Laban

        DATUM: 2010-06-24 TID: 00:58:06
Läste just alla kommentarer till det senaste inlägget och såg denna kommentar.



Hej!
Tänkte bara berätta att vår fina Laban sten har kommit nu. Bilder finns på min blogg. Finns även en bild på Labolina stenen som står i närheten!
Tack än en gång för att ni gjort detta möjligt!
/Ann-Louise



Jag gick in på länken som stod skriven, och scrollade sakta ned för sidan.
Där stod den med uppsträkta händer, leende mot kameran.

Laban stenen... Vår sten, men med någon annans namn.
Ännu ett barn som dött, i det här fallet i magen i vecka 35.

Det smärtar till en aningens bak i ryggen, eller är det i lungorna? Jag ler fastän ögonen tåras.
Underbara Victor, tänk att du nu gett ännu en familj möjligheten att få ha Laban, stående som en skyddande ängel över deras käraste skatt.
Längre bort från deras grav, på samma kyrkogård står även en Labolina sten. Här vilar en liten flicka vid namn Linn, och för alltid kommer hennes familj att förknippa figuren med deras dotter.
En kärlekens symbol?


Inte för en sekund så ångrar jag beslutet att ge tillåtelse över att tillverkningen av dessa stenar skulle få ske. Eller välsignelsen kanske är bättre ord, då tillverkningen kanske hade ägt rum, vare sig vi hade sagt ja eller inte.
Att dessutom veta att överskottet går till Barncancerfonden glädjer mig också, att veta att kampen går vidare =)


Jag var som sagt bara tvungen att skriva detta inlägg innan jag somnade...



http://ann-louise-angel.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Dom stenarna är så vackra!



Kramar!

2010-06-24 @ 09:21:00
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Lotta Nyström

Önskar er en jättefin midsommar.



Kramar från Lotta.

2010-06-24 @ 11:55:43
Postat av: Maritha

Ville bara skicka massor med Midsommar kramar till er! // Maritha

2010-06-24 @ 13:39:08
Postat av: Cattis

Blir så rörd och samtidigt alldeles varm i hjärtat!

Kramar från oss alla

2010-06-24 @ 21:52:08
Postat av: En medmänniska

Kikade in där igår också innan jag la mig och blev djupt rörd. Vill sända många varma styrkekramar till lille Lucas mamma och pappa och Linns föräldrar

och till Alla andra änglaföräldrar.

Sist men inte minst till er Sofie och Peter som gjort detta möjligt. Ni är så betydelsefulla för många människor. Helt fantastiska!



Malin

2010-06-24 @ 23:01:35
Postat av: Ann-Louise

Tack Malin!

/Ann-Louise (Lucas mamma)

2010-06-25 @ 09:44:22
URL: http://ann-louise-angel.blogspot.com/
Postat av: ParadisFrida

Det är helt fantastiskt! Tack vare Victor och er så kan nu andra små prinsar och prinsessor få en lika fin kompis på sin viloplats <3

Läste på Wila stenhuggeris hemsida historien bakom dessa stenar och man blir så rörd, fint av familjen Sandberg att skänka överskottet till barncancerfonden!



Önskar er alla en underbar midsommarafton! KRAM



Jag ska ta med blåsbubblorna när vi åker och dansar och blåsa upp några till Victor :)



Victor för alltid i mitt hjärta......

2010-06-25 @ 13:26:58
Postat av: Ida♥

Det är ju ni som gjort det möjligt att få dessa vackra stenar. Det är så fina så.

Var in och kikade på bloggen, gravarna är så vackra men ändå så mycket sorg.

Kram

2010-06-25 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback