25, gammal och grå, men ung ändå?

        DATUM: 2010-04-15 TID: 23:28:49












                                  





                                  




                                   



                                   






Ännu fler fin fina presenter! Känner mig såå uppvaktad =)


Fick en hoppkurs hos Katarina bonde blir det trots allt, och det skall bli jätte, jätte kul, trodde inte det skulle bli av och jag och X;et måste träna inför sommaren!
Fick även presentkort på Kicks, fina förvaringsburkar burkar från Höganäs och ännu mer fika!! Lilla Vilma var söt som ballerina och charmade som vanligt alla och var i centrum.

Eftersom att mamma är kvar hela helgen och vi har barnvakt så skall vi passa på att gå ut och ta några glas vin och slå klackarna i taket.
Det skall bli jätte skoj då det är evigheter sen sist och jag känner att jag behöver dansa av mig alla månader av bekymmer, stress och oro.
Tror vi går till lokala "Richards" då det är nära hem om vi vill ha skjuts eller dela på en Taxi.  Det blir nog jag, syrran, Peter och Ida, men jag skall försöka få med mig fler =)
The more the merrier.=)


Tack igen för alla gratulationer på mess, telefonsamtal, mail och inlägg! Ni är bäst!!

Nu skall jag gå och sluta ögonen så vi hörs i morgon. Trevlig kväll och sov så gott!


Kram

Kommentarer
Postat av: Anna Haapala Silfver

Kram vännen, KRAM!!!

Har tänkt på dig hela dan...

Din dag och jag önskar att jag kunnat varit där och gratta.

Får väl försöka pallra mig över till er på lördag för en utgång ;-)

Skulle vart skitkul!!!

Massor av kramar till Dig från Mig /// Anna

2010-04-15 @ 23:38:13
URL: http://utrotaklumpen.blogg.se/
Postat av: Anitha Leidefors

Hej Sofie!!! Åhh, vad jag är glad för din skull.. du fick en hoppkurs!! Det var du värd!!!! Vill bara säga att du inte är gammal, men har empati med dig att du kan känna dig gammal och grå, efter allt du gått igenom.. Men jag är så glad för din skull, att du fick en fin födelsedag.Vilket härligt ställe ni bor på, naturen och omgivningen verkar vara underbart härlig.

Mitt barnbarn Elsa, blev så förtjust i din blogg. Hon körde pekfingervalsen när hon skrev kommentarerna till dig, på din födelsedag. Hon pratade så mycket om Victor, dig, Wilma o resten av din familj när hon badade skumbad. Bilden du ritat var hon så imponerad av!! Hon sa, att så vill jag att Ronja ska ha det!!

Ha en bra dag o njut av att du är en underbar person, Sofie!

Kramar från Anitha

2010-04-16 @ 05:00:33
Postat av: Cicki

Blir glad över att se att du haft en dag med glädje efter årsdagen av Victors bortgång. Du är så stark och duktig. I kväll när jag tänder ljusen därhemma så är det Victor jag sänder mina tankar till. Kram

2010-04-16 @ 07:07:20
Postat av: Malin

Hur söt kan man bli =) Vilken liten prinsessa!



Härligt att du hade en mysig födelsedag, och hoppas ni får kul i helgen!!



Kram

2010-04-16 @ 07:41:27
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Maria

Det låter som om du fick en jättefin födelsedag och blev ordentligt uppvaktad.



Kram

2010-04-16 @ 08:29:03
Postat av: Malin.T

Härligt att din dag ändå blev en härlig dag och grattis till hoppkursen, SÅ kul! Insåg igår att det var dig jag skrev om i min blogg för en tid sedan, om er fruktansvärda situation efter Victors bortgång. Har inte insett det förrän nu trots att jag läser din blogg varje dag sen en tid tillbaka. Jag är virrig, jag inser det nu...

2010-04-16 @ 10:47:37
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

En så söööt liten ballerina! Härligt att du fick en bra födelsedag.



Ha en skön helg!



Kram / Yvonne

2010-04-16 @ 11:26:34
Postat av: Ida

Åh, du verka fått en jättefin födelsedag.

Och lilla Vilma är lika söt.

Du är såå stark som bara lever på, men men, vad kan man göra? Tänder massa ljus på kvällen det här dagarna som visar att vi tänker på er o Victor.

Kram

2010-04-16 @ 13:48:59
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Vilka fina bilder på sessan :)))

Verkar som du fick riktigt bra presenter!!

Hoppas att ni får en superkul utekväll =)

Uppdatera gärna ;) var ett tag sen man var där!!!



kram till er

2010-04-16 @ 18:08:04
Postat av: Melissa i Umeå

Stort grattis, 25 hela år! Unga du! :) Dottern Vilma är ju söt som spunnet socker!! :-) Ha en underbart rolig kväll!!! Kramar från Norr!

2010-04-16 @ 19:55:43
Postat av: Pernilla

Grattis Sofie!



Hoppas att Du har haft en fin dag och att ni far kul pa Richards imorgon. Kram

2010-04-17 @ 00:22:43
Postat av: Kristina

Stort Grattis igen till din födelsedag och ett speciellt grattis till den nya lagen. Hoppas du får fina dagar i vårsolen.

Tänker på dig!!!



Kram

2010-04-17 @ 09:34:13
Postat av: Lotta Nyström

Stort grattis i efterskott på födelsedagen!



Glömmer aldrig bort dig, eller Viktor, jag bara glömde din födelsedag!



Kramar från Lotta i Västerås.

2010-04-17 @ 13:16:45
Postat av: En medmänniska

Så fina bilder och lilla Vilma söt så det inte är klokt =) Så lik sin älskade Storebror♥

Kram Malin

2010-04-17 @ 17:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback