Voodo Doll

        DATUM: 2009-11-18 TID: 21:44:39



Fick en överaskning när jag öppnade brevlådan i dag.
Det var ett rött, fint paket som en bekant tjej som heter Frida har skickat till mig.

Om ni kikar på min önskelista några inlägg bak så har jag med en sådan här fin liten Voodo docka som jag önskade mig, för att kunna låtsas att det är en cancertumör, och sedan avreagera mig på.

Tack så hemskt mycket Frida, för denna perfekta julklapp. Jag skall ha den i väskan och när jag känner att ilskan och frustrationen tar över så skall jag sticka den lilla jävulen med nålar, hi hi.

Denna raring och många andra går att beställa på www.voodolls.se


Kommentarer
Postat av: Moster Josse

Ja det var en bra gåva, verkligen!

Stick ihjäl monstret! Pusspuss

2009-11-18 @ 21:53:23
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: ParadisFrida

Tomten kom visst lite tidigare i år ;)



KRAM!



Victor för alltid i mitt hjärta....

2009-11-19 @ 00:45:58
Postat av: Anitha Leidefors

Hej igen... vilken bra present du har fått. Tack för att du la ut vilekn sida, man kan beställa dockorna på.. Nu ska jag bara bestämma mig oxå.

Förstår att du längtar att bli mamma igen och det är du värd. Har en underbar sonhustru som är höggravid och som oxå längtar, kan jag lugnt påstå.

Ha det så gott!

Kram Anitha

2009-11-19 @ 00:57:28
Postat av: erics mamma

Vilken otroligt fin blogg. Sitter här med tårarna rinnande ner för kinderna. Har själv en pojke på ett och ett halvt år och jag kan inte ens försöka tänka mig in i vad ni behövt gå igenom med Victor. Bamsekram på er! /Maria

2009-11-19 @ 09:51:42
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com
Postat av: Daniel

Hoppas den tar bort skiten!!

2009-11-19 @ 10:47:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Perfekt ju! Måste va skönt att kunna avreagera sig ibland!



Kram

2009-11-19 @ 10:56:16
Postat av: Emma

beklagar sorgen, är så orättvist när barn går bort =( Önskar jag kunde säga eller göra något som kunde göra det lättare för er! Megakram

2009-11-19 @ 12:20:34
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback