Film och mingel

        DATUM: 2010-09-03 TID: 23:09:27
Jaha, då är ännu en fredag här...

När man är mamma ledig så gör dagarna igentligen ingen skillnad och det kvittar att titta i almanackan. Ja, om man inte har något roligt inbokat förståss=)


I kväll händer det väl inte så jätte mycket. Syrran kommer över och vi skall kolla på filmen The Crazies som jag pratade om i tidigare inlägg.
Är super taggad och tror att det är skit bra!

I går såg jag på den underbara och otroligt gripande filmen Precious.
Ett måste för alla "Drama" älskare som gillar gripande, hemska historier som verkligen tar tag i en, samtidigt som  den har en släng av "feel-good" känsla.

En STOR film med ett STORT budskap om att älska sig för den man är och att aldrig ge upp, hur hemsk tillvaron än är.
Mariah Carey gör en enastående rollprestation som socialarbetare och i en liten biroll ser vi även Lenny Kravitz.

Topp betyg av mig!






I morgon skall jag fara iväg på NK;s modevisning för höstens barnkollektion. Är inbjuden av Mama och det blir även information angående årets Mama gala samt mingel efteråt.
Super kul, måste dock bara hitta något att ha på mig som inte är nedstänkt i babydreggel eller täckt av gamla matfläckar =)



Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har lusläst vartenda inlägg om Victors kamp. jag har gråtit, undrat, förvånats och beundrat.



jag är bara nitton år, jag har en underbar liten flicka på snart tio månader, och jag måste bara säga att jag beundrar verkligen din styrka.



jag kan inte ens sätta mig in i sitsen Du & din sambo blivit inkastade i, men jag beklagar all smärta och sorg, och jag är glad att det GÅR att hitta stunder av lycka, och att man faktiskt kan gå vidare - även fast man ALDRIG glömmer.



min lilltjej ligger just nu och sover, men jag har blivit så rörd av detta att jag tänker gå in och krama henne.



Victor & Vilma är båda två, så underbart fina.

2010-09-04 @ 02:32:16
URL: http://justanotherpsycho.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

♥ Älskade lilla Victor, det är Din 3-årsdag idag. Grattis lilla gubben! Hoppas du och Feie busar och har det bra. Vi är så många som tänker på er ♥



Styrkekramar och många tankar till er Sofie och Peter och alla Victors nära.



Malin

2010-09-04 @ 08:53:40
Postat av: Amelie

Har också suttit och läst varenda inlägg om Victor och tårarna har bara runnit ner för kinderna. Har en son på 9 månader och kan inte för allt i världen förstå hur starka ni är, men det är ni verkligen.

All lycka och kärlek till er.

2010-09-04 @ 09:03:47
Postat av: Melinda

Grattis på din 3-års dag fina lilla Victor! Hoppas att änglarna sjunger extra fin

2010-09-04 @ 09:48:04
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Grattis på din 3-årsdag Victor!

2010-09-04 @ 10:25:01
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis finnaste victor på din 3års dag tänker på er alla runt om stor kram Mathilda

2010-09-04 @ 11:02:43
Postat av: Johanna

Hej Emelie, du känner inte mig men jag har följt din blogg sen ett tag tillbaka och följer dig med ett varmt hjärta. Idag tog jag mig friheten att länka till din blogg via min, jag hoppas det är ok med dig. Annars får du säga till!



Vänligen

Johanna

2010-09-04 @ 11:10:44
URL: http://justnuochidag.wordpress.com/
Postat av: Malin

I kväll brinner ett ljus för Victor....Tänker på er!



Kram

2010-09-04 @ 12:09:09
Postat av: milla

grattis på födelsedagen Victor!



jag blir gråtfärdig när jag tittar på sidan till victors minne.

det är så fint <3



kramar från mej

2010-09-04 @ 12:44:27
Postat av: Annika

Hoppas ni får en fin dag i dag! Victors 3-årsdag.

2010-09-04 @ 13:34:16
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Extra många tankar till Er alla - Ni Victors nära & kära just idag på hans 3-årsdag.



Kramar

2010-09-04 @ 16:55:24
Postat av: Niklas

Ja, jag kommer också ihåg att det är Victors födelsedag idag, tyvärr av en annan överdjävlig anledning...4 september 2007 insjuknade vår prinsessa....Hanna lämnade oss två år, en månad och 10 dagar senare...

Kram till Victor och alla andra änglabarn från Niklas, Hannas pappa

2010-09-04 @ 17:50:28
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Marie (en mamma med tre små barn)

Tänker extra mycket på er idag...den dagen för tre år sedan ni för första gången fick hålla er fina lilla kille! Å idag e det hans 3-årsdag å jag tror att alla ljus som tänds för honom i kväll kommer att lysa hela vägen upp till himlen!!

Underbara lilla Victor <3

2010-09-04 @ 19:24:31
Postat av: Ida♥

Kommer tända ett ljus för Victor ikväll, grattis på treårsdagen gubben!

Kramar till er o Victor

2010-09-04 @ 19:27:24
Postat av: Mia

Stort Grattis till den starkaste stjärnan ikväll, Victor. Mina tankar har gått hela dagen till denna lilla fantastiska grabb. Idag är det hans dag, i himlen eller på jorden. Jag önskar er all lycka och styrka. Ni har satt spår i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma er!



Kramar från Mia och familj

2010-09-04 @ 20:10:50
Postat av: Maria

Finaste Victor! Grattis på 3-årsdagen. Du och dina nära har funnits i mina tankar hela dagen. Ikväll brinner extra många ljus för dig .

Kram

2010-09-04 @ 23:43:25
Postat av: Hanna K

Grattis i efterskott finaste Victor i himlen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback