Bröllop

        DATUM: 2011-07-05 TID: 14:24:55

Bröllopet i helgen var fantastiskt trevligt.

Linda var supervacker och Jörgen så stilig som man kan bli.

Bröllopet ägde rum på Krägga herrgård och vigseln i ett lusthus nere vid vattnet i slottsparken.

Champangen flödade, skrattet sorlade och massvis med gäster minglade för fullt i väntan på den stora cermonin. 










Peter och Felix tar en öl i herrgården innan vigseln...








Lilla Chanelle var super söt som brudnäbb. =)










Förväntansull barnaskara.... Kommer hon snart eller??









Efter en lång väntan kommer Linda skridandes ner för gräsmattan, arm i arm med sin far.


































































Linda fick i uppdrag att leta upp sin man genom att känna på deras vader. Otroligt nog så gissade hon rätt (!!) och fick tack och lov kyssa sin man !











Mitt bord, närmast kameran.









Varmrätten ovan samt efterätten nedan, som jag råkade äta lite på innan jag hann knäppa kort =)


















EFter middagen var det dags för bröllopsvalsen.









Tårtan






Nu började, som ni kanske förstår - festen - och därmed tar alla bevis på kvällen slut. Har som vanligt inte tagit några bilder då jag hade fullt upp med att dansa och ha det trevligt =)








Oj då Monica... Vad hände =) Hi hi...











En bra bit efter 3 på natten så kom vi hem till Cattis och Hasse igen - och stupade i säng med blåsor på fötterna.


Tack Jörgen och Linda för ett underbart bröllop, och ALLA lyckönskningar till ER!!!!





Kommentarer
Postat av: felicia - mamma till Julie

va fint det ser ut!! :)

2011-07-05 @ 14:56:13
URL: http://chickmama.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Håller med, jättefint verkligen och kul ni hade så trevligt :)

Kram Malin

2011-07-06 @ 14:55:04
Postat av: cissi

Hej..har läst din blogg ett bra tag nu å jag tycker den är så bra..jag har både skrattat och fällt många tårar,särskilt på den bilden när viktor sitter ute i gräset med en blå bunke,den har verkligen sats sig fast hos mej!vet du vilken jag menar??man ser att viktor har fått sin glädje i ögonen som dig,det bara skiner i dem!du är verkligen en förebild för mej,varken om man vill eller inte så måste man ta sig igenom att!



Själv är jag 24 år och har en pojk på 19 månader!

sen måste jag bara säga att på varje kort du har tagit så är du verkligen vacker,full som nykter å det är fan inte alla som är..haha=)jag tycker du skiner upp mer än brudgumman på detta korten!



Ha det bra och ta hand om er!

2011-07-07 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback