FY FAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

        DATUM: 2009-09-10 TID: 17:05:48
Fick för en timme sedan ett mycket obehagligt och upprörande samtal från en präst i Håbo Kommun.
Det är så här att han ringde åt Kyrkogårdsnämndens vägar där det tydligen har kommit in ett klagomål på att det hänger saker i trädet brevid Victors grav.
Det är alltså en tant som har klagat och exakt vad anledningen är eller vad hon har invändningar emot vet vi inte, men nu tvingas vi alltså ta ner allt som är runt och i trädet.

Jag blev så chockad hur människor har mage att klaga på en barngrav, där det hänger fina fjärilar och vindspel i grenarna på ett träd som inte på något sätt angränsar till någon annans grav.
Det är precis lika illa som att säga "Usch, fy fad fult ni har det på er sons grav. Vi skäms att ens gå förbi"

Jag bara gapade och grät när prästen sade hur det låg till, men Peter blev så jävla förbannad och sade det att vi tar inte bort en endaste pinal, förens vi har det skriftligt i handen, med alla regler om vad man får och inte på kyrkogården.
Det här är samma sak som gravskändning tycker jag. Att tvingas ta bort all kärlek som människor har gett till Victor är fruktansvärt kränkande.
Vem orkar ens klaga på sånt här. Vad stör det denna människa att vi har hängt upp fina minnen och gåvor till vårt lilla barn som nyligen dött?
Det äcklar mig och får mig att må illa av tanken på att sådana människor ens vistas på heliga platser som kyrkogårdar.
Att dom inte skäms!!!!

Inte ens när man har förlorat sitt barn får man lugn och ro.
Men det här är långt ifrån över och vi kommer inte ge upp utan strid!!!!

Kommentarer
Postat av: Katharina

Fy F-N va lågt gjort!!Tänk att "folk" inte har något bättre för sig!!Hoppas att ni får rätt i detta och får behålla alla fina saker ni har där =)Massor av kramar......

2009-09-10 @ 17:18:40
URL: http://schmerzengel.blogg.se/
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Ja vad ska man säga, blir faktiskt helt paff! Är det inte det ena så är det det andra som ni måste "bråka" om.



Styrkekramar

2009-09-10 @ 17:20:35
Postat av: Maria

Jag upphör nog aldrig att förvåna mig över hur människor kan uppföra sig så gräsligt, grymt illa!!

Hade varit intressant att fråga "lilla tanten" hur hon tänkte när hon klagade, OM hon över huvud taget tänkte. För en sådan människa kan väl inte ha så mycket att tänka med?? Hade jag bott närmre Er så hade jag gått ut i strid för er!! Stå på Er!!

2009-09-10 @ 17:26:29
Postat av: Hanna K

Men herregud jag blir helt chockad! Vilken grej att klaga på! Nä, fy vilka människor det finns....

Stora kramar!

Postat av: Bodil

Blir helt mållös!! Hur i helvete kan man ens tänka tanken att klaga på något sådant?! Åh, vad förbannad jag blir!!

2009-09-10 @ 17:57:59
URL: http://enmynta.se
Postat av: Matilda - kampen ur en fobi

Fy vilka hemska människor det finns! Jag förstår inte på vilket sätt det kan störa dem så mycket att ni har hängt saker i trädet, vad finns det för anledning som gör att de tycker att ni ska behöva utstå att ta bort dem. Det kan knappast vara så jobbigt för de att gå förbi det som det skulle vara för er att ta bort det. Hur tänker sådana människor egentligen?

2009-09-10 @ 18:00:33
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur i H-vete tänker folk egentligen!!!! jag tycker att man kan få ha vad man vill på "sin" grav, och speciellt om det är ett barns grav.....



STÅ PÅ ER!!!!!! Håller med Peter att ni INTE ska ta bort NÅGRA saker!!!!!



Massa kramar o STYRKA till er alla!!!!

2009-09-10 @ 18:16:14
URL: http://tjoflanta.blogspot.com/
Postat av: Anna Spiik

Man slutar aldrig förvånas, att folk orkar hålla på.

Stå på er!

2009-09-10 @ 18:21:04
Postat av: tess

Man bli ju helt paff! Va enda in i helvete! Vem fasen skulle de störa att de finns saker i trädet! Sånt här blir man ju duktig förbannad över. Håller med Peter där, ta inte bort en enda pryl fören ni har allt svart på vitt att man inte skulle få ha saker där.

Pajjastjommar för att klaga för hur de ser ut runt en barngrav!

Stå på er för allt i världen!



Massa kramar på er!

2009-09-10 @ 18:21:05
Postat av: annika

Helt otroligt. Klart ska ni vänta på ett skriftligt besked. Finns det regler går de ju att överklaga också. Hejar på er!

2009-09-10 @ 18:32:45
Postat av: Tina

Vai i helvete tänker den människan med??

När jag var förbi Victor häromdagen så tänkte jag:

Gud tänk om alla kunde få ha det så som Victor har det runt sej.Fjärilar gosedjur bilar,Ja allt möjligt som en 2 åring ska ha det...

Usch vad upprörd jag blir.

Om det finns något vi kan göra Sofie så säg till bara...

Kramar Tina Tomas och Leo

2009-09-10 @ 18:43:32
Postat av: mathilda

nu blev jag alvarligt talat förbanad. vad stör det att det är finnt runt en grav. vad sitter hjärtat när man säger något sådant.



flytta inga saker förns det är bevisat att motsatsen är det som måste ske fy fan säger jag bar (förlåt kraftuttrycket)



ta hand om varandra ni är så finna och starka alla kärlek och värme till er

2009-09-10 @ 19:00:17
Postat av: Moa

Fan vad lågt. Hade den människan inget hjärta? Vad är det för fel på vackra saker i trädet, vem stör det egentligen???

2009-09-10 @ 19:07:39
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Veronica (med 3 små)

Alltså vad är det här?!?!?! Hur kan man klaga på sånna saker. Har sett bilderna från graven och trädet och det ser ju bara helt underbart ut.



Håller med de andra - stå på er!!! Börjar ju undra om hon är avundsjuk eller nåt. Nåt fel måste det ju i alla fall var. Det är ju en familj som har förlorat det bästa man har i livet och om ni får det minsta lilla glädje av trädet som det är, så ska ingen få komma och säga att det "stör". (Nu känns det ju som att ni känner stor glädje över trädet, men jag hoppas du förstår vad jag menar när jag säger: "minsta lilla glädje" ).



Styrkekramar från mig // Veronica (med 3 små)

2009-09-10 @ 19:15:43
Postat av: Malin

F-n vad förbannad jag blir! Det måste vara avundsjukan som talar, för vackrare gravplats har i alla fall jag inte sett. Den där tanten är vi nog många som skulle vilja ta ett snack med! Hur har hon ens mage?!

Heja på Sofie och Peter!



Tänker på er och prinsen!



Kram

2009-09-10 @ 19:45:46
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: caroline

surkärringar finns det gott om!!

Ge er absolut inte. Ta inte bort nånting.

Att någon ens har mage att klaga...helt otroligt ofattbart.

Måste vara en väldigt sorglig och sur människa som inte har nåt annat för sig än att gnälla på precis allting.



Kram!!

2009-09-10 @ 19:49:32
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Gud vad tragiska människor det finns!!!

Victor har den vackraste graven jag någonsin sett,den e så varm å visar så mkt kärlek.Varör skulle någon klaga på det???Hon måste vara väldigt bitter.Vad e nästa steg??klaga på vilka blommor som e planterade??

Finns det något vi kan göra för att hjälpa er???

Ingenting ska bort!!Det är gravskändning!!!

kan man ringa nånstans?skriva lista??

Vad som helst???

Detta upprör...



2009-09-10 @ 19:56:52
Postat av: monica

hej

jag jobbar på en kyrkogård och just nu så sitter och och skäms över att dom ens kontaktade er, på "våran" kyrkogård så finns det inte nå såna bestämmelser utan på dom barngravar som vi har så får föräldrar och vänner och för att inte tala om dom små vännerna till dom avlidna som måste få ge saker och skriva brev ta den plats det tar.

och den tanten som klagar mår nog bara dåligt av en annan anledning och tänker inte längre än vad näsan räcker så gör henne inte nöjd genom att vara arg över detta utan tänk på eran fina son och hans grav.

2009-09-10 @ 20:48:17
Postat av: Christer morfar till Victor

ALDRIG I LIVET TAS DET NER EN ENDA SAK IFRÅN VICTORS PLATS... JAG LOVAR ATT DET ÄR DET SISTA SOM KOMMER ATT HÄNDA.

VILKEN JÄV* BITTER FI*A SOM SANDRA SA!!!

ÖVER MIN DÖDA KROPP.



Rent ut sagt. Jävla kärring. hon är avundsjuk!!!!



Christer Karlsson



2009-09-10 @ 21:03:36
URL: http://mckillen.se
Postat av: Annika

kanske något för lokaltidningen att bita i!

2009-09-10 @ 21:10:03
Postat av: Annika

Oj, jag glömde säga: Det är ju just en sån sak i alla fall jag känner att Victors blogg ger mig: se till de viktiga sakerna och liksom inte bry sig om typ såna saker som lilla tanten verkar uppröra sig över.

2009-09-10 @ 21:12:09
Postat av: Linda

Ring Enköpingsposten. helt klart!

2009-09-10 @ 21:17:08
Postat av: Anki

Du kan inte mena allvar?! Hur i helvete kan någon ens komma på tanken att gå och klaga på en grav??? Jag blir så arg och ledsen när jag hör att det existerar sådana människor.

Stå på er!!! Det ska inte plockas bort en pryl!!

Jag säger som Marie, finns det någonting som vi kan göra för att hjälpa er???



Kramar

2009-09-10 @ 21:23:48
Postat av: Anki

Du kan inte mena allvar?! Hur i helvete kan någon ens komma på tanken att gå och klaga på en grav??? Jag blir så arg och ledsen när jag hör att det existerar sådana människor.

Stå på er!!! Det ska inte plockas bort en pryl!!

Jag säger som Marie, finns det någonting som vi kan göra för att hjälpa er???



Kramar

2009-09-10 @ 21:26:19
Postat av: Caroline

Är det sant!!!! Folk e tamefan inte kloka!

2009-09-10 @ 21:27:06
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Fan vilken jävla människa!!! Jag bara satt och gapade när jag läste det du skrev. Att klaga på en barngrav? Hur fan kan man sjunka så lågt? Helt klart måste det vara en riktig surkärring som bara vill göra livet surt för alla för att hon själv inte har något liv. Jag är oxå villig att hjälpa till på något sätt om det går! Ni ska inte behöva ta bort nånting! Att kontakta t ex Enköpingsposten tycker jag var en bra idè om det skulle behövas.



Skickar massor av styrka till er! Stå på er!

Kram

2009-09-10 @ 21:56:24
Postat av: Jessica/mamma till 2

Man blir så förbannad att det finns så sjuka människor ute som måste klaga på allt, dom är helt klart bittra och sura på livet.

Jag blir så arg och ledsen när jag läser vad tanten tycker, grin kärring som är avundsjuk. Ni ska absolut inte ta bort nåt, allt ska va kvar.

Eran älskade Victor har den vackraste gravplatsen jag någonsin har sett.

Stå på er, inget ska bort..

Massor av kramar

Jessica

2009-09-10 @ 21:58:23
Postat av: Amanda

gud vad dåligt gjort :D hur KAN man säga så? hoppas verkligen att ni kämpar o att ni får rättvisan på er sida. Kramar

2009-09-10 @ 22:11:21
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Lucas

Jävlar asså! Vad är detta egentligen? Ska ni inte få ha de hur ni vill kring er sons grav utan att en surkärring ska lägga sig i..Sjukt ju!

Kan ju inte mena allvar..de är en barngrav! Klart att man vill göra de fint där pynta med så fina saker som möjlgt. Vem stör de att de hänger vindspel och fjärillar i trädet egentligen. Tror som morfar Christer, att de är av ren avundsjuka. Fy fan va illa. Att de här händer i detta land 2009 är ju pinsamt.

Stå på er och kom i håg att ni har oss här, plus såå många andra på er sida.

Inget ska ner från de trädet!



Tänker på er allihopa



/Lucas

2009-09-10 @ 22:12:57
Postat av: Tessan

Helt otroligt! Jag blir så jäxxla upprörd så jag knappt kan skriva ett ord. Ta reda på vad kärringen heter och häng ut henne. Ta reda på var hon bor också så ska jag åka hem till henne och säga henne ett och annat tills hon kommer krypandes hem till er och ber om ursäkt!!!



Som flera andra skrivit - är det något jag kan göra så säg bara till.



Kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-09-10 @ 22:26:30
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Malin (mamma till Lucas)

Detta va det värsta jag har hört!!!!!!

Hur kan man ens komma på tanken att klaga på era fina saker. Jag blir så upprörd att jag knappt finner ord!!!

Håller med de andra här ovanför. Ett litet samtal till media skulle inte skada...



Stor kram till er

2009-09-10 @ 22:38:53
Postat av: Maria

Säg att du skojar inte kan väl någon göra så. Förmodligen avundsjuk på att hennes "son" inte får så mycket uppmärksamhet från människor som inte kände honom.... eller. Får nog hålla med Malin... ett samtal till media kanske. Hur som helst så gråter jag nästan alltid när jag läser din blogg. Nyss kom min man in och trodde jag var ledsen.... på honom för att han ägnar sin kväll åt datorn )) kan han ju tro.



Kram till er alla

2009-09-10 @ 23:28:13
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Ja fy fan säger jag också. Hur kan någon finna kärlek provocerande. Helt jäkla otroligt! Ge er inte, det är ER son och hans plats!

2009-09-10 @ 23:29:43
Postat av: Caroline L

Kom precis hem från jobbet och ville titta in innan jag la mig, men nu är jag så upprörd så tantjäveln ska vara glad att inget vet vem hon är än... Ni måste väl ändå ha rätt att få veta vem som klagat?



Håller också med många andra här, inte en sak ska ni plocka bort. Det är ju Victors plats.



Så synd att ni ska behöva kämpa mot sådana här idioter också.



Ännu fler styrkekramar till er...

2009-09-11 @ 00:32:44
Postat av: Maria ( mor till en dotter )

Att inte människor skäms!!

Ni ska inte ta bort en enda sak från Victors grav !

Meddela media , fixa namnlista vad som helst bara Victors saker får vara ifred!

Hjälper gärna till om det finns något man kan göra!

Blir jätte-ledsen när jag läser detta , många kramar från Maria

2009-09-11 @ 08:22:11
Postat av: Theres

Jag instämmer med det Maria (mor till en dotter) skriver. Stå på er!

Styrkekramar!

2009-09-11 @ 10:58:36
Postat av: Angelica

Gävla kärring!

så avensjuk att hon inte ens vill se de...

om hon går dit för henne gubbe önskar hon väl att alla gjorde så på hans grav!

Vågar hon inte henns säga vem hon är....FEGT!!!

2009-09-11 @ 11:05:36
Postat av: DW

Herregud, människor kommer nog tyvärr bara fortsätta förvåna, och det här är bland det okänsligaste jag har hört, men mest arg blir man ju på prästen som har mage att framföra det sjuka "klagomålet" hade han haft lite ryggrad så hade han tagit erat parti, det är såååå otroligt självklart!!!

2009-09-11 @ 11:22:22
Postat av: Emma

Detta är ju helt jävla sanslöst. Vem fan gör något sådant? Jag har följt din blogg hela tiden och har tänkt mycket på er och tycker ni är otroligt starka och verkligen kämpar. En gravplats skall vara ett ställe där man kan känna att personen fortfarande är nära. Så känner jag iallafall när jag är på min farmor, farfar och min 15åriga kompis grav som gick bort för ca ett år sen. Det var som när vi inte fick ha minnesplatsen kvar där min kompis avled utan dom tog bort alla vackra kort fina blommor och olika saker som påminde oss om honom. Vart sakerna sedan försvann har jag inte en aning om men det är fan fruktansvärt om ni inte skall få använda ett träd som ändå bara står där. Blir så förbannad. Fortsätt kämpa om att ni ska få ha kvar de vackra sakerna i trädet och om ni inte klarar det själva så vet jag att det finns väldigt många personer där ute som är villiga att hjälpa er. Stå på er! Och till kvinnan som klagar om du läser detta. Du kan säkert komma på något annat och klaga på. Tänk efter är det hela jävla världen om sakerna i trädet finns där? Nej tänkte väl det!



Ta hand om er tänker på er och Victor hela tiden. Kramar // Emma

2009-09-11 @ 11:33:25
URL: http://emmaaapemmaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

nej ge inte upp. ge aldrig upp. det finns så många sjuka människor men ni är starka för viktor!

2009-09-11 @ 12:00:48
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Frida

Fy f*n vad lågt! Vad stör det henne då? Hon behöver väl inte titta däråt då om det stör henne!

2009-09-11 @ 12:49:11
URL: http://fridaigns.blogg.se/
Postat av: Nettan

Håller med alla andra, stå på er och låt ingen sur, gnällig kärring få ta ifrån er och Victor hans fina viloplats!!!



Stå på er och ta hand om er!!!

2009-09-11 @ 15:48:22
Postat av: Anette

Vilken tur Victor har som fått er till föräldrar som älskar och kämpar för honom. Om alla kände sig lika älskade skulle vår värld vara mycket trevligare och det skulle finnas färre "gnällspikar". Kan tänka mig att tanten som klagade aldrig fått uppleva vad innerlig kärlek är. Håller med alla andra som skriver att ni inte ska plocka bort något från Victors grav. Platsen passar säkert inte in tantes bild av hur en grav ska se ut men det är ju faktiskt hennes bekymmer, inte ert! Kanske du kunde skicka henne ett ex av boken om Victor....

Vill också passa på att tacka för att du delat med dig av så mycket till oss som läser din blogg, den berör verkligen.

Lycka till med bebisen i magen. Hon kommer att bli en lyckligt lottad liten tjej!



Kram

Anette

2009-09-11 @ 16:43:18
Postat av: En medmänniska

Läste tidigt denna morgon men hann inte kommentera innan jag skulle sticka till jobbet. Haft detta i huvudet hela dagen, känner som Alla en oerhörd ilska. Hur i allsin dar kan man bara göra så??? =( Fullständigt obegripligt.

Och prästen som har mage att bara ringa o säga det till er. Han borde ha tagit itu med satkärringen direkt istället!

Stå på er, Ni har vårt fulla stöd! Snälla låt oss veta om det är NÅGOT Vi kan göra. Vi finns här för er och Victor. Glöm aldrig det Sofie och Peter!!!!



Tänker på er, många kramar från Malin

2009-09-11 @ 18:51:23
Postat av: Frika

Vad ledsen jag blir av att höra det. Att inte folk förstår! Usch säger jag bara!

2009-09-11 @ 19:45:31
URL: http://yellon.blogg.se/
Postat av: Anette Drevfors från Kalmar

Hej Sofi



Jag har läst din blogg under en längre tid, med tårar rullande ner för kinderna och ton vis med snor papper bredvid datorn....men jag har aldrig skrivet till dig, har inte funnit rätt ord.

Vet inte vad jag ska skriva, för det finns ingen tröst i er stora sorg.

Men nu f....n gick jag i gång på alla sexton cylindrar, tant, du är allt för vänlig Sofi.

Det är en käringjävel som troligen inte har egna barn eller barnbarn, inget tidsfördriv utan nöjet för henne är att klaga. Gammelmodiga som de är de gamla enuckerna, ska de se ut på ett visst sätt på kyrkogården.

Trösta er med att käringen har inte ett hum om utveckling, hon lever kvar på stenåldern.

Ta inte ner en pryl....kämpa för det ni står för.

Kyrkorgårdsnämnden i Håbo...bör skämmas tycker jag och i stället förklarat för "damen" (ta i mot att skriva det) var det hela rör sig...........och inte ringt upp er.

Stör det käringen att ni lider ett helvetes kval efter världen största förlust får hon ta mig fan blunda.

Just nu är jag så arg, så jag vet inte vad jag ska ta vägen.

Vad ni än gör ge inte upp, maila mig om ni behöver backup.



Kramar

Anette i Kalmar

2009-09-11 @ 23:52:47
Postat av: Kristina

Dra ut alla kommentarer o skicka till prasten så kan han trycka upp dom i ansiktet på tanten...

Stå på er...

2009-09-12 @ 03:04:06
Postat av: annicap

Fruktansvärt!

Men prästen då, sa han vad han tyckte? Han borde väl ha kunnat bita ifrån så att detta inte hade behövt nå er...



Varma kramar

2009-09-12 @ 08:15:43
Postat av: Kajsa - 2 barns mamma

Detta va nog det värsta jag läst!!!!!!



Fy f*n, att man har mage att göra så..



Jag är i chock!

2009-09-12 @ 09:56:17
URL: http://kaaisaaa.blogg.se/public
Postat av: Therese

FYYYYYY vad ledsen man blir. kram

2009-09-12 @ 10:24:13
Postat av: Medmänniska och farmor

Jag skäms att det finns så griniga käringar. Jag är själv en tant på 72 år. Har varit till Victors grav och kommer att besöka den igen. Jag kommer att lägga dit en liten babyängel jag köpt. TA INTE BORT NÅGONTING - det är så fint i trädet och på graven. Vad tänkte egentligen prästen på, som ringde.

Han borde ringa till dom som missköter sina gravar istället, och dom är många. Jag är lika sur på prästen som på tanten. FY F-n.

2009-09-12 @ 11:47:52
Postat av: Désirée

Ge inte upp! Vissa människor gör inte annat än försöker att hitta saker att klaga på! Ta inte bort något! Kram på er

2009-09-12 @ 18:32:37
URL: http://abetterplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men va e det för en jävla människa som ens kommer på tanken att klaga? Det måste vara en utan hjärna. Tror hon att det är barnkalas på gång, eller ? Näe, jag blir illamående. Ge inte upp!!! Gå ut i pressen, det enda som hjälper. Skriv även i er lokala tidning, för det måste ju va nån på eran ort.

2009-09-12 @ 19:22:58
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Man skäms verkligen å andras vägnar. Jag förstår inte hur någon kan ta sig rätten att ha synpunkter på hur ett litet barn sörjs. Precis som "Medmänniska och farmor" skriver så finns det ju så många gravar som inte tas om hand överhuvudtaget så vad är det för omänsklig och tvivelaktig präst som inte försvarar er och Victor? Jag har många gånger tänkt när jag sett bilder på Victors grav att den vänder upp-och-ner på hela begreppet kyrkogård. Istället för en grå, tung och dyster plats så känns det som en plats där man gärna dröjer kvar och andas en stund och minns och saknar. Är det inte så vi alla skulle vilja bli vårdade och ihågkomna? Nej, ta inte bort Victors underbara saker. Ifrågasätt kyrkan, för helt ärligt - vi är ju mer eller mindre tvingade till att låta våra kära vila på deras mark. Och om det i sin tur ska inkludera ett regelverk att man bara får sörja på ett gammaldags och anonymt sätt - ja, då är ju kyrkan tillbaka igen i sina gamla och fördömande kläder.



Stå på er och jag hoppas att ni orkar, kära starka ni!



Styrkekramar / Yvonne

2009-09-12 @ 19:56:53
Postat av: elina

amen det är ju inte klokt.

man slutar aldrig förvånas över människor alltså!

hur kan man? vet inte vad jag ska säga..

Jo en sak: STÅ PÅ ER! GE ER ALDRIG I DETTA!

Tänker på er. Kramar!

2009-09-12 @ 22:56:19
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: Lotta Nyström

Men vad är det jag läser! Blir alldeles SKOGSTOKIG!!!!!!!!! Av att läsa om denna elaka människa som inte kan tänka sig för det minsta!



Jag håller på er och Victor jag, stå på er.



Massor av kärlek och styrkekramar till er.



Varma hälsningar från Lotta Nyström.

2009-09-13 @ 11:48:10
Postat av: Nicola

Man tror inte det är sant. Det här är offentligt så prästen måste lämna ut namnet på personen som har klagat. Kontakta henne och förklara. Har du möjlighet så låna ut din bok till henne. Ge er inte !!!

2009-09-13 @ 11:54:31
Postat av: Hannah och Colin

Usch vad ledsen jag blir när jag läser detta. Vad är det för tant som ens tänker tanken att vilja ta bort något så vackert som ni har gjort för er son!

Låt Victor smyckade träd vara kvar!

2009-09-14 @ 18:36:55
URL: http://colinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle fan spöa skiten ur kärringen om jag såg henne... NI betalar för hans plats, och då får ni göra vad fan ni vill så det är bara att skita i vad den f-tt kärringen säger.. Hon har inget med det att göra över huvudtaget. Stå på er för det är den finaste graven jag någonsin sett...

2009-09-14 @ 20:15:27
URL: http://paulinekreffe.blogg.se/
Postat av: Sabine

Men gud så sjukt!! Usch jag blir så upprörd, hur kan man vara så tvär och bitter att man inte kan försöka sätta sig in i hur det känns att få ett sånt klagomål? Jag skulle bli skogstokig om jag träffade på en sån människa, och jag skulle inte försöka dölja det. Fyfan för såna! Skönt att höra att ni inte ger upp utan strid, kämpa!

2009-09-15 @ 18:25:44
URL: http://vetauriel.se
Postat av: Anna-Sara

Så hjärtlösa människor det finns! Hon kan inte ha så stora bekymmer som orkar reta sig på en sådan sak. Att man inte kan unna andra människor den lilla trösten det skänker att smycka sin sons grav.Låt sakerna hänga kvar! De är Victors.

2009-09-15 @ 18:40:43
Postat av: Vickan

Usch vilken hemsk tant! Det finns tyvarr otroligt missunsamma manniskor overallt, och att man t.om kan missunna nagon en vacker grav at en liten pojke visar kanske precis vilken typ av manniska detta maste vara. Hon gor det inte for nagot annat an for att javlas med er vilket kanns helt overkligt.

2009-09-18 @ 21:35:02
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/
Postat av: therese(mamma till 3)

men jisses att det finns folk som kan klaga över en barngrav som är så där otrolit vacker...att hon inte skäms den där kärringen.stå på er!jag ser då inget fel med att ni har hängt saker å dyl i och runt trädet,det är ju bara för vackert.

2009-09-23 @ 18:42:13
URL: http://livetsom3barnsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback