Höst

        DATUM: 2010-09-02 TID: 13:07:40
Kom precis in med Vilma och Laban från en underbar höstpromenad.
Vid de tillfällen då solen tillåter oss att bada i dess strålar på hösten, så är det nästan min favorit årstid. Ingen kvalmande värme utan bara behagliga temperaturer och fina färger.

Nu har vi ju inte riktigt kommit till höstfärgperioden än, men med den här kylan så dröjer det nog inte =)












På Lördag så är det ju - som ni alla vet , dagen då Victor skulle ha fyllt 3 år...
Vi skall åka dit tidigt och plantera fina höstblommor, rensa undan och tända en massa ljus. Peter skall snickra på en mall i form av en trea, där gravljusen skall stå.
Ja en likadan som vi gjorde förra året. Det var så vackert när den lyste upp där i mörkret.




Graven, Hösten 2009


Kommentarer
Postat av: Michaela

Gud va fint han får hos sig lilla killen :) Tänker på honom/er hela tiden sen jag såg er på tv...



Grattis i förskott Victor!



Kram

2010-09-02 @ 13:37:38
URL: http://mimavibes.wordpress.com
Postat av: Josefine

Jättefint! Och Vilma ser likadan ut som min Malva förra våren- i samma ålder och till och med likadan mössa:)Så söt!

2010-09-02 @ 14:11:18
URL: http://josefinkans.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Fina Victor! Han har en sådan underbart söt lillasyster :) <3

2010-09-02 @ 14:24:11
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: mathilda

tidade nyss på del ett av viktors underbara stunder, blev så tagen så smärtsamt men ändå vkert.



Ni alla är stora förebilder för mig

2010-09-02 @ 16:29:02
Postat av: Maria

Ja, nu är det höst! Trots att det känns lite vemodigt att sommaren är slut känns det rätt mysigt med hösten.



Vilma är så himla fin!



Jag tänder ett ljus för Victor ikväll och ska tänka på honom på det som skulle ha blivit hans 3-årsdag.



Kram

2010-09-02 @ 20:26:14
Postat av: En medmänniska

♥ Tänker på er så inför lördag Victors födelsedag ♥



Många tankar och kramar från Malin

2010-09-02 @ 22:25:13
Postat av: Evelina

Har läst din blogg en längre tid, och jag blir väldigt imponerad av hur starka ni är. Har själv en dotter nu, som är två månader och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Du är en otroligt stark människa, en förebild för många kvinnor jag känner som jag vet läser din blogg.



Grattis Victor i försokott!!

2010-09-02 @ 22:39:55
URL: http://evelina85.blogg.se/
Postat av: Fröken Elin

Grattis söta Victor i förskott <3 <3.

2010-09-03 @ 08:46:42
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja, imorgon är det våra pojkars födelsedag. Elmer fyller 1 år och vi har kalas, en fruktansvärd kontrast. Kommer att tänka på er hela dagen och fira att fina Victor kom till er för 3 år sedan.



För ett år sedan när jag fick min sjuka lille kille så vågade jag inte tro på att vi skulle få fira den här dagen imorgon, det har varit ett jobbigt år med många sjukhusbesök.



Varma kramar till er. Tänker på er och Victor väldigt ofta.

2010-09-03 @ 16:36:59
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Mathilda

Jag önskar Victor ett Grattis i förskott !!

2010-09-03 @ 17:18:08
URL: http://sweetmattiss.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det här är en låt som jag brukar lyssna på och varje gång jag lyssnar,så tänker jag på Victor..

Den här är tillägnad åt honom,från mej !!

http://www.youtube.com/watch?v=mQro1Wk0HSg

2010-09-03 @ 17:24:46
URL: http://sweetmattiss.blogg.se/
Postat av: Johanna 14 år.

Victor, du tappre kämpe, hoppas du får en bra dag. Du får det så fint hos dig. Dina föräldrar är verkligen två kämpar och din söta lillasyster, som blir så stor! Den så orättvisa sjukdomen som tar barn och andra ifrån oss. Hoppas ni får en bra lördag. Lilla victor kommer få det så fint hos sig. Tänker på er. Och även andra med canser inom familjen. <3

2010-09-03 @ 17:49:38
Postat av: Johanna igen.

P.s Har följt din blogg sen ni var med i allers. Många tankar till er.

2010-09-03 @ 17:51:18
Postat av: Mormor / Farmor

Jag har nu stått ute och sagt Grattis till den STARKASTE STJÄRNAN. Den lyser så fint. KRAM

2010-09-03 @ 22:55:09
Postat av: Fanni

jag tänker pa er jätte mycket... har aldrig träffat dig, ända känns det som om det var meningen att jag skulle "snubbla" över din blogg... du fyller ar den 15.4, samma dag som min pappa, som gick bort i cancer den 4.9 förra aret... du skriver pa ett sa väldigt peciellt sätt, jag vet inte hur man säger pa svenska (är född och uppvuxen i tyskland, mamma är svensk, därför fattas vissa ord.. :) ) iaf sa kännar jag mig pa nagot konstigt vis "verbunden" med dig.. jag önskar er en dag fylld med sol o värme o glada minnen o goda stunder trots alla sorgliga tankar... skulle verkligen glädja mig at ett mail fran dig... manga kramar fran münchen

2010-09-03 @ 23:36:59
Postat av: Moa

Grattis fina fina Victor!

2010-09-04 @ 17:07:25
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback