Vår, men grått och kallt =(

        DATUM: 2010-04-01 TID: 10:16:41
Trodde det skulle bli fint väder idag, men tittar nu ut mot en grå och regnig himmel.
Skall försöka åka iväg idag och handla påsklijor, snödroppar och lite andra vårblommot som vi skall plantera på graven i morgon.'
Det skall bli skönt att få göra lite vårfint och städa undan vintern.

Hemma hos oss så har inte ens ett litet påskris kommit upp, så det skall jag också införskaffa idag. Färga ägg, plantera lite i krukor och kanske köpa en påskduk. I morgon kommer nämligen mamma och Kent på besök och då skall vi äta påskmiddag, så det kan vara lite trevligt om det då är lite... påsklikt =)


Har än så länge inte blivit lurad, men det kommer säkert snart, det kan jag slå vad om!

Är det någon av er som har blivit lurad i år eller som har något roligt minne som ni vill dela ? Vill nämligen försöka lura Peter innan han hinner läsa det här inlägget. Hi hi....

Kommentarer
Postat av: Julia

Min ponny som jag hade när jag var liten gav mig ett aprilskämt för 11 år. Hon kastade av mig så jag bröt mitt lårben på 2 ställen :) Det är det sämsta aprilskämt jag fått någonsin tror jag ;)

2010-04-01 @ 10:53:50
URL: http://entin.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag sa till en arbetskamrat att en kille som hette Björn sökt henne. Hon blev genast intresserad och jag gav henne telefonnumret....till Borås djurpark....lite kul när hon sa att hon sökte en Björn....:)

2010-04-01 @ 11:52:05
Postat av: Maria

Jag har klarat mig än så länge... men dagen är inte slut ännu.



Victors fond får en slant idag. Jag tänker på er och tänker på hur ni hade det förra påsken.



Glad påsk och lycka till med pyntandet hemma och på graven.



Kram

2010-04-01 @ 12:16:13
Postat av: Elin

Hade inte insett vad det va för datum i dag. fick ett sms av en kompis att jag va med i dn angånde stall tjänst på jälla skolan som jag gått på. sökte mig in men undrde vad det kunde va för bild... Då såg jag datumet på skärmen... ha ha 1 april.. lurad!

2010-04-01 @ 14:02:36
Postat av: ulle

säg till Peter att du är gravid igen!!!

2010-04-01 @ 14:47:12
Postat av: Bia

Gravid jaa,eller kanske inte min jobbarkompis skrev att hon var gravid igen på Facebook chockerade hela släkten tror jag,hennes pappa skrev tillbaka en massa ????????? och hennes syster hade nyligen berättat att hon väntade sitt första barn.så hon tycke inte det lät så jätteroligt.

2010-04-01 @ 15:27:13
Postat av: Ida

Haha, än har jag inte heller blivit lurad...får se om jag blir det =)

KramKram

2010-04-01 @ 15:31:08
Postat av: En medmänniska

Förstår verkligen det ska bli skönt för er att städa undan vintern och göra vårvackert hos Victor♥

Hoppas du hittade fina blommor idag att plantera.

Tänker på er alltid.

Kram Malin

2010-04-01 @ 18:41:10
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Det kommer att bli så fint vid victors sten.. hoppas bara att vårsolen kommer oxå =)



hoppas att du kommer på nå riktigt bra skämt =)))

Själv e jag nollad just nu,annars hade jag gärna delat med mig..men kommer inte på något bra ;)

kram på er alla

2010-04-01 @ 20:12:16
Postat av: Caroline

Ville bara kika in och önska dig och din familj en riktigt glad påsk med mycket solsken och god mat. Ha det fint!

2010-04-01 @ 20:46:35
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Louise

Hej!



Måste verkligen beröma dig för all din styrka du har. Vet inte hur jag hade reagerat om jag var i din situation. Men jag tycker du är en helt fantasikt människa samt mamma.

Har följ din blogg ett tag, jag bara måste gå in och läsa varje dag. Du är en inspiration.



Jag och mina vänner har skrivit under namnisamlingen, vi vill verkligen att andra barn ska ha den bästa tryggheten..



Sköt om dig.



Kram Louise

2010-04-01 @ 21:18:57
URL: http://smultronemilia.blogg.se/
Postat av: emelie

jag har helt glömt bort att det är första april idag och att man kan luras :P däremot blev min syster lurad alldeles nyss. hennes kompis sa att hon skulle flytta till stockholm och det slutade med att min syster grät innan hon sa att det var ett aprilskämt :P

nej tack och lov att jag inte blivit lurad, men lite kul är det ;)

2010-04-01 @ 23:03:10
URL: http://swedishstyle.wordpress.com/
Postat av: Tessan

Hej,

Lyckades du lura Peter på något bra sätt...?

Idag åker vi nedåt landet för att hälsa på min familj över påsk så jag kommer inte kunna gå in och läsa så mycket. Jag har varit så dålig på att kommentera senaste tiden men jag läser dina ord varje dag.



Hoppas ni får en underbar påsk, hela familjen!! Idag lyser ju solen dessutom. :-) Hälsa glad påsk till Victor också när ni hälsar på honom. Efter påskledigheten ska jag åka till hans fina viloplats.



Massor med kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2010-04-02 @ 08:52:22
URL: http://tessanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback