Plaska som en mask

        DATUM: 2010-07-10 TID: 18:15:46



Vi smälter här i värmen och det enda stället som är skönt att vara på är i skuggan på altanen, men knappt där svalkar det.

I morgon åker vi till öland i en vecka och det skall bli så skönt att komma till havet och känna de salta vindarna som drar in. Vi åker inte förens senare på kvällen då det är alldeles för varmt och långt för Vilma att vistas i en bil dagtid. Nu kan hon ju sova då det är hennes naturliga nattsömn.

Tröttheten ligger som en tung filt över mig just nu och det känns som att varje steg bär tyngder som stretar emot. Mormor är på besök så jag skall skala lite räkor och slänga ihop en sommrig sallad nu tänkte jag. Gott med kall mat i värmen!!


Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Åh va kul o se ännu ett klipp på Vilma. Har ett stort SMILE på mina läppar =) Så go!

Ja, gott med kall mat i denna värme. Älskar själv räkor. Hade grillat idag men det är för varmt när det är så pass hett som det är nu.

Önskar er en trevlig vistelse på Öland. Kör försiktigt! Ha det så bra.

Kramar Malin

2010-07-10 @ 20:01:27
Postat av: Ann-sofie

Så söt hon är lilla tösen :-)

hoppas ni får det bra på Öland,befinner mig inte långt därifrån och här kokar det av värme.

Så varmt och gutt kommer ni få det

2010-07-10 @ 21:21:36
Postat av: Malin

Hon är så himla söt eran lilla tjej =)



Ha en skön vecka på Öland! Vi ska oxå dit om en vecka och hoppas på fiiiint väder!



Kram

Malin

2010-07-10 @ 23:23:49
Postat av: Kristina

Sötaste lilla rultan tultan då. Härlig sommarbild och storebror upp i dagen.

Ha en riktigt fin semester på Öland.



Kram

2010-07-11 @ 12:17:42
Postat av: Maria

Ha det så jättebra på Öland! Hopppas det är lite svalare än här (även om man nu inte ska klaga på värmen som man har längtat sååå efter).



Kram

2010-07-11 @ 19:17:57
Postat av: Karolin

Naww vad gullig

2010-07-11 @ 19:25:28
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan dag men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig

2010-07-11 @ 19:27:07
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Åh så söt hon är! =) Härligt att plaska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback