Den bästa artikel jag läst på länge =)

        DATUM: 2009-11-29 TID: 23:24:44



5 sätt att skämma bort din gravida flickvän.

















5 sätt att skämma bort din gravida kvinna

1. Köp den största förpackningen med hennes favorit choklad du kan hitta.

 Du ger henne inte bara en god anledning att frossa, du visar också att du tycker att hennes nya, växande former är sexiga. Hon får en självförtroende-boost precis när hon behöver den som bäst. Venus Choklad erbjuder till exempel en hattask sprängfylld med läcker choklad för 440 kronor. 









5 sätt att skämma bort din gravida kvinna



2. Bjud henne på en gravidbehandling på närmaste spa.

Det kan vara tröttsamt att vara gravid så varför inte ge henne en avkopplande manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling eller en gravidmassage? Om du känner för att skämma bort henne riktigt ordentligt så bokar du in hel dag med härliga behandlingar.






5 sätt att skämma bort din gravida kvinna



3. Köp ett kit med väldoftande badprodukter.

Bubbelbad, duschkräm, badbomber, bodylotion och en kroppsspray. Det finns massor av härliga produkter att välja mellan. Extra fint blir det om du ger henne produkterna i en fin presentask.






5 sätt att skämma bort din gravida kvinna


4. Ge henne ett fotbad.

Den extra vikten och vattnet man samlar på sig gör att många gravida får svullna och ömmande fötter. Köp ett fotbad till henne som hon kan placera sina värkande fossingar i.





5 sätt att skämma bort din gravida kvinna


5. Ge henne blommor som bevis på din uppskattning.

En vacker blombukett väcker alla gravida kvinnors lyckohormoner i den mörka vintern.





Problem


Nu skall jag bara få Peter att läsa detta och få honom att inse att det är en "jätte bra idè" att hålla mig vig gott humör =) Det gagnar ju honom också!


Kommentarer
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Du behöver säkert allt det där, bara att trycka upp artikeln under näsan på honom! :) Nåt kanske han snappar upp iallafall...;-)

2009-11-29 @ 23:31:47
Postat av: Annelie

Haha, det hade lätt funkat på mig :-D

2009-11-29 @ 23:55:22
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Anitha Leidefors

Bra tänkt, skriv gärna om Peter nappade på dina tankar..

Ha det så gott o hoppas verkligen att du får någon eller några av de här sakerna..

Det är du värd!!!

Kram Anitha

2009-11-30 @ 04:25:23
Postat av: Malin

Hoppas Peter läser och ger dig allt det där,som sagt, det gynnar ju honom oxå =). Det är du så värd! Man behöver allt sånt där när man är gravid....särskilt chokladen och nån härlig behandling =)



Ha en bra dag!



Kram

2009-11-30 @ 07:55:14
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Tessa

Åh, den där listan skulle ja behövt när ja va gravid... :-D



Hoppas han läser och att han nappar.. :-)

2009-11-30 @ 10:20:23
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Haha ja nu måste jag få sambon till datorn..!!

Postat av: Angelica

vilken bra lista:=)

jag skulle nog vilja ha hhmm fotbadet...jaa jo fotbadet ska nog be min kille kollar på detta..hehe

hur går det med minnes grejen som du skulle göra i trädgården?? blev du nöjd? många fina blommor! det lät såå härligt att bara kunna gå dit å sätta sig i lugn Å ro!

många kramar

2009-11-30 @ 15:23:44
Postat av: Camilla

Tack för en toppen lista, jag ska ha din blogg uppe när maken ska sätta sig vid datorn och hoppas på att han läser. Choklad kan man aldrig få för mycket utav :)

2009-11-30 @ 15:39:07
Postat av: Johanna

Den "lånar" jag av dig, hoppas det är ok!!! Tycker min man bör läsa den oxå :-)

2009-11-30 @ 17:26:27
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Vildvittran

Hej. Kanonlista du hittat.... vill du ha ett fotbad så maila din adress till mig så skickar jag dig det. Jag har ett som är använt 2 gånger. Har bara legat i skåpet länge och tar plats. Tycker det är roligt om det kommer till användning

2009-11-30 @ 21:01:28
Postat av: Anonym

Du är värd alla dessa presenter.Ha en bra jul så gott det går Många tårar har runnit på mina kinder Kram från en okänd

2009-12-01 @ 15:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback