Utställning

        DATUM: 2010-07-23 TID: 23:00:14
Är hos syrran i Ransta.

Både på Lördag och Söndag, så skall Laban ställas ut på Kristinelunds sportfält i Köping.
På lördagen så är det Mopsspecial med ungefär 150 mopsar anmälda, och på Söndagen är det en officiel "vanlig" utställning.

Är så jäkla nervös, men vet inte varför... Jag vet ju att det inte kommer att gå bra, då det kommer en hel hög med favorittippade hundar med alla möjliga cert i bagaget.
Laban ser mest ut som en raggig isbjörn just nu, med ojämn tovig päls och noll muskler.

Har ju inte haft möjligheten att träna något heller, eftersom att han varit dålig och gått med tratt.

Men hur det än går så är han ändå VÄRLDENS bästa hund för oss!!!




Vi grillade i kväll, och jag hade med mig en rökt vildsvinsbog som vi fått av en granne som är jägare. FY fan vad gott det var! Visste inte att vildsvin var så här smarrigt, inte de jag smakat iaf.
Så nu är man återigen mätt och belåten med putande mage.


Jag tar lite bilder i morgon, och så får ni hålla tummarna för Laban. Men som sagt, räkna inte med några topp resultat direkt ! =)

Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Självklart hålls mina tummar för Laban. Lycka till :)



Kram Malin

2010-07-23 @ 23:14:57
Postat av: Ingrid S

Jag ställde ut min mops på Lilla Stockholm för några år sedan och han fick en 2:a för han var för atletiskt bygd!!! För mig är han den finaste mopsen i hela världen, fastän han är så musklad!



Har varit på mopsspecialen och det är kul att träffa alla mopsar, trots att det är förutbestämt. Ha en trevlig helg och hoppas att det inte blir för varmt för de små "clownerna"!

2010-07-24 @ 00:08:56
Postat av: Helena

Lycka till lilla lurviga, lata, lyckliga, lagoma Laban. Och glöm inte, du är alltid den sötaste mops i matte och husses ögon! (Och i mina förstås)

=)

Kram

2010-07-24 @ 00:12:54
Postat av: Sanna

Hej!

Tänkte bara kolla om ni fortfarande har kvar Biffen? Var länge sen man hörde något om honom :)



Hoppas det går bra idag!

Kram

2010-07-25 @ 10:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback