lite foton

        DATUM: 2009-03-26 TID: 19:38:44

Kommentarer
Postat av: Elin A

Hej! Hittade hit från Alfons blogg där ni hade skrivit. Vilken söt son ni har! Kan inte i min vildaste fantasi förstå vad ni går igenom. Önskar Victor och er allt gott i framtiden!

Många varma kramar Elin.

2009-03-26 @ 22:09:29
Postat av: Daniel Sollander

Hej!

Jag fick länken av Christer. Hoppas allt blir bra/bättre snart.

Önskar er all lycka i framtiden// Daniel med familj

2009-03-27 @ 08:35:01
Postat av: Lewis

Hej Viktor!

Vilken fin motorcykel du har. Jag älskar tåg, och mamma har sagt att om vi kan komma till sverige snart så ska vi ta tåget till Uppsala och hälsa på dig på lasarettet.

Kramar Lewis

2009-03-27 @ 09:41:15
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Morfar Christer

Fina bilder och jag tyckte Victor såg mycket friskare ut i tisdags 24/3 när jag hälsade på er trots att han vaknade upp efter sin operation.



Nu hoppas jag att "svampen" försvinner snart så ni kan gå vidare..



stora kramar



morfar

2009-03-27 @ 10:39:08
URL: http://mckillen.se
Postat av: Catarina Löv, mamma till Alfons

Godmorgon fina familjen. Tack, Sofie för ditt inlägg på vår blogg. Ord från människor som inte är räknade med, betyder något alldeles speciellt.

Jag är ledsen över att er fina Victor har drabbats av cancer, av att han måste igenom det helvete till behandlingar som jag så väl vet genom Alfons. Var ligger ni? Är det i Stockholm? Vill ni, så får ni gärna maila er adress, catarina[email protected] så kan jag skicka något tidsfördriv.



Hur är det med honom just nu? Jag ser på bilden ovan att han har fått en ukelele. Det köpte jag till Alfons när han blev inlagd, och den klonkade han ofta på.

Jag hoppas att behandlingen fortskrider och att ni hittar andningshål i sjukhustillvaron.



Stora varma kramar från Skåne.

2009-03-29 @ 09:05:11
URL: http://alfons.blogg.se/
Postat av: Catarina Löv, mamma till Alfons

Min mailadress blev inte riktigt som den ska; det ska finnas ett understreck (_) mellan catarina och lov. Kramar igen!

2009-03-29 @ 09:07:45
URL: http://alfons.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Godmorgon på er,idag skiner solen och det blåser inte så ni kan nog ta en cykeltur.Det var så roligt förra onsdagen att Viktor var så pigg o glad,märktes verkligen hur gott det gjorde honom att få komma utanför sjukhusets väggar.Många kramar Yvonne o Kurt-Gammelmorfar.

2009-04-01 @ 09:42:19
Postat av: Anna Haapala Silfver

Hej vänner,

Tänker så på er och hoppas att lille Victor snart får vara hemma ett tag...

Håller tummar o tår för att ni kan gå vidare i hans behandling så ett han snart är frisk!!!

Vi går mest här hemma och stampar, väntar på att få ett startdatum från Schweiz inom kort så att vi kan resa snart, och någon gång få börja Melwins botande behandling.

Lite läskigt att behöva bo så långt bort i två månader, men vill ändå få det gjort, så vi kan börja "leva" igen...

Hoppas vi ses snart, kanske blir det en till cyto kur för Melwin under nästa vecka, fast jag hoppas ju förstås att han slipper det och att vi åker flygplan istället ;-)

Många varma kramar från Anna o hela familjen

NI ÄR SÅ DUKTIGA OCH STARKA!!! ( impad )

2009-04-02 @ 08:43:21
Postat av: PAulina

Vad cool han var på först bilden! :)

2009-04-18 @ 20:11:26
URL: http://paulinaaaas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken glädjespridare!!

2009-04-19 @ 09:20:27
URL: http://memo.blogg.se/
Postat av: therese

hej!kommit in här via en väns sida...har inte kommit längre än till detta inlägg men eran lilla gosse är ju såå söt å glad på dessa foton som du lagt in här...fast han inte har det lätt med allt han utstår.beklagar hans bortgång.

2009-09-23 @ 15:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback