Dans och middag

        DATUM: 2010-04-18 TID: 20:53:45

OJ oj oj, lite trött idag om man säger så.


Vi anlände kl sju till restaurang Vina Del Mar i Bålsta, jag Peter, Therese och Tjomme. Väl inne i lokalen så såg jag genast ett ansikte som jag kände igen och utbrast "Nämen, vad roligt, är ni här ?!?"
Efter ca tre sekunder och en liten ordentligare blick runt om i rummet så upptäckte jag allt fler bekanta som var samlade.
Eftersom att jag hade hunnit få i mig ett och ett annat glas vin så kopplade det inte på direkten med tillslut så fattade jag att alla var där - för mig! =)

Hi hi, en Överaskning !! Tjoho vad glad jag blev, och häpen, det är liksom inte varje dag som Peter på ett sånt snyggt och diskret sätt ordnar sådana här tillställningar.

Jag gick runt, hälsade på alla, tog emot blommor och presenter och sedan beställde vi in mat.
Jag åt oxfilè med klyftpotatis och bearnaise sås.. Mmmm =)













Efter vi avnjutit middagen så beger vi oss till Richards där vi slår klackarna i taket och dansar tills sent in på natten. Vissa var mer galna än andra, men vi hade alla skoj i alla fall ! Ha ha !!




























Dancing Queen


Kommentarer
Postat av: Bodil

Ni verkar ha haft en toppenkväll! Härligt, det är ni SÅ värda!!

2010-04-18 @ 21:16:58
URL: http://enmynta.se
Postat av: C.

Haha, vad kul ni verkar haft! Vad härligt!

Tror btw att tjejen på bilden längst ner har tappat byxorna?



KramKram

2010-04-18 @ 21:26:42
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: från tjejen utan byxor!!

Jag skäms faktiskt att just den bilden kom upp!

Jag hade dock inte tappat byxorna, min klänning blev bara helt plötsligt en liten t-shirt! haha!

2010-04-18 @ 21:44:32
Postat av: Tess

Jag hoppas du hade superkul ute..Det är du väl värd

Kram

Tess mamma till 2 grabbar

2010-04-18 @ 22:32:05
Postat av: Maria

Wow! Ni verkar ha haft en toppenkväll! Va härligt - det är ni såååå värda.



Kram

2010-04-18 @ 22:36:50
Postat av: En medmänniska

Vilken fin överraskning av Peter! Härligt inlägg om er kväll =) Gläds med er och fantastiskt med så många fina vänner.

Kram Malin

2010-04-19 @ 06:54:18
Postat av: Malin.T

Vilken underbar överrasknig! Jag tillhör kategorin som älskar en bra överraskning och den här var toppen. Låter som ni hade en super-kväll, härligt!

2010-04-19 @ 08:41:38
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Jonelin

Vilken toppen överraskning!! :-)

Verkar ha fina och trelviga personer i era liv som ni haft jättekul med på denna utekväll! Det är ni verkligen värda, en liten time out från allt annat! :-)

2010-04-19 @ 08:57:40
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: Anitha Leidefors

Hej!! Vilken kul överaskning!! Duktig har är din ,Peter!! strongt av honom att inte försäga sig.

Det här var ni värda..

Kram Anitha

2010-04-19 @ 17:51:13
Postat av: Helena

Härligt med vänner som överraskar=)

Ni verkar ha haft en härlig kväll.

KRAM Helena

2010-04-19 @ 20:48:41
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

ser ut som ni hade en toppenkväll =)))

det e du verkligen värd!!



kramis

2010-04-20 @ 19:49:29
Postat av: Jennie och Norah

Hej Sofie m.familj!

Jag har följt din blogg sedan Victor blev sjuk,och jag måste först och främst få säga att jag kan inte förstå att en människa kan vara så stark?Helt enormt imponerande,och jag hoppas att du förstår vilken styrka du/ni besitter.

Jag lyssnade på en gammal låt med Amy Diamond som heter "Another day" för några dagar sedan och direkt slog det mig att den var som skriven för er tillägnat Victor.Lyssna på den och lyssna främst på texten.Den är så vacker.

Många kramar från oss!

2010-04-20 @ 21:02:02
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback