Helg

        DATUM: 2010-07-04 TID: 23:37:28




Efter en helg fylld med sola, bad och båtturer, sitter jag nu i en svalkande vind som försiktigt leter sig in genom fönstret.

Huden spänner lite, och det känns att solens strålar tagit. Man blir lätt lite lurad på en båt, de den svalkande brisen trollar bort den brännande värme som annars skulle infinna sig.  Stackars Peter är helt illröd över hela ryggen, och ylar som en varg varje gång jag skall smörja in honom med After Sun.

Vilma har självfallet hållit sig i skuggan, bortsätt från ett dopp hon tog med mig idag vid några klippor. Hon tyckte det var supermysigt i det vågiga vattnet och plaskade som en tok =)












 










Efter turen på sjön så åkte jag direkt upp till stallet och tog en härlig ridtur ut i det gröna. Helix frustade på och jag kopplade bort alla tankar och bara njöt när vi gungade fram på vägarna i galopp.


Ja det har varit en fin helg med både grillning och utomhusaktiviteter, men nu i veckan skall jag skärpa mig lite. MÅSTE sätta mig ner med boken lite, när Vilma sover på dagarna. Annars kommer den aldrig bli klar.

Fler bilder från helgen går att se på http://blogg.mama.nu/denstarkastestjarnan

Godnatt på er!!



Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Ja det är så härligt att åka båt.

Min pappa har med en båt som familjen ofta åker ut med. Sen efteråt så känner man hur det spänner verkligen. Som tjej så sitter/ligger man ju gärna uppepå och solar en hel del :D Underbart roliga bilder när ni hoppar :D kram

2010-07-05 @ 09:17:54
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Ida♥

Kikade bilderna på andra bloggen, allt verkade vara så underbart :)

Vilma är lika söt och fin som vanligt, fastnar vid det blåa fina ögonen!

Kram

2010-07-05 @ 19:08:07
Postat av: Amanda

vilka härliga sommarbilder sofie..själv sitter jag på öland just nu. hur härligt som helst..kram till dig o familjen :)

2010-07-05 @ 21:26:19
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Så fina sommarbilder på er ♥

Kram Malin

2010-07-06 @ 14:40:33
Postat av: Ingela

Oj,länge sen jag var in på din blogg nu, men va lik Wilma är Victor, jättekul att se. Kram

2010-07-07 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback