Mailadresser

        DATUM: 2010-06-06 TID: 17:16:03
Pratar med så otroligt många människor om dagarna, personer som mailar mig och som vill prata om motgångar och svårigheter.
Många har förlorat någon närastående, men vissa bara undrar HUR man går vidare när det otänkbara inträffar.

Jag brukar säga att jag inte har något rätt svar till den frågan, och det sättet som jag lyckats fortsatt mitt liv på, kanske är mer eller mindre bra för någon annan.
Det är väldigt många läsare som skriver att de vill att jag kontaktar dem på deras mail, angående olika saker, och så postar de det som ett inlägg på bloggen.
Tyvärr så glömmer många att skriva med mailadressen i inlägget, och det är då omöjligt för mig att leta upp dem för vidare kontakt.

Ni som vet att ni har velat fått tag på mig angående någonting, skriv om ert inlägg på nytt och lägg med er mailadress denna gång så skall jag skriva ett svar.

Ni kanske tror att jag bara har skitigt i det eller inte orkat brytt mig, men det är inte alls så! Som sagt ,antingen kan ni maila mig direkt med mailadressen som står på bloggen, eller så skriver ni ned eran så mailar jag tillbaka så fort jag kan =)

Ha det gött !

Kommentarer
Postat av: sara

Hej.

Om du har tid så får du gärna höra av dig.

Jag gör samma resa som dig tyvärr, ett år senare.

Samma sjukhus,ungefär samma ålder.

[email protected]

2010-06-06 @ 20:56:42
Postat av: Anette

Hej igen!

Undrar bara om din svärmor heter Marit? Hon och jag var alltid tillsammans som unga och hon har bl a en son som heter Peter. Det kan vara helt fel men det är så mycket som stämmer.

2010-06-07 @ 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback