Myror? Kittlar dödsskönt i kistan =)

        DATUM: 2010-09-26 TID: 13:45:52
Ca 80 % av befolkningen har någon form av fobi mot insekter, så som spindlar och dylikt. Det många inte vet är hur många av dessa rackare som vi faktiskt lyckas förtära utan vetskap.
Enligt följande lista gör vi i alla fall det. =)



1. En genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig.

Mmm Marabou ...

(What ??? Hur fan kommer spindelbenen i chokladen, och vem fan har suttit och räknat dom???)



2. Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover. Ungefär 8 st är spindlar....
(Än en gång... Hur fan har de räknat ut det ???)







3.  100 personer dör årligen till följd av att ha satt en penna i halsen.


(Sen en konstig sak till. Påståendet ovan.... Hur fan lyckas man sätta en penna i halsen???)




Kommentarer
Postat av: Moster Josse

Haha, ja du syster, jag tycker saker som sådan statistik aldrig makar sense :)

2010-09-26 @ 20:28:18
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: Moster Josse

Eller vänta nu!!.. Hur kommer det sig att DU ens har kollat upp denna sjuka information? DET är något jag finner lite små konstigt av någon anledning :)

2010-09-26 @ 20:29:20
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: emma

hej.

Vet inte hur många gånger jag kolla på videon som ni gjort om viktor och torrögd och ledsen blir jag varje gång.



jag kan inte föreställa mig hur de känns att förlora sitt barn, men jag vet hur stark en mors kärlek till sitt barn är.



kan inte alls föreställa mig hur man kan leva efter sitt barn bortgång,min stjäl att ruttnat bort.

Tycker verkligen du är en stark person och underbar mamma.



man kan verkligen se spår av Victor i wilma, dem är så lika om man kolla på bilder på Victor och sedan på henne:)



Jag har även köpt din bok och tycker den är underbar. Beklagar verkligen att just ni var tvugna att uppleva de och stackars lille victor fick utstå för så mycket smärta under sin sjukdoms tid.



Ni har den finaste lille änglen som tittar ner och vakar över er:)



Hoppas ni fått en mysig start på hösten:)

kram/Emma

2010-09-26 @ 23:55:01
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Håller med Josse - these statistics never make sense! Sitter de hos 100 människor i ett visst antal nätter och räknar antalet spindlar som kryper ner i munnen? I think not.

Hälsa Peter och pussa på Vilma

2010-09-27 @ 08:25:26
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahahaaa! Vart tusan har du hittat den "infon"?

Ha en bra dag!



...mer hästbilder? ;)

2010-09-27 @ 09:41:50
URL: http://ljummetkaffe.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback