Seg lördagskväll

        DATUM: 2010-01-23 TID: 20:02:35

Oj oj oj, i dag har vi haft så mycket besök att jag inte har hunnit in på datorn överhuvudtaget.
Nu sitter vi och tittar på "Blommor av stål", en gammal film med Julia Roberts, Sally Field och Dolly Parton, och den verkar förvisso bra men vi är så trötta så att vi förmodligen inte orkar se klart.

Jag får lägga in lite bilder i morgon när jag har mer tid, i kväll blir det slappar kväll.






Och återigen tillbaka till slumpen.
Läs om den otroliga historien om tvillingsystrarna som fick leukemi - samtidigt.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6474079.ab



Kommentarer
Postat av: Ida

Idag kom jag på mig själv.. Jag har ju faktiskt inte gratulerat er till eran underbart söta lilla Vilma ännu. Har bara läst inläggen du gjort sen hon föddes och varit glad för er skull!

Iaf så hoppas jag att ni mår finfint och att ni myser riktigt mycket därhemma och all lycka till er och er lilla söta flicka!

Många stora grattiskramar från mig.

2010-01-23 @ 20:47:31
Postat av: Anette G

Slump eller inte - det är den stora frågan. Jag antar att de gulliga flickorna är enäggstvillingar, med tanke på hur lika de är. I så fall har de ju exakt samma arvsanlag från både pappa och mamma. Det här är något som Karolinska forskar om, mina tvillingar ska nu lämna "spottprov" för att just den här forskingen ska gå framåt. (Inget större problem för tonårsgrabbar.....)

Blir lite avnundsjuk när jag ser lilla Vilma och hennes former, mina killar var som små spinka fågelungar under hela bebistiden... Njut av den här tiden, den försinner så fruktansvärt fort. Kram

2010-01-23 @ 22:35:07
Postat av: Amanda<3

kikar in för o önska er en fortsatt fin kväll. hoppas ni alla mår bra o lilla vilma är ju bara för söt..kramar till er alla ^^

2010-01-23 @ 22:43:10
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, slumpen eller inte... Va konstigt eller vad ska man säga.



Hoppas ni fick en mysig seg lördagskväll. Ser fram emot lite bilder när de kommer.



Kram

2010-01-24 @ 14:46:42
Postat av: En medmänniska

Också läst om tvillingarna nu..helt otroligt :(

2010-01-24 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback