Uppdatering

        DATUM: 2010-02-04 TID: 10:02:31
Hej allihopa.
Vi har haft vår dator + skrivare inlämnad hela gårdagen, så jag har varit data lös och därmed inte kunnat uppdaterat bloggen.
Jag och Peter fick sitta i Västerås HELA dagen i går på Elgiganten och vänta, men det var det värt.
Nu är i alla fall ekipaget uppdaterat och korrekt installerat (efter 8 tim) så nu kan jag scana in bilden som ni beställt, skicka iväg för utskrift och sedan maila er era beställningsbekräftelser.
(Ett stort tack till den rara killen som hjälpte oss)

Syster yster har kommit fram i Indien och allt har gått bra. Precis som hon hade förväntat sig så var det mycket fattigdom, färgrikt, trevliga människor och god mat.
Idag så skall de åka ut till den lilla byn där de skall arbeta och träffa alla barnen, hoppas det går bra =)


Jag och en vännina, har skaffat en häst tillsammans på foder och den kom med transport från Göteborg i går kväll. Kl 24.00 anlände den till stallet där vi skall stå.
Jag är jätte nyfiken på hur han är att rida, då det bara är C som har provridit, men enligt henne så är han kanon. =)

Jag behöver verkligen komma ut och röra på mig, men skall dock ta det lungt i början så att jag är "läkt" inuti, ha ha.
Idag så är det läkarbesök kl ett med lilla Vilma och efter det skall jag träffa en kompis på en fika. Det skall bli intressant att se hur mycket hon har växt, och det borde hon ha gjort så mycket som hon äter...  (Vilma alltså, inte kompisen = )

 
Lägger in lite bilder senare. Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Måste bara få säga grattis till lilla Wilma ! Oj vad hon ser välmående o goer ut. Riktiga pusskinder har hon.Och vad hår hon har, en riktig liten sötnos Ha det gott alla

2010-02-04 @ 12:43:23
URL: http://denstarkastestjärnan
Postat av: Anonym

Måste bara få säga grattis till lilla Wilma ! Oj vad hon ser välmående o goer ut. Riktiga pusskinder har hon.Och vad hår hon har, en riktig liten sötnos Ha det gott alla

2010-02-04 @ 12:44:36
Postat av: Maria

Härligt med uppdatering och höra att ni alla mår bra. Skönt att höra att Josse har kommit fram också.



Va spännande med hästen. Vad är det för häst?



Spännande och höra hur mycket Vilma väger nu.



Kram

2010-02-04 @ 13:29:14
Postat av: Amy

åh gud vad kul med häst! Skulle jag också vilja göra:) Men tiden räcker inte riktigt till :P

2010-02-04 @ 13:51:35
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Mikaela från Kalmar

Så roligt, har du sett att VICTORs fond ligger på 2:a plats blad de som sammlat in mest. Så roligt en att en liten prins kan betyda så mycket för människor som inte vet eller känner er underbara familj. Läser din blogg dagligen och blir lika beröd varje gång.

kram kram

2010-02-04 @ 14:12:44
Postat av: ParadisFrida

Härligt med häst!! Och bra att ni är 2 på den, det kan bli lite intensivt att hinna med annars :)



Kram!



Victor för alltid i mitt hjärta....

2010-02-04 @ 15:33:56
Postat av: cecilia

är inne o tittar, blir lika berörd varje gång, så härligt att lilla vilma växer o frodas :) jag har ju en liten wilma jag oxå, fast jag stavar me W, vet du att jag tänkte häromkvällen att jag förstår att tanken att ni valt enkel v är så självklar, lille viktors namn gör de, men så kom jag på att skulle ni tagit W så hade viktors V oxå fått va me i vilmas namn?? hihi, en lite tanke bara...tänker så ofta o mycke på fast jag inte känner er!! all värme till er! kramar

2010-02-04 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback