Öppna förskolan

        DATUM: 2010-05-03 TID: 21:51:56

Idag har Vilma och jag varit på förskolan Nyckelpigan.

Varje Måndag och Onsdag så är det fritt för de allra minsta, och det här var vår första gång =)

Vilma tyckte att det var jätte spännande med alla småttingar, jag menar hon har ju bara träffat vuxna och äldre barn och blev nog glad över att det fanns lika små personer som henne.

Efter att bebbarna legat i "ringen" och tittat på varandra så var det sångstund, och efter det lite fika. Vilma var helt slut av alla nya intryck och somnade på stört när jag kl tre lade ner henne i bilbarnstolen.









Kommentarer
Postat av: Thess

Men så söta små barn! :)

Va roligt för lilletjejen. Lärorikt också.

Guuh hon är ju bara för söt lille Vilma. Såna goa kinder. En riktig liten docka! :)

2010-05-03 @ 23:20:13
Postat av: mamma/mormor

Otroligt fina bilder på underbara bebis kompisar!

Det ska börjas i tid....

Vilma, snart är det dags att träffa moster Josse.

Kramisar mamma/mormor.

Ses snart

2010-05-04 @ 00:05:12
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

äkta vänskap :)

2010-05-04 @ 01:40:09
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Anitha Leidefors

Hej Sofie!! Vad mysigt det ser ut!! Wilma ser ut att trivas riktigt bra, med sina nya små kompisar!!

Jag har oxå jobbat med Öppna Förskolan och det var verkligen ett otroligt kul jobb!! Där fick jag chansen att gosa med de små, föräldrarna var så stolta om jag frågade om jag fick låna deras små bäbisar!

Jag tror nog, att Wilmas fröken oxå vill låna Wilma och de andra bäbisarna.. De är sä söta!!!

Ha det så bra!

Kram Anitha

2010-05-04 @ 05:05:37
Postat av: Emelie

Vilka små sötnosar!

2010-05-04 @ 06:23:08
URL: http://empeliel.blogg.se/
Postat av: Chriss

Vilken liten sockertopp hon är. :)

2010-05-04 @ 10:10:40
URL: http://ettsnarttva.blogg.se/
Postat av: Sandra:

Jag har suttit i snart 3timmar i sträck och läst din blogg, jag är kissnödig som tusan... sitter med benen i kors men kan inte resa mig upp. jag vill inte resa mig upp. jag gråter som ett litet barn av dina ord, om det fanns en gud hade han aldrig bekostat er och victor denna smärta som ni genomlidit. victor gav er vilma. tyvärr flög han iväg och hon landade. livet är orättvist. det finns ingen mening med sjukdommar när dom drabbar dom minsta. det finns ingen förklaring till varför. det som kommer, det kommer. det är därför man ska LEVA NU och ta vara på dom dagar man får tillsammans med sina barn och sina nära och kära :)



Jag avgudar er. ni är så starka! jag hade inte överlevt efter en sån här tradegi. jag hade hoppat ner i hålet och bett dom kasta jorden över mig med.



ALL KÄRLEK TILL ER! och all lycka inför framtiden med eran otroligt vackra vilma <3

2010-05-04 @ 13:06:34
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Sandra:

Jag glömde säga att jag följt er på kanal3. och började läsa din blogg sen du skapade din blogg. jag läser den minst en gång om dagen och ni har påverkat mitt liv sådant. jag är en helt ny människa tack vare er.det enda negativa med att jag började läsa din blogg är att jag har blivit mer orolig för det minsta. ingenting är helt omöjligt. jag är glad att du gjorde denna blogg. att du går ut med så mycke lärdommar och delar av dig av din vardag till oss andra. Du är en förebild av dess like!:) om jag skulle ha en store-syster, en annan mamma till mitt barn, en ny bästa vän, så skulle jag defintivt välja dej ;)

2010-05-04 @ 13:13:00
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Sandra:

vad kul att jag fick svar av dig ;) överlycklig jag sitter fortfarande och läser din blogg. jag började läsa på aftonbladet gamla "nyheter" gällande er... fyfan vad absurbt. aja. livet måste ju tyvärr gå vidare. :) och ni är så himla starka... :) All kärlek till er.

tack för din kommentar. vist är han söt :) precis som era två <3 helt underbara! kämpa på, ingen skulle göra det bättre än ni ;)

2010-05-04 @ 15:10:39
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Ida♥

Åh, vad roligt! Alla se så söta och knubbiga ut =) haha

Kram

2010-05-04 @ 16:56:16
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Sånna små sötingar :)

2010-05-04 @ 23:22:03
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Håller med, så otroligt gulliga bilder på de små :D



Kram Malin

2010-05-05 @ 06:46:43
Postat av: Therese ♥

Naw vad gulligt <3 ^^ Dom är så söta!

2010-05-10 @ 21:55:45
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback