Vill kunna känna igen....

        DATUM: 2010-06-07 TID: 22:56:05



Jag älskar den här bilden på mig och Victor.

Min blonda lilla lintott, så nyfiken på livet och full av bus.
Återigen blir jag stel vid tanken på att dessa kort som finns, är de enda kort jag någonsin kommer att ha på honom, förutom de i mina minnen.

Vill hoppa in i det här fotot och återuppleva den här underbara dagen som vi hade. Hålla honom i min famn, och känna hans tyngd i mina armar.
Jag vill att mina tankar skall vara lika ovetandes som då, obekymrade och lyckliga.

Det är ett hårt slag att veta att man aldrig kommer att vara ovetandes igen, och att inse att den sorg som man nu känner, den kommer alltdi att finnas där...


Kommentarer
Postat av: wojtan

Hej



Det är en otroligt fin bild av dig och din lilla söta Victor. Jag förstår om du vill hoppa in i bilden och vara på plats igen.



Kram Åsa

2010-06-07 @ 23:16:22
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Nina

Du skriver så fint Sofie, jag blir alldeles rörd... Tur att ni har fina lilla Vilma!



/Nina från Nyckelpigan

2010-06-08 @ 08:16:02
URL: http://www.metrobloggen.se/moreira
Postat av: Maria

Jättefin bild på dig och Victor!



Det gör ont i hjärtat när jag läser. Minnen och kort måste betyda så otroligt mycket för er.



Kram

2010-06-08 @ 08:21:26
Postat av: MrsG

Usch, vad jag blir sorgsen. Det finns inga alternativ, genvägar eller lösningar. Det är bara att fortsätta leva med saknaden. Det är så definitivt. Tänker på dig, kram Åsa

2010-06-08 @ 08:59:10
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/
Postat av: annika

Vilken fin bild. Jag kan förnimma den saknad du måste känna. jag tänker på att en så liten, liten människa ska behöva gå igenom så mycket och sedan förlora. Dte är så orättvist.

2010-06-08 @ 09:10:12
Postat av: Josefine

stackars. Förstår att han FATTAS er!

2010-06-08 @ 10:21:55
URL: http://josefinkans.blogg.se/
Postat av: Ida♥

Jättefin bild. Med Victor i famnen ser i jättesöta ut båda två. Vill bara kunna hjälpa er och ta fram Victor igen åt er så ni får fler underbara stunder med prinsen! Många. jättemånga stunder.

Kramar

2010-06-08 @ 18:25:49
Postat av: Malin

Jättefin bild på dig och eran prins...



Kram

2010-06-08 @ 18:36:09
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med tre små barn)

Vilken underbar bild!!!

Att var ovetandes om saker å ting om "framtiden" är nog det som gör att vi vågar älska någon så innerligt,tänk om man från början skulle veta hur saker å ting skulle sluta...undra om man skulle VÅGA leva fullt ut då,VÅGA älska någon mest i hela världen eller skulle ens våga se en framtid???



Sorgen kommer alltid,alltid att finnas där... å jag önskar så att allt slutat annorlunda!

Men all den kärlek Victor fick av er å all den kärlek Vicors lillasyster får gör att han varje varje dag lever vidare.... å han finns i så många människors hjärtan er älskade lilla prins!



kram marie

2010-06-08 @ 19:13:24
Postat av: En medmänniska

Förstår att du älskar bilden, otroligt fin. Älskade lilla prins. Vi är så många som tänker på dig. Hoppas så att du och Feie mår bra och busar tillsammans ♥

Styrkekramar Malin

2010-06-08 @ 21:17:11
Postat av: Tessan

Underbar bild!!!



Kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2010-06-09 @ 14:13:57
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Tessan

Underbar bild!!!



Kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2010-06-09 @ 14:14:56
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Vilken underbar bild...Vi är så många som önskar att du kunde få känna samma trygga lugn som du utstrålar här.



Kram / Yvonne

2010-06-11 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback