På besök

        DATUM: 2010-03-28 TID: 00:29:57

Födelsedagskalas hos Peters systers två döttrar idag.
En tös blev 20 och en 18, så nu är det officielt två vuxna brudar i huset =)

Vi åt god mat och fikade massor, och Vilma passade på att säga hej till alla i släkten på Peters sida.
Konstaterade ganska snabbt att stora likheter fanns bland både unga och gamla och det lutar åt (i alla fall nu) att Vilma är en typisk Sundberg =)


Här är lite bilder från dagen ;








Vilma laddar upp med festblåsan











Någon jäser i soffan efter desserten =)












Fyra barn som fnissande sitter i en liten grupp och delar hemlisar.
Eller tre åtminstonde, den fjärde äter mest =)




Det små oskyldiga barnen går från fromma små lamm...





... till konstiga.. Ja, jag vet inte riktigt hur jag skall förklara.


...som sagt...






Alla ger ett försök att härma den välkända bajsminen, och jag tycker
att Cazper och Linnèa gör en bra imitation, men Thea??

Tänk om alla såg så där glada ut när dom satt och klämmde =)


Kommentarer
Postat av: Anitha Leidefors

Hej igen!!! Vilka härliga kort du har tagit... kul med kort där inte alla bara ser glada ut jämt..

Jag har tagit kort på mina barnbarn där de är jättearga eller ledsna.. det tycker de är kul att se på!! det blir lite fniss, kan jag säga!!

Ha en bra dag!!

Kram Anitha

2010-03-28 @ 10:04:43
Postat av: Maria

Roligt med lite kort! Verkar ha varit en mycket bra dag för er alla, det kan ni behöva!



Hoppas ni får en fin söndag!



Kram

2010-03-28 @ 11:13:14
Postat av: I

Haha, vilka roliga kort :)

Hoppas ni hade trevligt =)

KramKram

2010-03-28 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback