Blykepsen på

        DATUM: 2010-08-21 TID: 18:11:43
Alltså, ärligt....


Idag är det Blykepsen på, och den sitter på ORDENTLIGT!

Hamnade hos grannarna på kräftskiva igår, och även om det bjöds på färska nykokta kräftor som man slukade i frisk takt, så är det ju inte direkt dem som jag mår dåligt av idag...

Fy tusan för nubbe alltså. Och fy tusan för Fläder nubbe speciellt, för den är inte alls äcklig och silnker ner ganska smärtfritt vilket resulterar i en aningens för många.


Tack och lov så är mormor här och är barnvakt åt Vilma, så jag har med gott samvete kunnat springa mellan sängen och toan hela dagen =)


Halv tre kom jag hem och har sovit uselt, så jag är jätte trött, men vi hade det i alla fall trevligt och det är huvudsaken. Undrar dock hur Peter kunde bli så jäkla full! Vad hände??
Han försvann någon gång vid ett, vinglandes ut på gatan, och kom inte tillbaka. Hittade honom hemma - sovandes i soffan med kläderna på. Ha ha, jag det är tur att det bara blir någon enstaka fyller resa per år, för fyyy vad hemskt jag MÅÅÅR!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Snapsar, shotar, nubbar. Alla är de samma skit och alla mår man lika kasst av =/ Hoppas dock det var riktigt roligt!

2010-08-21 @ 19:58:12
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: En medmänniska

Precis, huvudsaken ni hade det trevligt =) och väl att snälla mormor passar Vilma. Hoppas verkligen att ni mår bättre imorgon.

Kramar till er.

Malin

2010-08-21 @ 20:16:18
Postat av: Emma

hej Sofie och Peter !



Tänkte bara berätta för er att det kommer att bli en ny Vi som mist grupp för de som är medlemmar i Mellan Sveriges BCF, är ni medlemmar ? Annars bli det och häng på ! Hon som har hand om träffarna heter Carina och hennes mail adress är [email protected]

maiala hennne så får ni mer info.

Ha det gott !

Emma Hamrin, Västerås ( Ängla Lisas mor )

2010-08-21 @ 21:41:21
Postat av: Kia

Tillåt er att festa och må gott.Om dagen efter blir jobbig så är det bara att acceptera...Vi måste ju överleva det vi går igenom,Roligt att höra att ni hade trevligt,trots allt.Hoppas att Peters kläder inte blev alltför skrynkliga,hi,hi Kram från en mamma i samma skitsituation.Nu menar jag inte dagen efter utan den andra sorg och saknad situationen.Kia

2010-08-21 @ 23:11:06
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Hoppas du mår bättre idag!;)



Såg ert hus på Hemnet. Sjukt fint! Hittade ni ert drömhus förra helgen i Dalarna kanske?...:)



Kram kram

2010-08-22 @ 13:58:17
Postat av: therese

Idag öppnade jag ett brev från cancerfonden, där i låg ett brev och där stog du bakom den tomma stolen. Du sa bl.a i intervjun "Victor kämpade in i det sista och det tänker jag också göra" Jag blev djupt rörd av reklamen. Inbetalningskortet till barncancerfonden sitter på anslagstavlan och jag skall ge en gåva varje månad. Reklamen är fruktansvärd och när man nu vet vem du är, har läst din blogg och följt den fruktansvärda smärta som ni gått igenom i förlusten av er älskade son ja då blir det ännu värre. Men det är hemskt på ett bra sätt, det kommer dra in pengar och det räddar liv. Massa kramar till er jag beundrar er styrka och er glöd att orka fortsätta kämpa.

2010-08-22 @ 21:13:42
Postat av: Jossan

Hej Sofie.



Jag har nu följt eran blogg sen ett bra tag tillbaka i tiden och jag verkligen älskar din blogg och det du skriver. Tack Vare ditt skrivande i bloggen och de avsnitt om Victor som var med i serien sjukhuset så gav det mig energi till att börja studera till undersköterska så fort jag e klar med det så ska jag läsa vidare till sjuksköterska, drömmen är att få jobba med cancer sjuka barn. Just nu håller jag på med en uppsatts om cancer av olika sorter och man kan inte låta bli och tänka på er och alla andra sjuka barn. Utan din blogg hade jag aldrig tagit tag i att studera.



Många kramar till er

2010-08-22 @ 23:31:01
Postat av: Amanda<3

kram kram till er alla :D

2010-08-23 @ 23:10:28
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback