Is this the one?

        DATUM: 2010-05-27 TID: 15:57:46

image 2010-05-26 12:55:10


Jag och syrran, som ni alla säkert vet ÄLSKAR ju skräckfilmer och har nog sett varenda en som går att se. Vi är nog dock lite efter nu när hon har varit i Indien, eftersom att jag lovade att inte hyra några innan hon kom hem.

Är jätte taggad på filmen ovan, vilket verkar vara en riktigt skräck film som är regisserad av Eli Roth, mannen bakom Hostel fimerna.
Det var bra länge sedan nu, som vi blev ordentligt skrämda av en film, och jag tycker att de flesta som gjort på senare år har varit lite kliche artade, och ganska förutsägbara. Hoppas nu på denna film som tyvärr inte släpps på bio i USA förens i August, så det dröjer nog innan den kommer hit.

Ja ja, den som väntar på något gott...










                         Här kommer trailern till filmen.  Inget för barn eller känsliga personer.

Kommentarer
Postat av: MrsG

Då är kanske denna något för er, såvida ni inte resdan sett den förstås... :-) http://www.stockholmfilmfestival.se/film/the_human_centipede Kram Åsa

2010-05-27 @ 17:19:23
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/
Postat av: MrsG

Kanske en bättre trailer: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article7144069.ab



2010-05-27 @ 17:22:59
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/
Postat av: ParadisFrida

NÄÄÄÄ!!! :p

Ni är ju inte riktigt kloka som gillar sådana filmer ;)

jag skulle kissa på mig av skräck redan efter 5 min! Och eftersom jag bor i ett gammal hus på landet så är det INTE lämpligt för mig att titta på skräck... Knackar och knäpper överallt, mörkt och öde ute och en fantasi som fullkomligt skenar iväg ^^ hi hi!



KRAM



Victor för alltid i mitt hjärta......

2010-05-27 @ 22:35:12
Postat av: Sophie mamma till Nellie

fy jag ryser bara av att läsa titeln :P haha

2010-05-27 @ 23:09:29
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Muhää jag törs inte se sådana filmer. Då kanske ni ska se den nya filmen som ska vara helt otroligt otäck som handlar om en läkare som tillfångatar människor för att göra ett experiment o sy ihop dom. Den ska vara helt otroligt otäck. Heter the human centipede,

2010-05-28 @ 00:15:00
Postat av: Hanna K

Åhhh verkar myyyysig!!! =) Den måste jag se! Tack för tipset!

Postat av: Ida♥

Nu förstår jag verkligen hur ni gillar skräckfilmer, haha.

(läst ett tidigare blogginlägg)

Aldrig att jag tittar på den, kan knappt se på Ghost Whisperer så nej. Får hoppas att den är bra=)

Kram!

2010-05-28 @ 14:07:08
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Den verkar bra! Hoppas bara att man inte fick se det bästa i trailern, för så var det med Abnormal Activity. Den blev en stor besvikelse för att jag hade redan sett dom bästa scenerna i trailern!

2010-05-28 @ 15:40:49
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Den måste jag se! Enbart pga att det är samma regissör som Hostel filmerna. De var ruskigt bra!

Har du sett en film som heter Slaughter? Den var sevärd och baserad på riktiga händelser...

Kram

2010-05-28 @ 21:55:41
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag och min syster är likadana:) Vi älskar skräckfilmer och allt som får oss att bli lite rädda. Denna filmen ska vi absolut gå och se, spännande.



Kram E

2010-05-29 @ 12:13:35
Postat av: helena

Du är ju gaalen=)!!!

Jag hade inte kunnat sova på flera veckor om jag sett sånt här!

Jösses. Bara bilden får mig att drömma mardrömmar.

KRAM Helena

2010-05-30 @ 19:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback