Ur Vimas ögon...

        DATUM: 2010-05-11 TID: 19:32:35

Nu växer man för tusan snabbt alltså =)


Jag har upptäckt en helt otrolig grej, och det är att de där två knubbiga spretande sakerna som alltid brukar dingla framför mig, och som är goda att suga på - det är... Håll i er nu !
Mina händer !!

Jo, det är sant ! Mamma har länge berättat det här för mig, men jag har liksom inte trott på henne då de på något sätt har haft ett eget litet liv, men nu på senare dagar så har jag märkt att jag faktiskt kan kontrollera dem!

Jag har tränat och tränat och idag lyckades jag flera gånger att grabba tag i min napp, som mamma kallar det. Vilken lycka !=
 

Ser ni vilken enorm precision människor ? Är faktiskt rätt imponerad av mig själv =)

Mitt nya mål i livet kommer härmed att vara, att smaka och stoppa så många saker i munnen som möjligt.
















Har ni föresten mött mina roliga vänner som jag brukar hänga med på dagarna ?
Det är lite konstiga och vissa gillar att dingla över mig i luften. Skall jag vara helt ärlig så är de inte speciellt pratsamma men jag gillar dem ändå!




Dessa kallar jag för Pampers-polarna då de alltid dyker
upp när mamma byter blöja...







... Djungel-gänget...





I min lekhörna bor fru Blomma och tittar man upp i taket
så flyger grodan och hans vänner luftballong...






I min säng bor bland annat Laban och åsnan Ior, det är tur när jag skall sova.. =)






... får ju inte glömma kompisen Laban också som jag för övrigt
aldrig smakat på. Vill gärna, men mamma rycker snabbt bort mig när jag försöker...

En dag skall jag nog lyckas, vänta bara =)


Kommentarer
Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Hihi, sött :)

2010-05-11 @ 19:37:54
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Moa med två små

Hon har det allt bra lilla snuttan :)

Kram

2010-05-11 @ 20:03:48
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Kia Hulin

Hej,beundrar er för allt bråk ni har haft med F-kassan.Äntligen får ni rätt.Ska träffa Barncancerfondens ansvariga ang den vidriga reklamfilmen med dom blå stolarna på måndag.Vi är några familjer som också förlorat barn i cancer som ska träffas. Vi förlorade vår Simon 13 i feb 2008.Han fick obotlig hjärntumör.Vi vet hur mkt onödigt lagtjafs man ska genomlida.Precis om om det inte skulle vara nog med det vi går igenom.Njut av er lilla dotter och sköt om varandra.Kramar Kia i Lidköping

2010-05-11 @ 20:56:28
Postat av: thess

Jäklar va gölligt!!=)

Hon är ju bara för söt den lille tjejen.

Tänker ofta på hur ni hade haft de om allt va annorlunda, om eran prins, Vilmas modige storebror hade fått vara med er. Vilken lycka de hade vart för er alla. Tänker på honom varje dag och önskar såå att allt va som de borde va. Världens finaste kille!



Ta hand om er allihopa!



Varma kramar från Thess.

2010-05-11 @ 21:40:58
Postat av: Cecilia

underbart skrivet som vanligt!

kram

2010-05-11 @ 22:11:55
Postat av: Anitha Leidefors

Hej Sofie!! Önskar att du kunde se mig, när jag läser vad du skrivit.. jag bara ler och skrattar och njuter av alla kort och Wilmas berättelse.. Vilekn härlig start på morgonen!! Den här dagen blir bara så bra!!

Ha det och Krama Wilma från mig!!!

2010-05-12 @ 04:44:15
Postat av: linda

Hej Sofie

man blir alltid glad när man ser dina roliga bilder och texten för du fångar alltid det bästa och skriver så man blir varm i hjärtat

ha det gott

krama Wilma från mig =)

2010-05-12 @ 08:20:23
Postat av: Hanna K

Så sött!!

Postat av: Mathilda

Vilma är så sööt!

Man upptäcker saker varje dag.

Ha det så bra!!

Jag ryser om tanken att bli så sjuk som Victor...

Den starkaste!

2010-05-12 @ 16:24:02
URL: http://mattisiscool.blogg.se/
Postat av: annika

Supergulligt! ATt du hinner och orkar. Läste i dag om lille Samuel 7 år som läkarna inte ville ge respirator när han fick svårt att andas och trots att han svarade bra på en ny medicin mot sin cancer. Helt fruktansvärt verkar det och han dog tyvärr. Uppdrag granskning sänder hans fall i kväll på SvT1

2010-05-12 @ 18:34:49
URL: http://dagarmedhedda.blogspot.com
Postat av: Helena

Inläggen ur vilmas ögon är riktigt riktigt kul! Längtar efter att få höra hur den håriga lilla fyrbenta smakar=)

Kram Helena

2010-05-12 @ 22:14:18
Postat av: Amanda<3

hej sofie..nu var det ett bra tag sen jag var in o läste din blogg o jag kan se att massor har hänt sen dess..vad kul att din syster kommit hem igen, måste kännas jätte roligt :) o vilma hon växer ju så det knakar. världens sötaste tjej :) massvis med kramar till er alla <3

2010-05-12 @ 22:44:33
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Så underbar =)

Kram

Malin

2010-05-14 @ 14:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback