Fiskelycka

        DATUM: 2009-05-26 TID: 22:50:18
Har inte fått nåt skrivet varken idag eller igår. Vårt internet har legat nere så jag har inte kommit åt sidan. Ja ja, får skriva en liten kortis nu innan jag lägger mig iaf.
Idag tog jag och Peter en tur med båten och fiskade lite. Vi fick 5 st 4 kgs gäddor lite utanför där vi bor. Det var jätte härligt att komma ut på sjön. Efteråt åkte vi till några klippor, tände en engångsgrill och åt lite korv, mums. Biffen, vår hund älskar att vara med på sjön, en riktig liten sjö-matros.
När vi satt där i solen och drog upp fisk efter fisk så tänkte jag hela tiden på vad roligt det hade varit att ha med sig Victor på en sån grej. han hade stått längst fram i båten med stora ögon och utropat " Åh Wow!" åt all fisk och de fina vågorna. Han fick ju aldrig åka båt medans han levde, men jag vet att han hade stortrivts! Vi får hoppas att han ser allt genom våra ögon. Lilla prinsen...
Allt som allt, en bra dag...



Kommentarer
Postat av: Marie-anne

Tänker på er i er svåra sorg. Varm kram från Marie-anne mamma till Marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

Postat av: Anna Haapala Silfver

Vilken härlig dag...Att vara på sjön är ju helt klart kanon. Peter ser ju ut som storfiskarn själv ;-)

Hade vart så skoj att vara med, men det hinns väl med det också...

Snart kommer vi och "våldgästar" er, då är det slut på friden ;-)

Tänker på er varje, varje dag!!!

Alla pussar o kramar till er båda, och en "fetingkram" till Biffen såklart... ( gissa om Albin saknar honom )

Postat av: Martin

Så härligt att läsa om era härliga dagar, både på äventyrsfortet o nu på sjön. Det är jättebra o starkt av er att åka iväg på sådana här saker... dessutom, du har så rätt! Er prins ser o upplever allt de roliga ni gör o gläds med er!



Varma kramar!

2009-05-26 @ 23:26:14
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Vilken härlig dag på sjön, ni är så duktiga att hitta på saker. Förstår om du tänker på att Victor hade kunnat vara med på saker som ni gör, och hur det hade varit men på något vis är han nog med ändå.. Ska åka bort & blir utan internet i 3 dagar!!! Jag som är van att läsa din blogg varje dag. Ha det så bra, tänker på Er som alltid! STYRKEKRAMAR TILL ER BÅDA

2009-05-27 @ 06:05:50
Postat av: Kajsa

Jag e nästan säker på att Viktor satt där längst fram på båten, med sina änglavingar och världens smajl på läpparna.

Ni är så starka och duktiga, att ni hittar på saker tillsammans i er stora sorg.

Ni är som vanligt i mina tankar.



Kramar

2009-05-27 @ 07:11:31
Postat av: Malin

Vad mysigt med en dag på sjön...tycker det är så starkt av er att ni orkar ta er ut och hitta på saker. Det tror jag Victor oxå tycker....tror han var med er på båten.Fina killen!

Hoppas ni får en bra dag idag oxå...



Kram Malin

2009-05-27 @ 07:57:55
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig dag mitt i allt.

Jag tror också att er prins var med er i båten och är med er hela tiden. På något sätt...



Kramar om,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-05-27 @ 08:17:30
Postat av: En medmänniska

Ja hoppas Victor ser allt genom Er det tror jag på.

Han tjoade säkert där med er över all fisk ni drog upp. Härliga bilder och jag måste ju bara tillägga hur gullig eran hund är. Biffen skojigt namn :)

Känns skönt att veta att ni tar er ut o gör saker tillsammans, starkt, tycker säkert Victor med. Ser att Peter har hope halsbandet + spöket laban om halsen så fint och gulligt!!

2009-05-27 @ 08:44:12
Postat av: Tessan

Jag kom att tänka på en sak när En medmänniska skrev om Peters halsband. Jag har önskat mig ett sådant i morsdagspresent. Ni som inte redan har ett sådant, gör detsamma vetja...



Kram

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-05-27 @ 09:24:48
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Sofija

Jag är övertygad om att Viktor var med er i båten. Han vill nog vara med er överallt där ni är!



Måste även påpeka att ni har en grymt söt hund:)

Önskar er all lycka i framtiden.

Kram

2009-05-27 @ 09:44:10
URL: http://metrobloggen.se/sofija
Postat av: Kajsa

Åh nu såg jag också halsbandet... Ögonen tåras på¨nytt, så otroligt fint!

2009-05-27 @ 09:48:20
Postat av: annika

Var får man tag på Hope-halsbandet?

Åh, så fina bilder från en bra dag, men Victor borde fått vara med på dem. Jag känner så med er när jag ser er ensamma utan er lilla kille. Det är då man riktigt förstår att han är borta. Men säkert närvarande alldeles intill.

2009-05-27 @ 09:58:47
Postat av: Tessan

Annika, på Barncancerfondens sida.

http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Butik/



/Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-05-27 @ 10:56:48
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Ser verkligen ut som en bra dag för er..storfiskaren själv??? ;)



Klart Victor satt med å som du säger med att han ser..han ser genom era ögon å känner genom era hjärtan det e jag övertygad om!!



varma kramar

2009-05-27 @ 12:01:40
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Jag blir glad varje gång jag läser att ni haft en bra dag och jag beundrar er hur ni tar er vidare. Och jag förstår längtan eller saknaden att dela den här stunden med Victor men han fanns nog nära er hela tiden.

Ta hand om er.

Kram / Yvonne

2009-05-27 @ 12:11:56
Postat av: Cattis

Vilka härliga bilder från Er fisketur! Framför allt bilden på "vår Mr Biff"

Kram Kram

2009-05-27 @ 15:20:30
Postat av: Christina

Oh vilken go vovve! :-D

2009-05-27 @ 15:48:44
URL: http://christinawidmark.blogg.se/
Postat av: Victors morfar Christer

Vad gott med gädda på grillen på söndag ....haha



kram

pappa

2009-05-27 @ 16:27:17
URL: http://mckillen.se
Postat av: Sandra

Finns det någon finare? (biffen alltså, inte Peter... hihi)

2009-05-27 @ 20:19:04
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback