Ögoninflamation

        DATUM: 2010-12-29 TID: 20:17:08
Idag har vi skrivit på de fullständiga papprena som härmed avslutade affären i Krägga.

Efter att mötet var avslutat så mötter jag upp syrran i centrum för en fika. Guuud vilka reor det är överallt =) Dressman till exempel! 75:- för en munkjacka eller flieströja, ja det är bara att passa på.

Sitter tyvärr - olägligt nog - och väntar på att två löner + mamma penningen skall rasa in, så jag får snällt vänta till dess.
Skulle inte förvåna mig om jag får pengar lagom till att rean är över =( Fick dock presetkort på Kicks i julklapp, så lite har jag kunnat unna mig ändå!


Stackars Vilma har haft ögoninflamation hela julen, och precis när den tycktes bli bättre - så Vips! var den tillbaka.
Vårdcentralen tyckte att jag skulle avakta och se om det inte blir bättre av sig självt innan de börjar någon behandling. Hon har ju ingen feber, men är rätt slö ändå.

Håll tummarna för lillan!!


Nej, nu skall jag gå upp och lägga mig i badet och mysa, så vi hörs en annan dag!!


Kram

Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Stackars lilla Vilma, hoppas verkligen det blir bättre. Håller mina tummar för henne!

Kram Malin

2010-12-31 @ 11:26:23
Postat av: En medmänniska

Vill önska er ett Gott Nytt År ♥

Många kramar Malin

2010-12-31 @ 20:53:18
Postat av: Kristina

Gott Nytt År till er alla med en önskan om all lycka



Kramar Kristina

2011-01-02 @ 00:08:25
Postat av: Kristina

Apropå ögoninflammation så smittar det som 17, får man i ena ögat så ska bägge behandlas. Speciellt en sådan liten som gnuggar runt med händerna. Byta örngott och handdukar hela tiden. Hoppas hon e bra nu.

Kraaaaaaaaaaam

2011-01-02 @ 14:01:36
Postat av: Caroline

Usch stackarn! JAg vet hur jobbigt det är! Har just lyckats bli av med min infektion i ögonen som jag haft i ca fem veckor... Fick först antibiotika, då försvann det lite men kom tillbaka snart igen.. Då fick jag allergidroppar och tabletter som bara hjälpte lite sedan blev det ännu värre och tillslut fick jag kortisonkräm som tack och lov än så länge har hjälpt :D



Hoppas verkligen inte att Vilma ska behöva stå ut med det!

Kram Carro

2011-01-04 @ 22:16:09
URL: http://heartline.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag vill ge dig ett tips som jag fick på BB när jag fick min dotter. Badda ögonen med kamomillete ett par ggr om dagen så försvinner ögoninflamationen. Min dotter är nu 19 år och jag har aldrig använt något annat.Fungerar jätte bra.

2011-01-06 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback