Nu förstår jag...

        DATUM: 2009-10-11 TID: 14:47:41
Jag var ju ganska snabb att skriva ner i inlägget i går morse, vad jag hade upplevt och hört hos mediet i fredags, men efteråt så lyssnade jag och min syster igenom bandet som vi fick inspelat under sessionen.

Jag ångrar att jag inte lyssnade igenom bandet innan jag skrev vad jag hade upplevt. Det var så många saker som blev klarare och som jag förstod bättre nu efteråt, och många saker hade jag till och med glömt bort att hon pratade om.

Jag är mycket mer övertygad om att hon verkligen fick kontakt nu, än vad jag var innan.
Det är oerhört viktigt att man verkligen lyssnar på samtalet igen, så att man inte glömmer bort allt som sades. Jag uppfattade allt helt annorlunda då än vad jag gjorde nu.  
Som en person skrev i kommentarerna, så var man så inställd på att ALLt skulle stämma, att man nästan stirrade sig blind på det och missade eventuella ledtrådar och tecken.

Jag är glad att jag har bandet och att det spelades in, för allt klarnade verkligen efteråt och jag förstod vad hon menade.


Om man inte alltid har så bråttom med att förstå, så kanske man skulle se verkligheten klarare.


Kommentarer
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Efter att jag läst ditt inlägg om mediet igår började tankarna fara runt i huvudet på mig om dom där sakerna ni inte riktigt förstod, och försökte koppla ihop det på nåt sätt. T ex siffran 7. Det jag kan komma på att det KAN betyda är att Victor vill "visa" att ni nu är 7 personer i er familj: Du, Peter, Victor, Victors syskon och bebisen i magen. Att han alltså vet om bebisen i magen och vill visa att han är glad över sin syster och räknar med henne i familjen...

Och att mediet såg en vuxen man KAN ju betyda att det faktiskt var Victor, eftersom han har beskrivits som så mogen och stor, trots sin ringa ålder. Alltså att hans själ verkar vara äldre än vad den i själva verket är...

Det här va lite tankar från mig bara!:)



Kram

2009-10-11 @ 15:21:42
Postat av: Anna

Åh vad glad jag blir!!!!!!!!!!!

Hoppas att det känns bättre!!!!!Som sagt, Victor kommer ALLTID vara med ER.

Kramar i massor

Anna

2009-10-11 @ 15:24:20
Postat av: Amanda

så fint att ni spelade in samtalet så att ni närsomhelst kan lyssna på det. victor kommer för alltid att finnas med er. kramar

2009-10-11 @ 22:20:28
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tur att du hade bandet. Jag tror att ni var nervösa över träffen och att du bara hade en väg i huvudet under samtalet och inte riktigt ville släppa in andra lite mer "oklara" tecken just för stunden.



Lyssna på bandet fler gånger och skriv ner små anteckningar ifall ni vill ta kontakt fler gånger :)



Nu har ni gjort detta en gång, jag hoppas att ni vågar och orkar ta fler kontakter med samma eller kanske andra medier.

2009-10-12 @ 19:32:59
URL: http://colinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback