Bio !!!

        DATUM: 2010-10-31 TID: 09:11:01
I går, Lördag - så var jag och Peter på bio på första gången sedan Vilma föddes.

Cattis och Hasse var barnvakt och sessan sov över där hela natten, så det var en barnfri kväll och natt för två trötta småbarnsföräldrar =)



Vi såg filmen Hämnden med Persbrandt, och enligt min åsikt så var det hans bästa och starkaste roll på mycket länge. Det var skönt att få se honom gestalta en människa som inte var den stereotypiskt "tuffa" matcho snubbe som han alltid spelar.
Nej i denna film berörde han verkligen på djupet och filmen höll i alla fall mitt hjärta i en järnhandske under större delen av tiden.

Spännande och gripande historia varvat med underbart vackra miljöer!

Rekomenderar den verkligen!!

Allt som allt så har vi haft en jätte trevlig kväll och bio besöket var toppen, trots att Peter hamnade bredvid en gubbe som satt och rapade under stora delar av filmen.
Alltså nu talar vi inte om små rapar utan riktiga "Burpar!!"
Skit vidrgit och jag hade svårt att hålla mig för skratt. Hade nog dock inte varit lika roligt om det var jag som hade suttit bredvid =)




 


Ringde precis till Kimbys nu på morgonen och allt har gott toppen i natt. Skall slänga i mig lite frukost nu och sedan störta dit för att pussa på lillan !!

I morgon kl ett så får vi nycklarna till nya huset och då är det ÄNTLIGEN vårt!!

Senare i eftermiddag kommer Mormor förbi så att hon finns tillgänglig som barnvakt på Tisdag under reklaminspelningen. Det blir till att laga en god middag och bara mysa så här på Söndagskvällen, har nämligen en oxfilè i kylen =) Mums, inte dåligt på en regning Söndag !

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej !

Har haft kontakt med Carina från BCF. Hon som tänker starta en träff för oss som mist ett barn i cancer. Är ni intresserade av att vara med kontakta henne ! [email protected] ni får gärna höra av er till mig på [email protected] , så vet jag hur ni tänker om träffarna. MVH Emma Hamrin

2010-10-31 @ 20:58:55
Postat av: En medmänniska

Nu har ni fått nycklarna =) Varmt lycka till med ert nya hem!

Kramar Malin

2010-11-01 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback