Undersökning och Medium

        DATUM: 2009-09-22 TID: 12:42:14
Är tillbaka från undersökningen.
Jag tror Gud hörde mina böner i bilresan dit, för jag slapp finger pillet i alla fall =)
Gyn doktorn konstaterade genom att kluddra på ett litet papper att troligtvis så hade min kota växt ihop som den skulle.
Oavsett vad man gjorde så är det lika stor chans, eller liten om man vill kalla det för det, att den skall gå av igen vid denna förlossning.
Hon tipsade mig om att föda på knä, så vi får väl se.

Jag tycker inte att hon tog mig på allvar, och jag såg att det var någon mer som skrev i ett inlägg att hon hade samma problem vid deras återbesök.
Det är jätte tråkigt när det blir så, att man skall behöva känna sig gnällig liksom. Det var ju inte hon som blev tvingad att stå upp i flera månaders tid.

Jag fick iaf en remiss till en sjukgymnast som skulle tipsa mig om hur jag skulle gå/stå osv. Vad nu det skall hjälpa.

Ja ja.. Nog om det.

Både jag och Peter är väldigt sugna på att kontakta ett medium för att försöka få mer klarsyn i var Victor befinner sig etc.
Är han mitt ibland oss, har han gått över till andra sidan, kan man få kontakt osv.
Jag har alltid trott på sånt och nu när man befinner sig i sådan saknad så blir man nästan desperat efter att få något sorts tecken på att han fortfarande finns.

Om det är någon av er som har testat eller vet om något seriöst medium så får ni gärna säga till. Jag vill inte hamna hos någon bluff, det skulle bara göra situationen mer jobbig än vad den redan är.
Men berätta gärna era erfarenheter om ni har några.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Sanne - Tävling om ett namnsmycke pågår!

Jag tror också på medium och är bergsäker på att man kan få kontakt med personer som har lämnat sitt liv här på jorden för att fortsätta leva någon annan stans.

Hittade din blogg idag och blev helt fast, har lagt till den på bloglovin' så jag inte ska missa något inlägg. Skulle vara kul om du berättar hur det blir, om ni går till något medium eller om ni låter bli. Även vad denne säger mm, jag skulle själv vilja testa men har inte vågat än...

Kram

2009-09-22 @ 13:12:38
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vad skönt att du slapp fingret men trist när det känns som man inte blir tagen på allvar.



Jag läste en artikel i Amelia i somras om en kvinna som gått till ett medium och helt förändrat sin syn. Jag har alltid pendlat mellan om jag tror på det eller inte men efter att ha läst den artikeln så tror jag absolut att det finns något bakom. Det var även en intervju med mediumet och hon verkade väldigt bra och seriös. Tror inte jag har kvar tidningen hemma, tyvärr men kolla med Amelia om de vet (om det verkar intressant). Jag tror hon finns i Täby.



Kram,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-09-22 @ 13:22:53
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Anna Spiik

Tror mycket på det här med medium och skulle själv vilja träffa ett..



Min granne var hos ett sånt, och hon spelade in allt mediumet sade på ett band.. Var väldigt intressant att lyssna då det mesta faktiskt stämde. Det här mediumet bor i Örebro och verkar väldigt bra.



Många kramar, och tur att du slapp fingerpillet.

2009-09-22 @ 13:29:34
URL: http://fruspiik.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt att du slapp ;)



Jag kan tyvärr inte tipsa om något medium, men är väldigt intresserad och nyfiken....vill tro och hoppas på att det går att få kontakt.

Jag hoppas verkligen för eran skull att ni hittar en bra person som kan hjälpa er att få kontakt med Victor!



Tittar på alla fina bilder i bloggen igen....så fin liten kille med glimten i ögat...Varför??



Kram

2009-09-22 @ 13:45:54
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Anonym

min expojkvän kontaktade ett medium när hans barndomsvän försvann spårlöst i sthlm. hon var ngn från ett program om medium som sänts på tv, så dem litade såklart på henne. meen, i flera månader förde hon omkring alla närstående, påstod att han låg på vissa ställen, att han var drogad och bortförd och allt möjligt. sen visades det sig att han hade ramlat i vattnet i slussen på samma dag som han försvann. så jag tror inte på medium och skulle aldrig använda mig av ngn sådan, hur bra dem anses vara... tyvärr.

2009-09-22 @ 14:06:07
Postat av: Tess

Hellu:)



Sicken tur att du slapp de med fingret..=) Otäckt ju!



En kompis till mig går hos en tjej som är "sånt"

Ibland träffas dem och ibland skriver hon mail om sitt liv, så får hon ett band tillbaka där hon, mediumet, har tala in hur hon ser att hennes liv ser ut nu och framöver. Och de stämmde till 95%, vilket fick mig att ändra uppfattning om de hela..

Lustigt och lite läskigt på samma gång..



Massa Kramar på er!!



Tess



2009-09-22 @ 14:20:30
Postat av: Helena

Hej

har en vän som har kontakt med andevärlden och hon jobbar med att lära sig stänga och öppna med egen kontroll...Terry Evans är fantastisk....har har varit med på TV men jag var på en seans med honom och efter det tvivlar jag inte en sekund på hans förmåga eller om det verkligen finns en andevärld.

Det gör det.Lycka till

2009-09-22 @ 14:22:36
Postat av: Catarina

Jag har aldrig vart i kontakt med något medium eller så. Har alltid trott på sånt men är lite rädd för det.

Ville inte veta något om framtiden. Men tror på det gör jag. Och jag förstår vad du menar med att man i saknad blir mer desperat att få tecken på att den bortgångna finna ibland oss.



Ville bara berätta om upplevelsen jag hade när min pappa dog för snart 1 år sedan. Min son föddes bara 2 dagar efter av vi begravde pappa. Vilket bara det kändes märkligt. Var pappa tvungen att dö, för att min son skulle få plats? Det känns iaf som om dom hör ihop på något lustigt sätt.

När Musse (min son) var ungefär 2 veckor så började jag känna att någon iakttog oss. Du vet den där känslan man får när någon riktigt stirrar på än. Så kände jag. Hela tiden hemma.

Flera gånger satt min son och stirrade rätt upp i väggen. Där fanns ingenting. Bara en vit tapet. Kikade mångga gånger om det blev skuggor, att det var det som gjorde att han tyckte om att titta där.

Men det fanns verkligen ingenting. Jag fick en sån där creepy känsla men tänkte inte så mkt mer på det. Några dagar senare satt jag framför honom när han satt i sin babysitter. rätt som det är tittar han upp där igen. Stirrar blint och sen rätt vad det är så ler han. PRECIS som om någon pratade med honom. En stund senare kände jag en beröring mot axeln. Som om någon la handen mot axeln.



Just då blev jag livrädd. Jätte skrämd. Men nu i efterhand är jag så säker på att det var pappa. Och dm säger ju dessutom att små barn är mer benägna att se saker vi andra inte ser.



Det var sista gången jag upplevde den där känslan. Att pappa fanns med oss. Jag känner inte ett uns av det längre. Vilket kan göra mig ledsen ibland. Och jag kan fundera länge över om det är för att jag blev så rädd. Men att det var han, det är jag säker på.



2009-09-22 @ 14:32:49
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej

minns också artikeln i Amelia från tidigare i år. Ho bodde i täby, det minns jag.

Kolla upp det! Det var någon här tidigare som tipsade om medium.

2009-09-22 @ 15:19:03
Postat av: Jessika

jag tror verkligen att det finns dom som kan. Men det finns många bluffare oxå.

I min familj är vi många som haft upplevelser där vi fått veta saker. Tex dödsfall på gång.

Både jag och min mor har sett och hört saker som inte ska vara där. Mest husdjur men ändå.



Jag har aldrig gått till medium men däremot djurtolk vilket för mig är lite samma. Det hon sa att hunden berättade var KLOCKRENT! hon fick ingen information på förhand och hon pratade länge. Det var läskigt och spännande så rätt det var.



Så folk som kan sånt vi andra inte kan finns helt klart. Själv drömmer jag i förväg vad som ska hända o känner tydlig skillnad på vanlig dröm o den typen av dröm samt att jag ibland bara "vet" saker om det är tillräckligt viktigt. Typ var min brors försvunna pass hade blivit av (gick rakt in i hans bostad, öppnade en låda mitt i en byrå, drog fram en katalog, vände upp o ner på den o ut trillade passet..)



Bara kolla väldigt noga upp vem ni går till. Kolla noga med referenser o så för det finns många bluffare som sagt.

2009-09-22 @ 15:19:50
URL: http://tuffinghund.blogspot.com
Postat av: annika

googlade lite nu på medium och amelia och det verkar ha varit på försommaren. Någon skrev att de tyckte det var en okritisk artikel. Ja, du får väl gå till biblioteket och leta upp artikeln. Vet att det var en tjej som gick dit ett antal gånger under flera månader.

2009-09-22 @ 15:30:41
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Vilken tur att du slapp rump-pillandet ;)

Men trist att dom inte tog dej på allvar..

Jag kan iaf varmt rek att föda knästående..

Födde första barnet på "vanliga" sättet liggandes på rygg.. å sprack sönder så kopiöst mkt å kunde inte stå sitta eller gå på månader.å mina värkar sätter sej i ryggen så det blev ännu värre å ligga. Men ,med 2an å trean vägrade jag ligga utan födde knästående å det gick både fort å bra.har inte haft bedövning med nån av barnen men på knä va mkt lindrigare :)



jag har både testat å spått mej å testat healing... Å spå mej gjorde jag innan pappa dog.SÅ ang dom som inte länge finns bland oss kan jag tyvärr inte ge nå svar på.... men healing gjorde jag bara för jag va såå skeptiskt till det och det e d märkligaste jag varit med om,man hade lixom inte kontroll över känslorna!!



Det finns som sagt många bluffar å det gör nog mer skada än nytta att träffa en sådan..så jag förstår att du vill träffa rätt person.Jag tror själv på medium om man som sagt var träffar en seriös..å hur vet man egentligen det??

Saknaden måste vara hemsk..men tänk igenom ordentligt ännu en gång innan ni träffar någon!!

Antingen blir ni överraskade å kanske får ett mer lugn,skulle ju vara underbart att få veta hur det är med er prins...men å andra sidan kan ni bli oerhört besvikna oxå om det nu skulle vara en bluff som inte vet eller säger fel saker... Å orkar ni det då??

Vill absolut inte förstöra era tankar å speciellt inte eftersom jag tror på det själv.Men fundera bara en stund till e allt jag kan säga och kolla NOGA efter rätt medium!!



I detta läge kan jag varken råda eller avråda er...



Många kramar till er :)



2009-09-22 @ 15:35:21
Postat av: frida

min syster har varit hos ett medium, en seans, som är jättebra där hon fick kontakt med vår mamma, det ligger iofs i växjö-trakten så kanske inte är lite långt för er att åka men hon rekommenderas varmt iaf. om ni är intresserade kan jag ta fram mer information :)



många kramar till er!

2009-09-22 @ 16:34:17
URL: http://fritchen.blogg.se/
Postat av: Jojo

jag tycker HAsse Nyander är kanon. HAr själv gått utbildning för honom. du hittar honom på hassenyander.com

Inger Erlandsson är också bra. Dessa finns ju här i Göteborgstrakten, men jag veta att iaf Hasse åker runt i landet, så honom kna man träffa lite här och var =) Lycka till, jag är säker på att ni förr eller senare får kontakt med er prins!

2009-09-22 @ 17:04:11
URL: http://jojo75.bloggsida.se/
Postat av: Birgitta Lindkvist

Hejsan.Vet en i Västerås som är seriös. Christian Toivanen Brottberga5 Västerås,telefonnr 0704400448, ni kan oxå gå in på hans sida på nätet. Triivas.Birgitta

2009-09-22 @ 17:22:10
Postat av: Marie S Bålsta

Tror, eller snarare vet, att det finns människor som är mer "andliga" än andra. Jag har turen att ha en fantastisk kvinna i mitt liv som läser mitt liv och mitt inre som en öppen bok. Vi har aldrig prövat att ta kontakt med andar. Vi har mer kollat på livet och vad som händer och så.. Jag kan höra mig för om hon vet någon jag kan rekomendera?



Ta hand om dig! Kram

2009-09-22 @ 18:11:30
Postat av: Emelie

Hej!

ser att det är många som skriver "jag har en vän" eller "min bror".. och liknande som har besökt ett medium. det där med om man ska tro på medium är väldigt svårt, därför tycker jag det är viktigt att man går så nära källan som möjligt. någon annans upplevelse från medium är oftast inte objektivt. man blir påverkad av det man hör. även när man hör om sin bästa vän som har besökt ett medium ska man ändå vara kritisk tills man själv har gjort ett besök.



därför får ni även här sålla hur nu vill, men detta är min historia.

jag träffade ett medium fyra månader efter att min pappa hade gått bort. han hade lungcancer och hans tumör växte så den sakta täppte igen luftröret vilket gjorde att han fick svårt att andas. sista veckan han var i livet kämpade hans kropp riktigt hårt, vilket var hemskt att se. när jag besökte detta medium ville jag får reda på hur pappa har det nu. jag förklarade för henne att en närstående i släkten hade gått bort och frågade vad hon kunde se. hon såg att det var en äldre man som jag hade väldigt starka band med. hon satt tyst länge, sedan tog hon sig för bröstet och sa att hon fick svårt att andas och blev väldigt besvärad över det. hon berättade att hon inte fick kontakt med honom då han låg och vilade för att ta igen den tuffa sjukdomstid han hade haft. hon såg även att det var nyligen han gick bort.



hon sa även många andra träffande saker, vissa mer övertygande än andra. jag rekomenderar varmt att besöka något i fall man känner sig redo att höra vad andarna har att säga.



2009-09-22 @ 18:32:35
Postat av: Jeanette

Hej!

Jag var nyligen på en tarotläggning efter att min pappa hastigt och lustigt lämnat oss. Om man går till ett medium som verkligen är seriös så är det en jätte bra bearbetning i sorgen tycker jag. Hon beskrev hur min pappa var som person och saker som hänt honom under hans liv, vilket jag blev helt chockad över att hon kunde veta! Sjukdomar han haft, sättet han dog på vilket inte är det vanligaste. Hon beskrev även min och min pappas relation till varandra. Jag fick också kontakt med min pappa genom mediumet. Han gav mig vägledning genom henne och sa hur jag skulle reda ut saker och ting. Och min pappa upprepade flera ggr att jag var tvungen att förlåta honom för att han lämnade mig annars kunde han inte få ro. Anledningen till att jag gick till ett medium var för att ingen av oss i familjen riktigt förstod vad som hänt. Sen kände jag hans närvaro i vårat hem. Det var en fantastiskt upplevelse och om jag inte trodde på ett liv efter döden så gör jag det verkligen nu! Om det är något du undrar så är det bara att skriva ett mejl till mig :) Mediumet jag var hos bor i Norrköping!



Sen vill jag bara tillägga att du är en så fantastisk person och en underbar mamma! Önskar er all lycka med barnet du bär på :) Hon kommer bli lika vacker som eran Victor! Kram Jeanette!

2009-09-22 @ 19:07:44
Postat av: Caroline

Jag har också varit hos ett par olika medium och mina erfarenheter är väldigt olika. Två av fem har känts seriösa men allt de sagt har definitivt inte stämt. En av de medium jag besökte tog däremot upp saker som var helt oväntade och som stämde. Det handlade om min döde morfar. Hon berättade lite saker som jag inte la så stor vikt vid just då men senare när jag pratade med min mormor bekräftade hon alltihop. Jag tror nog mer på att de kan kontakta de döda än att de kan förutspå ditt liv i detalj. Ta god tid på er att hitta ett medium som verkar seriöst, kanske ni tom kan träffa personen i fråga och känna efter innan ni sätter er ner för att ta kontakt med Victor.

2009-09-22 @ 20:07:40
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Caroline

Måste bara förtydliga mitt tidigare inlägg. Det är bara ett av de medium jag besökt som tagit kontakt med de döda. När jag sa att allt inte stämt menar jag rent allmänt då de spått om framtiden osv.

2009-09-22 @ 20:10:28
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: linda

vill du komma i kontakt med ett bra medium så kontakta min vän och även din vän ..marie schölling hon har kontakt med ett medium som jag själv har besök och hon är en underbar person...själv kollar jag din blogg varje dag och lider och glädjs med er ..kram på er

2009-09-22 @ 20:40:30
Postat av: Maria

Jag kan tipsa om en kvinna i Söderhamns trakten. Hon spår lite allmänt om livet. Hon kan se/känna döda och förmedla vad dom säger, om dom är där. Min moster åker regelbundet till henne. Min mormor brukar ofta närvara från andra sidan och den här kvinnan säger saker till min moster från mormor som spåkvinnan/mediumet inte kan ha en aning om men som kan stämma. bla sa hon en gång: förlåt för att jag var elak (och hon hade pekat sig mot huvudet) den var den där lilla gula tror jag som gjorde det, så hade hon format en tablett i handen. Hon hade också sagt att vi inte skulle besöka graven för hon var inte där. Min mormor for alltid runt till sina barn när hon levde. Vid ett annat besök så sa spåkvinnan, det är så konstigt men hela din släkt är samlad här idag men de hade inte sagt något. Två dagar senare dom min mormors bror.

Vet att det är många som reser långt till denna kvinna och att det kan vara lite svårt att få tid. Förmedlar gärna telefonnummer mm om du är intresserad.

Kram till er

2009-09-22 @ 20:57:14
Postat av: elin

jag säger detta från hela mitt hjärta kontakta INTE ett medium.

Hade det vart meningen att vi skulle veta var de som gått bort befinner sig så hade vi vetat.

Du kommer få träffa Victor igen.

Jag förstår det är svårt och du är en stark Mamma!

Har shimla dåliga erfarenheter av medium, och tro mig verkligen.Vi har farit mycket illa. kram till dig och din familj.

2009-09-22 @ 21:03:48
Postat av: Anna Lindell

Hej!

Vill bara tala om att mediumet Mia Ottosson är helt fantastisk. Jag går själv under utbildning hos henne, hoppas att jag själv ska kunna hjälpa dig och många andra framtiden. Jag önskar dig all lycka i livet och hoppas, att vem du än väljer att gå till, får svar och dom bevis som du behöver för att du ska förstå att andevärden är med dig vart du än är. Om jag får ge dig ett litet råd, berätta inget för mediumet, för det är mediumets skyldighet att kunna ge dig så mycket information som du behöver för att bli övertygad om att hon/han har kontakt med dom som har "gått hem". Vill också tala om att det finns massa ursäkter för varför mediumet inte får kontakt med den som du vill prata med. Godta inte detta, jag är helt övertygad om att dom som står oss närmast gör allt dom kan för att ta kontakt med oss. Och glöm inte, det finns inget otäckt heller, dom kommer bara i ljus och kärlek. Lycka till!!!!!!!

MVH Anna

2009-09-22 @ 21:04:03
Postat av: bettygirl.blogg.se

jag är medium :) men såna här saker är för stort för mig, jag gråter ju bara ja läser bloggen. jag har kommit i kontakt me många anhöriga , men aldrig små barn o ja tror inte ja tar på mig en sån uppgift på många år förän ja är mogen för det. men annat gör ja o jag älskar det ! för att kunna det är så coolt ! o det bästa är att ja är heeeelt gratis !



kramisar betty



[email protected]

2009-09-22 @ 21:58:54
URL: http://bettygirl.blogg.se/
Postat av: Marie Schölling

För alla er som vill kontakta mig min allra bästa vän i livet arbetat som prof. Medium hon är Diplomerad , har 5 egna barn ...

Är lugn o seriös



kram på dig vännen



ps snart kommer kalendrarna så boka ni som inte har gjort det !!!!!!!!!!!!

vi kämpar för Victors minne

2009-09-22 @ 22:01:14
URL: http://schollingsbusungar.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

första gången jag tittar in här, hittade eran sida genom Maria (vilangtar bloggen om Åke) det är min pojkväns syster:)



Otroligt tråkigt och hemskt att läsa det ni gått igenom, såg filmen från sjukhuset, tårarna bara rann ner, han var en söt liten krabat eran Victor:)! Hemskt att han fick lämna livet så tidigt.... Jag förstår er att det är svårt att gå vidare, men bebisen som växer inom dig nu är en vacker gåva ni fått:)

När är det beräknad förlossning?



Jag önskar er all lyckat till med den nya bebisen och fortsätt att kämpa Victor vakar över er!

Kram Emma!

2009-09-22 @ 22:22:30
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Amanda

vad skönt att undersöknigen gick bra o att din svanskota läkt i hop :)

det där med medium har jag aldrig provat, är lite rädd för det men vore kul o prova. jag tror att victor alltid kommer o finnas med er, som en liten skyddsängel på er axel. Kramar!

2009-09-22 @ 22:31:23
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Tråkigt att det inte kändes bra på undersökningen. Om jag läser mellan raderna så är du tveksam till att föda vaginalt igen med tanke på frakturen? Ta upp detta med din barnmorska, alla gånger! Man kan få komma till särskilda barnmorskor (aurora-samtal heter det här)där man går igenom detta noga och sedan tillsammans kommer fram till vad som är bäst ur alla aspekter. Förstår att det är jobbigt att hålla på och dra i detta nu med allt annat ni har omkring er, men stå på dig. Jag brukar verkligen alltid vara en förespråkare av "naturliga förlossningar" men det finns ju gränser!



Medium har jag ingen erfarenhet av alls, och vet inte om jag själv skulle välja att ta kontakt med ett, men så har jag inte heller varit i er situation. Kan verkligen föreställa mig att man blir desperat efter tecken på att ens barn har det bra och finns med. Hoppas att ni hittar någon bra person att gå till om ni väljer det.



Kramar!



2009-09-22 @ 22:32:29
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Fy va jobbigt att inte bli tagen på allvar... Men hoppas att besöken hos sjukgymnasten kan vara till nytta iaf!

Angående att föda på knä så gjorde jag det under båda mina förlossningar. Det kom liksom bara helt naturligt och spontant att jag ville stå så, och det kändes verkligen bra (om man nu kan säga ordet bra om förlossningar som gör så ont så man tror man ska dö ;)), så jag kan varmt rekommendera det iaf!:)

Hoppas ni får tag i nåt bra medium så ni kan få svar på era funderingar kring Victor! Jag har tyvärr inget tips att komma med... Men jag ska höra med min mamma, hon var hos nån här i Bålsta för några år sen.



Kramar

2009-09-22 @ 23:36:13
Postat av: Ulrika i Umeå

Hej!

I den jättefina och gripande bloggen Tims kamp mot cancern som handlar om Tim som gick bort i cancer i maj i år nämner mamman att hon varit på seans ett par gånger och att det varit givande. Kanske kan du kontakta Tims föräldrar och höra dig för?



http://timpa.blogg.se/



Lycka till och stor kram!

2009-09-23 @ 00:14:50
Postat av: Veronica

Hej Sofie!

Jag förstår dina tankar om medium.... Jag förlorade min älskade mormor förra åretpga läkarslarv och sorgen var förlamande och tung. Jag, min mamma och moster ville alla få något att tro på, ett tecken eller vad som helst som kunde göra sorgen lite lite lättare att bära. Vi fick kontakt med ett fantastiskt medium i Upplands Väsby. Det har vi inte ångrat en sekund! Hon beskriver så levande allt om den man får kontakt med. Man får svar på sina frågor och så får man spela in hela samtalet på ett kassettband. Det kostar 500 kr per person och vi var ju 3 st och satt på seansen i över 3 timmar. Vi gick mycket lättare till sinnes ut därifrån. Det var underbart att få "prata" med mormor igen. Allt mediumet berättade stämde på pricken och vi har bestämt oss för att gå till henne varje årsdag. Sorgen är fortfarande jobbig men nu har vi fått något att tro på, ser alla tecken som mormor ger oss.

Vill du ha hennes namn och nummer så är du mer än välkommen att maila mig!

Varma kramar till dig och resten av familjen!

2009-09-23 @ 08:55:07
Postat av: fraajs.blogg.se

Jag har vart hos en kvinna som heter Annsofie och håller till i söderhamn . Hon är verkligen läskigt duktig och ser verkligen allt ..



Ex kunde hon se min döda farmor och berätta hur hon dog , såg ut och allt hon brukade säga och vad vi brukade göra .



Hon kunde även se vart alla borttappade saker befann sig någonstans .



Rekomenderar henne varmt , jag trodde inte på sånt där med medium förrut , men nu har jag fått ändrad uppfattning tack vare henne .



Kram

2009-09-23 @ 09:46:07
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Följer er kamp i tillvaron och önskar er allt gott!!!



Ska ni kontakta någon vill jag rekommendera Carina Lindh, finns på www.zyxcess.com. Hon har en helhet som många saknar när man kommer till en sån situation att man vill vara nära någon på andra sidan.



Ta hand om er!

2009-09-23 @ 10:47:27
Postat av: En medmänniska

Va arg jag blir att gyn doktorn inte tog dig på allvar Sofie =(



Har själv ingen egen upplevelse utav medium men förstår absolut dig och Peter att ni har dessa tankar och funderingar. Skulle det bli så att ni kommer i kontakt med någon så hoppas jag verkligen ni kommer till någon seriös. Brukade titta på "Det okända" som tv4 plus visade och jag kan absolut inte säga att jag inte tror på vad som framkommit i de programmen. Tycker särskilt den där engelske mannen Terry Evans verkar seriös. Skickar länken till hans företag :

http://www.creativexperiences.com/svenska/start/



Läste tyvärr det är lång kö men kanske kan vara något för er att kolla upp iallafall.



Kramar till er båda Sofie o Peter!

Malin

2009-09-23 @ 13:13:46
Postat av: Christina

Hej Sofie,

Tänkte på det du sa att din svanskota gick av vid förlossningen, det gjorde min med och precis som du skriver har jag oxå erfarenhet av badringar haha. Ingen tog mig på allvar heller så jag fick ingen hjälp utan de enda de sa vara att den skulle läka s av sig själv, men aj så ont det gör....detta var då år 06. Sen blev jag gravid snabbt igen och oroade mig oxå för att svanskotan skulle påverkas vid den andra förlossninen. Men jag måste säga att det gick jätte bra, kände ingenting fast jag födde i "gyn ställningen" och bara ett år senare. Men visst än idag känner jag faktist av svanskotan..sitter jag förlänge gör det ont.

Ville bara berätta min historia lite snabbt och önskar er lycka till.



Tycker ni är så otroligt starka, och tänker mycket på er kämpe Victor.

Följer din blogg varje dag men skriver bara ibland..



Ta hand om er!

2009-09-23 @ 13:31:50
Postat av: 16år & Gravid

2009-09-23 @ 13:34:26
URL: http://metr'
Postat av: 16år & Gravid

jag vet en kompis som varit kontakt med ett medium vet inte riktigt namn eller nått men om jag får reda på det kan jag skriva det ..

2009-09-23 @ 13:35:53
URL: http://metrobloggen.se/ungmamma16
Postat av: Linda

Terry Evans har min lillasyster gått till... Han anordnar även storseanser.

2009-09-24 @ 13:37:38
URL: http://bebislangtan.blogspot.com
Postat av: Helle

Jag har inte läst övrigas kommentarer, men personligen tror jag stenhårt på att det finn en "andra sidan". Jag har själv upplevt saker och ting och efter det är jag övertygad, om att så är fallet.

När det gäller ett riktigt medium så är det ju ganska svårt att avgöra om den personen bara är en lurendrejjare eller inte. Mitt tips är att du försöker få tag på Terry Evans - han är med i TV4+ "Det okända". Personligen tror jag att han är seriös och vet vad han gör, att han gör det på riktigt. De andra i det programmer verkar mest hitta på, men han...

Man sitter som en fågelholk när han går igång.

Så försök få tag på Terry Evans, jag tror att han har en egen hemsida också, som du kan kolla på. Googla hans namn bara så borde något dyka upp. :-)



Lycka till och kram!

2009-09-30 @ 21:35:41
URL: http://fjaaant.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hejsan :)

Jag tycker verkligen att ni ska prova på att besöka ett medium. Det har hjälp mig hur mycket som helst, det är en sån lättnad att bli bekräftad att dom som man tycker om mest faktiskt finns med en. Men det är ju det med att få tag i en seriös. Jag var till en tjej i sundsvall som var jätte duktig, hon heter Maria.

På måndag ska jag även på en stor seans med Terry Evans :) Ska man boka ett eget möte med honom blir det dock rätt dyrt.

2010-05-07 @ 23:25:54
URL: http://carolain.bloggagratis.se
Postat av: erika

Hej känner samma..förlorade vår dotter 2 år för 8 månader sedan..å vill sååå gärna veta var hon är..vemsom tar hand om hénne nu..usch sjukt att man ska behöva gå till någon å få kontakt med sitt barn som inte finns mer..hoppas ni får kontakt...

2010-08-18 @ 10:07:47
Postat av: emma

Hej, vill så gärna ge er tröst och hopp. Ni som har barn som gått över eller någon annan och som t ex Erika skriver... vill sååå gärna veta var hon är.. osv och att det är sjukt att behöva gå till någon å få kontakt med sitt barn som inte finns mer... jag vill då säga.. att vi finns för evigt.. kroppen finns inte, syns inte, men själen finns, energin finns kvar. De som gått över är alltid nära, mitt ibland oss, oftast. Jag skulle önska att ni sökte upp ett medium, att ni söker tills ni får kontakt. Det är så underbart, så trösterikt när man väl får kontakten. Så gott och veta hur dom har det, och om dom vill säga något.Och också, ni kan nu hela tiden tala med dom, dom hör er. Sen att man måste gå till någon som kan få kontakt, är som att gå till en tolk för att man själv inte förstår t ex kinesiska, och vissa är naturbegåvningar på det. Sök medium, gå på seanser, lägg lite tid på det, det ger så mycket. Kanske kan ni själva få förnimmelser av de era på andra sidan efter en tids kontakt med medium. Terry Evans, Jörgen Gustafsson, Anders Åkesson är några av de bästa jag känner till. Och Anders Åkesson har jag gått för.

Dom liksom jag finns på nätet, googla på deras namn och på Änglamagi för att läsa om mej.//Emma.

2011-06-17 @ 19:27:20
URL: http://www.anglamagi.se
Postat av: Pia

Var väldigt kritisk om du kontaktar ett medium. Har aldrig varit med om att något dom sagt ska hända har hänt. Och jag har ändå varit en person som verkligen har trott på detta.

Hör dig för och gå på rekommendationer. Kontakta ej ex. tarot-tv,för dom allra flesta där sitter bara och gissar.Har själv testat de flesta, tyvärr.

Har också en kompis som la in ett inlägg på spådam.se om att de medium hon pratat med som dom har anställda inte hade träffat rätt på någonting, och dom tog direkt bort kommentaren. D.v.s. tro inte på rekommendationer som ligger på deras egna sidor då dom är helt vinklade och dom bara låter dom positiva komma till tals.

2012-03-09 @ 15:17:06
Postat av: Ellinor

Hej!
Hamnar på denna blogg av en ren slump då jag letar efter ett telefonnummer till Ann-Sofie Bäverstål. Det var kanske meningen att jag skulle titta in på den här sidan.
Vad jag kunde tolka det som i ditt inlägg har du ett barn som inte längre finns med dig i den här världen. Jag miste en dotter i plötslig spädbarnsdöd 1990. Att hon finns i en annan värld, dimension eller vad vi skall kalla det för är jag säker på. Vid en seans som jag var på minns inte exakt hur långt efter hennes dös det var men några år i alla fall så kom hon och gav mig ett tecken som bara hon kunde gjort.
Jag har även exempel på andra människor jag fått kontakt med via medium men har också sett själv.
Din son kommer förr eller senare på något sätt försöka meddela sig till dig om du är mottaglig för det. Allt gott till er Ellinor

2014-01-16 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback