Tips

        DATUM: 2010-09-21 TID: 14:20:12
Fy fan, är så trött på regnet.

Har tvingats suttit inne hela dagen, då det öst ner utanför. Det är en sak när det regnar på sommaren, men nu blir det ju iskallt!!! Brrrr....

Vilma och jag har övat på att krypa, eller rättare sagt, Vilma har övat på att krypa =) Hon fattar inte riiktigt vitsen med varför hon skall ta sig fram själv, när mamma mycket enklare kan lyfta henne. Får se hur detta utvecklar sig...



Det var någon som hade undrat angående hur jag sminkar mig och folk har även frågat på mailen, så jag har gjort ett litet inlägg om det på min Mama blogg.
De som är intresserade kan ju gå in HÄR =)

Ha ha, tycker det är kul att folk ens bryr sig, men eftersom att jag ÄLSKAR make och sånt, så är det alltid kul att kunna tipsa.

Kommentarer
Postat av: Nenne

Hej! råkade häromdagen ramla in på en blogg (vår prinsessa moa henriksson) som handlar om en flicka med cancer som nu närmar sig sina sista dagar. tänker på er lite eftersom den här fickan åtminstonde får avsluta sitt liv hemma med familjen. vilket man tycker borde vara en självklarhet, men tyvär inte är det.

2010-09-21 @ 14:45:12
Postat av: En medmänniska

Skulle gärna vilja se ett litet krypklipp på Vilma =)



Kram Malin

2010-09-21 @ 19:17:40
Postat av: En medmänniska

Kul med sminktips, hur bra du än förklarar så kan jag omöjligt sminka mig lika fint. Det går bara inte och sen är man ju tyvärr inte en skönhet som du Sofie!

Kram Malin

2010-09-21 @ 19:42:31
Postat av: Johanna

Min lilla busunge Edwin övar oxå krypteknik, men än så länge kommer han bara bakåt :-)

2010-09-21 @ 21:17:05
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback