Hårfager

        DATUM: 2010-09-01 TID: 11:48:15

Vaknade i morse och såg ut så här i håret ...



 





Har sovit med tofs, ja en riktig Brittan tofs mitt på huvudet - så håret var förvandlat till ett stort KRULL!  Det går tyvärr inte riktigt att se på bilderna hur illa det var, men tro mig - det var ILLA!

Funderade seriöst på att gå ut så här =)






Eller kanske göra någon just frisyr av det... Typ så här ?








Och jag har ju hört att det är inne med tät lugg, så varför inte köra på det spåret ?






Nej, kunde inte ens borsta ut det, så det fick bli duschen i stället. Så nu är jag ren och fin i håret igen tack och lov =)





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Snygg frisyr !!!

Det är Victors födelsedag om 3 dagar.

Tänk,då skulle han fyllt 3 år !

2010-09-01 @ 15:23:54
URL: http://sweetmattiss.blogg.se/
Postat av: Malin Myrén

Hej Sofie!



Du,jag har länge varit riktigt sugen på att köpa din bok. Såg ju att de går att välja mellan pocket,hård pärm eller e-bok.. Jag undrar helt enkelt vad som är bäst,tycker du? Pocket kanske?

193 kr kostar ju pocket,inte alls nå dyrt tycker jag men vet du om det är rakt också?



Maila mig gärna på -> [email protected]



Stora kramar från mig!

2010-09-01 @ 16:35:28
Postat av: Malin Myrén

frakt* menar jag såklart ;p

2010-09-01 @ 16:37:54
Postat av: En medmänniska

En skönhet klär i allt även i morgonruffs =)



Kram Malin

2010-09-01 @ 19:16:28
Postat av: Sophie mamma till Nellie

vad sött!!

Jag tycker du ser jättesöt ut på alla bilderna :D

Kramar!

2010-09-01 @ 19:19:33
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

godmorgon, ha en fin dag :)

2010-09-02 @ 07:44:14
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Frida

Hihi, snygg frilla=)



Kan du inte lägga ut en länk på huset erat så man kan kolla in det, lite sugen på husköp och man vet ju aldrig=)

2010-09-04 @ 00:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback