Den 14;de

        DATUM: 2010-10-14 TID: 12:29:47

Idag blir vår härliga tjej 9 MÅNADER!!!! Wow, lilla gumman, vad stor du har blivit, och vad fort tiden går =)
Mamma och pappa hinner inte med !

Idag skall vi bara ägna tid åt dig och göra saker som du tycker är roligt, vi börjar med en höst promenad och sedan lite bus med din älskling Laban !











Bästa vänner !





Ja, det är ett speciellt datum idag, för det är även exakt ett och ett halvt år sedan Victor blev en ängel. Ja, idag för 1,5 år sedan så tog inte bara hans liv slut, utan även vårat. Allt det vi lärt oss älskat och allt det som betytt något, upphörde existera mitt framför ögonen på oss.

Inte visste vi då att lilla Vilma låg och växte därinne och att hon 9 månader senare skulle födas som ett mirakel och rädda vår familj.

Så TACK till Vilma och Victor, för att ni finns och har funnits, för att vi får älska er och vara delaktiga i allt som sker runtomkring er.  Ni är det finaste som ÄR, det bästa som VARIT och vi kommer ALLTID ATT ÄLSKA ER!!!!


PUSS!!!!





Victor, precis så som vi minns honom =)


Kommentarer
Postat av: Tess

Underbara barn...

Skickar extra mycket kärlek idag



Tess mamma till 2 grababr

2010-10-14 @ 12:39:06
Postat av: pappa

HURRA för Vilma idag..:)

tittar nog över efter jobbet idag om ni är hemma



kram

pappa

2010-10-14 @ 13:05:17
Postat av: Sandra

Underbart. all kärlek till er, till viktor och till underbara vilma...



grattis till henne. :) många kramar från sandra.

2010-10-14 @ 13:49:57
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Lilian

Precis så minns jag lille Viktor då han var på TV o körde för fullt o var som en sol hela han, så glad han var över hojen! Lilla Wilma är för go o alltid så glad hon med!!!Hon har ju även en goer hundkompis också!! många kramar till er men en extra till "Limpan"

2010-10-14 @ 14:04:45
Postat av: En medmänniska

Så rörd av din text och bilderna på ♥Vilma och Victor♥ Önskar så att jag hade haft möjlighet att besöka Victors viloplats.

När jag kommer hem ikväll ska jag tända många ljus för Victor men även för ert mirakel Vilma.

Tänker på er.

Varma kramar Malin

2010-10-14 @ 14:05:56
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Vilka fina bilder på Vilma - hon är verkligen ett solsken, så himla glad på alla bilder! Sista bilden - den på Victor är också otroligt fin. Vilken kämpe han var.

Kramar

2010-10-14 @ 15:51:14
Postat av: Anna

Sofie!Önskar såå att ni fått ha fina Victor hos er er!!!! Grattis till lilla miraklet Vilma! Hon är så fantastiskt fin!!

Blir så rörd över allt du skriver och ni finns i mina tankar varje dag!!

Varma kramar till er

Anna

2010-10-14 @ 20:00:21
Postat av: Emma

Hej Sofie !

Vill bara kolla om ni vet om att det startar en ny Vi som mist grupp i höst. ta kontakt med [email protected] 018-251955 0704171758 om ni är intresserade. MVH Emma Hamrin ,Västerås



2010-10-14 @ 20:43:47
Postat av: Malin

Underbara barn!! Så fina.....man bara önskar att Victor skulle få finnas hos er....



Kram

2010-10-14 @ 21:18:24
Postat av: Bella

Fina barn. Du skriver så berörande o levande o trots att det är svårt att förstå känslan att inte ha sitt barn i livet så känner man enorm empati och jag blir ofta ledsen när jag läser om din saknad o sorg. Storebror o lillasyster, så lika men så olika.

2010-10-14 @ 22:31:36
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Nio månader, tänk vad tiden går fort! Jag kommer ihåg när jag spänt klickade in mig på din blogg flera gånger om dagen för att se om något hänt då för nio månader sedan. Precis som för 1,5 år sedan, men då inte med glädje utan med fasa... I dag, den 14 oktober 2010, har jag åter igen väntat spänt på ett besked. Och nu i kväll fick jag veta att min älskade moster/mamma/syster (ja, hon är som allt för mig på samma gång) har fått en liten prinsessa <3

2010-10-14 @ 22:57:35
URL: http://heartline.blogg.se/
Postat av: Mickan

Så fina bilder. :)

Fin blogg också och jag tycker det är synd att Victor inte fick vara med er längre än ett år. Han finns i era hjärtan. :)

2010-10-14 @ 23:37:51
URL: http://angel-like.com
Postat av: BellaRiiki

åhh vad stor hon har blivit och tiden går så fort..

hoppas ni alla mår bra och att vi kan ses snart!

Tänder flera ljus för Victor <3



massa kramar till er

2010-10-15 @ 00:13:24
Postat av: Maria

Finaste lilla Vilma - 9 månader. Hon är ju helt bedårande.



1,5 år sedan Victor lämnade er. Och man slutar aldrig att fråga sig varför.



Jag är fortfarande så otroligt "faschinerad" över att det hände på samma datum.



Som vanligt blir jag så rörd över att läsa det du skriver.



Kram



2010-10-15 @ 08:11:51
Postat av: Moa

Så fina de är, alldeles underbara!

Kram

2010-10-15 @ 09:40:15
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag letade efter en mail adress till dig men fann den inte, så jag skriver här. Jag var och lånade böcker igår på vårat stadsbibliotek och ser i nyhetshyllan en bok med namnet " Någon gång, någonstans möts vi åter igen..." och nyfiket går jag fram och läser baksidan och kände direkt att ja skulle låna hem och läsa boken. Idag, just precis nu läste jag sista sidorna i boken och jag måste först och främst beklaga till er! Det finns inga ord när ett så litet barn tas till den andra sidan, min lillebror dog som 4 månaders bebis -96 men jag minns det som om det vore igår. Det är förjävligt att dom som ska förra våran existens vidare tas ifrån oss på det hemska sättet. Och att så små barn kan och får canser är ännu värre. Ni finns i mina tankar och jag kommer följa dig här på bloggen. Kämpa vidare och glöm inte att Victor är med er!! Grattis till lilltjejen :) jag och min sambo väntar första barnet nu i december - känner den dagligen i magen vilket är underbart efter 2 missfall. Men nu hoppas vi detta går hela vägen och att vi får möta vårat lilla liv snart :) Stor varm kram från Jennie i Nyköping

2010-10-15 @ 16:06:23
URL: http://jennniiiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Fick tips av en av mina läsare sofia att kika in hos dig.

Vilken söt tjej ni har och det gör ont i hjärtat att läsa om viktor. Jag beklagar sorgen.

2010-10-16 @ 05:23:59
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vilma är verkligen top 5 sötaste barn jag sett i hela mitt liv :)

2010-10-16 @ 15:21:49
Postat av: Marie (en mamma med tre små barn)

Helt otroligt att er lilla sessa redan hunnit bli 9 månader =))

Oj,oj oj så lik Victor hon e :O



Ofattbart att er prins varit borta i 1,5år. :(

Tänker på er..



All styrka till dig <3



Kram Marie

2010-10-16 @ 19:26:48
Postat av: Ellinor

Önskar att jag hade så små fötter att jag också kunde ha så där härliga skor/tofflor på fötterna nu i vinter. ;)

2010-10-20 @ 22:44:07
URL: http://dukningtilltusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback