Ridning

        DATUM: 2010-05-31 TID: 22:29:35
Idag har jag fått barnvakt av syrran, så jag fick tid att åka till stallet och ta min första ridtur på över en vecka!

Gud så härligt det var att få komma upp på häst ryggen och ut i skogen. Jag njöt i fulla drag =)
Mår så pass mycket bättre nu att jag äntligen kan fungera som normalt igen och man märker hur fort muskler förtvinar när man är still under en längre period.


Åkte efteråt hem till Cattis och Hasse där Ida bjöd på kladdkaka som fick ersätta min lunch. Vilma var glad och tjoade, för att sekunderna senare bli hysteriskt hungrig, och då är det bäst att snabba sig på, annars får man höra ett och annat =)












Nöjd igen =)


Kommentarer
Postat av: Anitha Leidefors

Hej Sofie!! Kul att höra att du blivit bättre och att du fick göra något som du tycker mycket om, rida!

Håller med dig till 110%, att kondition är en färskvara, tar tid att bygga upp men försvinner snabbt!

vilka underbara bilder på eran lilla prinsessa, Wilma är så söt!! Skulle önska att jag kunde plocka ur henne från datorn och ge henne en stor kram!

Det ser ut som ni har sommarväder!! I Kvillsfors i Småland, har den värmen försvunnit!! Men den kommer nog tillbaka!

Ha det så jätegott!

Kram Anitha

2010-06-01 @ 05:07:29
Postat av: Jelly

Hon växer så det knakar!! Lilla tjejen :)

2010-06-01 @ 05:50:58
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Ida♥

Vad skönt att du fick ut o rida! Och att Vilma fick barnvakt!

Bra att du har gått och blivit frisk!

Kram

2010-06-01 @ 06:18:38
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Åh vad kul att rida!

Asså denna lilla söta knubbis hihi! :) Kram

2010-06-01 @ 09:37:10
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med tre små barn)

Skönt att höra att du e bättre nu!!! Skoj att få komma iväg å göra nå man tycker e superkul oxå :)))

Fina bilder som vanligt,hon e ju för go lilltösen!!



Kramis Marie

2010-06-01 @ 11:48:09
Postat av: MaDDelicious

Hej fina ni! Jag har följt din blogg så länge jag kan minnas, men aldrig skrivit ngt bland dina kommentarer. Antar att jag inte vetat vad jag ska skriva och varit rädd för att skriva ngt fel. Nu vänder jag mig till dig i förhoppning att vi ska kunna hjälpa massor av barn och familjer som drabbats av cancer.



Jag har precis designat ett armband som heter FÖREVIGT OCH FÖRALLTID där 1/3 av intäckterna går direkt till Barncancerfonden. Du hittar det här: http://www.maddelicious.se/?tmp=01133747



Jag skulle behöva lite hjälp med att marknadsföra det och undrar om du skulle ha möjlighet att lägga upp ett inlägg om armbandet på din blogg då jag vet att du har mycket vuxna och härliga läsare.



Jag hoppas du vill hjälpa mig med det här!



Stor kram till er! Madelene

2010-06-01 @ 13:50:23
URL: http://maddelicious.se
Postat av: sandra

gud så söt. får jag också vara barnvakt nångång? :) hahaaha <3



kärlek till er.

2010-06-01 @ 15:01:03
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Medmänniska

Så fint du beskriver tankar,känslor.Låter oss ta del av ert liv o alla kort som berör.

2010-06-01 @ 19:19:14
Postat av: En medmänniska

Så underbar, så ljuvlig och med sin lilla rosett i håret =) Så lik sin Victor ♥

Skönt du är bättre och fick rida Sofie.

Tänker på er.

Kram Malin

2010-06-02 @ 07:30:44
Postat av: Sandra

Hejsan, jättesöt dotter! Min är också 4 månader gammal. Jag undrar vart du fått tag på rosetten till håret och hur den fästs i håret? =) Är det kardborre eller liknande? Så sött ju!

2010-06-20 @ 22:03:37
URL: http://metrobloggen.se/aliciasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback