Drömmar

        DATUM: 2010-03-09 TID: 11:16:31

Har man turen att vakna bredvid en sån här liten sötnos kan man inte annat än börja morgonen med ett leende =)













Inte får man väl vara i sängen =) ??







Jag drömde om Victor i natt... Han hade vuxit och kom springande emot mig på starka ben med armarna utsträckta. Jag tog honom i min famn och höll honom hårt, hårt tätt intill mig medans jag viskade ömt i hans öra hur mycket jag älskade honom och hur tacksam jag var att han kom och mötte mig.
Jag kände hans värme sprida sig över till mig och hans blick var full av kärlek innan han plötsligt försvann och jag vaknade i sängen.
Bredvid låg Vilma med öppna ögon och stirrade på mig. Med exakt samma kärlek i blicken firade hon av ett jätte leende, och i just detta ögonblick så tittade jag in i exakt samma ögon som precis hade mött mig i drömmen. 


Kommentarer
Postat av: Tess

Fantastiskt..underbart..finaste barn du har..

Hoppas du får en fin dag



Kram

tess mamma till 2 grabbar

2010-03-09 @ 11:38:33
Postat av: Jonelin

Vilken underbar dröm, och underbara bilder. :-)

Passa på att njut, snart så springer och hoppar hon i sängen. :-)



Ta hand om er! Och hoppas att allt är ok med Cazper.

2010-03-09 @ 12:20:10
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: En medmänniska

Åå jag ryser vilken underbar dröm om dig och Victor och härliga bilder på Vilma. Laban också vara med på ett hörn ;) så söt du med!

Tänker på er alltid.

Kram Malin



2010-03-09 @ 12:47:08
Postat av: En medmänniska

Hoppas också det är bättre med Cazper!

Kramar till er alla ♥



Malin

2010-03-09 @ 12:48:52
Postat av: Ina

Tänk vad ovetandes och gränslöst kärlekfulla dom små är ;0)

2010-03-09 @ 12:53:36
URL: http://inasdekor.blogg.se/
Postat av: frida

vilken fin dröm och vilka fina barn du har. dom är sammanlänkande som syskon ska vara :)



kram

2010-03-09 @ 12:54:55
URL: http://fritchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin Vilma ni har fått då :D



Och vilken fin dröm du hade, men buu att det inte hände på riktigt.



Tänker på er massa om dagen.

Kram

2010-03-09 @ 14:43:00
Postat av: Melinda

Sötaste Vilma var riktigt lik Victor på 2:a bilden!! Prinsen o prinsessan =) <3 Hoppas det går bra med Cazper och att det löser sej! Kram!

2010-03-09 @ 15:12:59
Postat av: Hanna K

Åh vilken sötnos att vakna bredvid!!

Synd att inte drömmen var sann, men drömmarna är nog Victors sätt att visa att han fortfarande finns nånstans!

Kram!

Postat av: Helena

Klart att Victor lever vidare i dig och genom Vilma. Tycker du om att drömma om honom eller känns det oftast jobbigt och ledsamt efteråt?

Tänker på er och tycker att ni har tokfina ungar!

KRAM Helena

2010-03-09 @ 19:01:21
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Vilken underbar dröm om Victor!! <3

Att vakna brevid en liten bebbe e det mysigaste som finns,å när dom ler det där leendet så smälter man totalt å glömmer för en stund bort allt annat ;D



Hoppas att cazpers blodsocker e stabilt nu å att han och ni börjar få kläm på er nya vardag.. och framförallt att HAN BÖRJAR MÅ BRA IGEN!!!



kram till er alla



kramis till er

2010-03-09 @ 19:04:07
Postat av: Maria

Vilken härlig dröm och va skönt att Vilma fanns där med sitt leende när du vaknade.



Kram

2010-03-09 @ 19:26:20
Postat av: Ida, Ludvigs mamma

Vad lik snuttan var Victor när hon log på ena bilden <3

2010-03-09 @ 19:29:52
URL: http://karastebarn.blogspot.com
Postat av: Camilla

Titta vilken bra grupp jag hittade på facebook...



http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=336815087548



Ha det gott!

2010-03-09 @ 20:16:25
Postat av: Cecilia (i Huddinge)

Det var såklart Victor som hälsade på mamma och lillasyrran :) Klart han lever vidare genom Vilma.

Kram!

2010-03-09 @ 20:17:15
Postat av: Kristina

Härligt att du får uppleva kärlek både i sömnen och in real life. Ifrån dina båda barn.



All kärlek till barnen <3

2010-03-09 @ 20:22:33
Postat av: Linda Eriksson

Så fint du skriver.



Jag har skrivit ett inlägg om Victor och den nya lagen idag. Läs gärna, och om du skulle motsätta dig något av det jag skrivit så tar jag självklart bort det.



Kram/Linda

2010-03-09 @ 20:57:39
URL: http://kattskatt.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vad glad jag blev när jag läste ang förslaget till lagändring. Det vore ju helt underbart. Så som ni har kämpat. Grymt jobbat!!! =)



Och ingen kommer glömma denna fina lilla kille som inte fick en chans men som har världens grymmaste föräldrar som kämpat på nåt otroligt. Jag är djupt imponerad över er styrka.



Och Vilma är så sockersöt att man inte kan göra annat än le när man ser bilderna. Vilken gosa. =)

Kramar

Postat av: Åsa

Vad vore vi utan alla dessa underbara drömmar... :-) Kram!

2010-03-09 @ 22:04:32
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/
Postat av: Malin

Så söt liten Vilma....precis som storebror <3



Tänker på er!



Kram

2010-03-09 @ 22:30:12
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Elin Engman

Vilket magiskt ögonblick!!!

2010-03-10 @ 13:06:49
Postat av: Li Rönnbäck

en fin text till älskade Victor.

Av: Joakim Thåström - Stjärna som är din

(fruktansvärt fin låt)



Du jag vet en hemlighet

Det finns en stjärna man får ta ner

Det finns en stjärna som är din

Och vill du veta en sak till

När skeppen lägger ut från land

Och du ska långt långt bort nånstans

Ta den alltid med i din hand

Ta den alltid med överallt

Jag önskar dig allt vackert för du är

Det bästa som jag vet



Vad jag önskar att du få...r

Allt det där som du vill åt

Jag önskar seglen tar dig med

Till en oupptäckt planet

Ingenting av det här

Ingenting av det där

Jag önskar dig allt vackert för du är

Det bästa som jag vet



Följ med fjärilar och fåglar som du ser

Kasta allting som du inte vill ha med

När vägen går isär och floden blir ett hav

Låt din stjärna visa vilken väg du ska



Det bästa som jag vet

2010-03-10 @ 16:20:15
Postat av: Ankan

Vad mysigt o "träffa" Victor i drömmar...

Du skriver så otroligt fint, läste upp ditt inlägg högt för min sambo för det var så fint skrivet, fick bita ihop flera gånger för att inte börja gråta.



Kramar Ankan mamma till 3

2010-03-10 @ 16:43:37
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Åh vilken underbar dröm! Och så underbart att få vakna upp bredvid din fina dotter efter en natt som den..:)



Kram

2010-03-10 @ 22:04:09
Postat av: Linda & Majken

Åhhh, vad söt hon är Wilma.

Måste säga att pyjamasen & nappen som hon har bilden, har min dotter Majken också här hemma =)

lite roligt.



Följer din blogg varje dag =)

Hoppas du får en kanon dag!

//Linda & Majken =)

2010-03-11 @ 12:09:57
URL: http://matchukgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback