11/3-12/3

        DATUM: 2009-03-12 TID: 19:22:32
Idag hände något festligt. Jag, Peter och Victor var ute på stan och gick, vi skulle lämna tillbaka en film på ICA då vi plöttsligt såg att det stod en hel massa människor och stirrade upp i ett träd på gågatan. Vi kikade upp bland grenarna och vad sitter inte där, om inte en stor uggla! Jo visst. Och inte vilken Uggla som hellst utan en ganska ovanlig sort nämligen en Slag-uggla. Ha ha. Den bara satt där mitt bland alla människor och rörde inte en min. Vi tog lite kort som jag ska lägga upp sen. Vi tyckte det var ganska lustigt med tanke på att Josse hade sett en räv, kvällen innan som tog en anka i svandammen några meter framför henne. De vilda djuren invarderar Uppsala!!


Dagen efter gick vi och åkte pulka i stora slottsbacken. Det var jätte mysigt faktiskt och Victor tyckte det var super kul. Peter galningen åkte ända från högsta toppen och for med ett vrål förbi mig och Victor som storögt tittade på. Han har ingen hjärna. det jar jag alltid sagt... =)

Kommentarer
Postat av: Christer / Sofies Pappa

Hoppas ni hade trevligt i Kvicksund och att febern har lagt sig igen...



Kram till er alla



moffa

2009-03-14 @ 10:32:33
URL: http://mckillen.se
Postat av: Morfar Christer

Fina bilder



kram



pappa / Morfar

2009-03-27 @ 10:34:52
URL: http://mckillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback