hans syskon! Och jättevackra dikter som läggs upp med jämna mellanrum, blir rörd till tårar varje gång jag läser här på din blogg Sofie! Ta hand om er! Stor kram från mig och min lilla alma.

2009-06-08 @ 00:24:35
Postat av: Tessan

Tittar på de fina bilderna igen och det som slår mig är, förutom all kärlek som utstrålas, att Victors ögon fortfarande är ett barns sorglösa och bekymmersfria ögon. Det sysns så tydligt. Jag har skrivit det tidigare, att jag tycker hans ögon får en sådan visdom och sorgsenhet i bilderna på slutet (och även på Sjukhuset).



Mitt hjärta värker för er och för honom! Det skulle ju inte vara så här!!!



Kram,

Tessan, mamma till Ida och Tim



2009-06-08 @ 07:32:45
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Åh jättefina bilder, vilka härliga ungar! Så hemskt att inte Victor kunde få komma hem och vara med dem sista tiden...!

Kram.

Postat av: Anonym

Nä vad söta dom är! :D

2009-06-08 @ 07:58:23
URL: http://metrobloggen.se/fitnessalmedina
Postat av: annika

Håller med Tessan här ovan. Tänkte på det när jag såg filmen från MC-turen. Victors trötta ögon där i vagnen med en visdom som inget barn ska behöva ha. Usch, jag blir alldeles tårögd när jag tänker på det. Lilla, lilla vännen. Men han var så fin när han satt med sin lilla sko munnen (sån hade min dotter också fast de var förstora:-)) och sa ja när ni frågade om han ville åka. Och så turen sen, at than inte ville gå av. Vad fint det blev ändå!

2009-06-08 @ 10:06:49
Postat av: Mathilda

Underbara ungar, kärleken riktigt lyser!



Lilla Viktor, världens finaste ängel..

2009-06-08 @ 10:08:36
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Otroligt fina bilder av era barn. Jag har följt er blogg men inte skrivit tidigare. Jag har inte hittat orden. Jag har självt mist min mamma i cancer för 2 år sedan och sorgen är tung. Men att mista sitt egna barn måste vara förkrossande.

Tårarna bara rullar ner för kinderna.



Jag har en son i samma ålder som Viktor så nu ska vi åka till Viktors viloplats och gå och blåsa såpbubblor för för Viktor. Jag hoppas att han ser dom och leker med bubblorna.



Många kramar till er alla.

Tänker på er varje dag.

2009-06-08 @ 10:37:13
Postat av: Jessica/mamma till 2

Jätte fina och härliga bilder,så mycket kärlek och värme!

Victor är så söt,eran fina prins.

Jag blir så ledsen att han inte finns kvar hos er, grinar varje gång när jag ser han och det ni skriver, så sorgligt. Blir både arg och ledsen att ni fick ha honom hemma, så orättvist! Det ska vara en självklarhet, att vara med nära och kära! Ni gjorde det bästa för Victor den sista tiden, han fick en underbar upplevelse och mycket kärlek av er. Victor kommer alltid att vara deras lillbror förevigt.

Tänker på er och lill Victor varje dag, "Varför", "Varför" hände det! Barn ska inte bli sjuka och som förälder kan man inte göra nåt, att finnas och ge kärlek men inte kunna bota sjukdomen.

Önskar er all lycka i världen.

Ta hand om varandra!

Kram på er!

Jessica, Filippa och Kevin

2009-06-08 @ 13:55:01
Postat av: Caroline

Dessa bilderna är helt ljuvliga!!! Jag bara älskar dem allihop och ja, precis som ni säger så lyser syskonkärleken igenom bilderna!! <3

2009-06-08 @ 20:31:00
URL: http://heartline.blogg.se/
Postat av: michaela,berörd läsare.

Jag har följt din blogg nu ett tag och blir bara mer och mer imponerad av de du skriver .Tårarna rinner hela tiden när man läser och ser blider på Victor och hans syskon,jag håller med dig,bilderna visar riktig syskonkärlek.Jag följer också sjukhuset där man ser vilken livsglädje han hade trots att han var såpass sjuk.Jag vet att det inte hjälper Victor nu,men om det är någonting jag skulle kunna unna er så är det att ni fortfarande skulle ha eran son i livet,det är verkligen orättvisst,men om ni fortsätter som ni gör så kommer ni snart kunna omvandla sorgen till något posetivt.

Tänker på er.

kram

2009-06-08 @ 22:55:43
Postat av: Carina

Följer din blogg och du skriver så underbart bra.

Beklagar verkligen det som hänt. Det är så ofattbart hemskt.

Åh vad fina bilder på barnen! Tjejerna har blivit så stora. Kommer ihåg dem så riktigt små tjejer.

Kramkram

Carina, (moster till Robin Åström, Peters son)

2009-06-09 @ 13:49:49
Postat av: Elin

Här sitter jag på mitt jobb och gråter då jag läser allting vackert du skrivit. Jag önskar er värme och mod. Dessa bilder är helt underbart vackra och man ser den kärlek som strålar!!

Njut av turerna i nya bilen i sommar.

2009-06-12 @ 13:53:22
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka underbar bilder på barnen, dom ustrålar verkligen kärlek och glädje!! Verkligen superfina!! :) Precis lyssnat igenom låtarna som Josse har på sin sida. Ni sjunger så himla vackert. Tänker på er en massa ska du veta! Massor av kramar från Elin E med familj och hälsa allihopa från oss!

2009-06-17 @ 13:25:35
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: elisabet

Tänker på er och har tänt ett ljus för victor kram till er elisabet i trelleborg

2009-06-18 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback