Fina dagar...

        DATUM: 2010-10-01 TID: 14:42:44
Min dator har varit omöjlig att logga in på nu i två dagar, så därför har jag tvingats att låta bli med uppdateringar. Inte för att det har hänt något speciellt i alla fall, så det är inget ni har missat =)


I går åt jag och Vilma pannkakor till lunch. Hon blev alldeles lyrisk över att få äta med händerna och fullkomligt mosade in stora bitar i munnen... Hi hi, det blir nog ett pannkaksmonster till i familjen =)

På eftermiddagen mötte jag upp syrran i Bålsta för en fika. Solen sken med så varma strålar så att huden brände på uteserveringen. Har hört att detta väder skall hålla i sig ett tag, så JIPPI!!!
Passade också på att smita in på Lindex och inhandla tossor samt vantar. Bäst att vara förberedd på de kalla kvällarna då graderna sjunker ned mot nollan.

På kvällen åkte jag och red Helix. Vi tränade lite hoppning på ute banan och hann precis bli klara innan mörkret började falla. Han var super duktig och jag hoppas att vi kan vara med på Pay And Jump "tävlingen" i slutet av October.
Träna, träna, träna =)










I dag har vi spenderat hela förmiddagen uppe vid kvarnkojan igen. Idag bjöds det på ännu bättre väder så det var bara att njuta i solen.
Det var massa barn och föräldrar som hade letat sig dit denna fina dag, och våra små var på toppen humör hela bunten.






Just nu sitter jag hemma, har precis lagat lunch till mig och Vilma. Snart skall jag åka och lämna lillstumpan hos syrran. Hon skall vara barnvakt tills i kväll då hon och hennes "kille" skall käka middag hos oss.
Under tiden åker jag upp till stallet, rider lite, drar hem för att duscha och förbereda maten. Tror det blir ungsbakad lax med ungskokta grönsaker, romsås samt potatis. Hoppas killen gillar fisk=)



Talk to you later!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Jag har börjat läsa din blogg från första början och tycker att du ska ge ut en bok med allt vackert du skriver! En bok som handlar om fina Victor, och hans kamp, hur han blev en ängel, tiden efter och om glädjen till Vilma!

Jag hade köpt den direkt för jag är så berörd av det du skriver och av er fina lille Victor!

Kram Anna



[email protected]

2010-10-01 @ 20:56:30
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har börjat läsa din blogg från första början och tycker att du ska ge ut en bok med allt vackert du skriver! En bok som handlar om fina Victor, och hans kamp, hur han blev en ängel, tiden efter och om glädjen till Vilma!

Jag hade köpt den direkt för jag är så berörd av det du skriver och av er fina lille Victor!

Kram Anna



[email protected]

2010-10-01 @ 21:00:39
Postat av: Anna

Lyckas alltid göra ng fel, så det blir två inlägg...

Förlåt!:)

2010-10-01 @ 22:51:27
Postat av: Anonym

Hej Sofie. Hittade din blogg av en slump igår och började läsa lite, efter en stund fattade jag ju vem du är, jag minns när jag läste om victors kamp på Aftonbladet. Läste längre bak i arkivet och tårarna bara rann. Ni är fantastiska. Tänkte köpa din bok från vulkan.se men det verkade inte gå att beställa den till Finland, (bor där) eller kanske var det bara jag som var trög. Ska testa igen!

STOR KRAM till hela familjen!

2010-10-02 @ 14:15:45
Postat av: Anna

Såg ju att du har skrivet en bok!!!!

Ska genast gå in på vulkan.se och beställa den!!!!

Kram

2010-10-02 @ 21:44:01
Postat av: Elin

Hejhej! Ville bara säga att jag tänkte på dig när jag såg den här underbara skylten:



http://www.dekorativt.se/skylt-laban-ar-min-kompis-p-574-c-113.aspx



Du kanske redan har sett den :)

2010-10-02 @ 22:03:00
URL: http://elinthor.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Va fin Vilma är :)!

Kika gärna in på min blogg om ni vill!

2010-10-03 @ 18:37:38
URL: http://sweetmattiss.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Åh vilken glad liten pannkakstös! Så gooo =)

Kram Malin

2010-10-03 @ 22:14:57
Postat av: Nina

Halloj!

Vilka fina bilder från Kvarnkojan! Försöker spara ner dem på datorn men det händer ingenting... har du lust att maila dem?



Vi kommer förbi pigan senare idag, ses där! Kram Nina

2010-10-06 @ 07:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback