Snö...

        DATUM: 2011-03-22 TID: 23:05:42
Tisdag igen då...

Ja  dagen har sannerligen varit fin med 11 + och sol. Tog en lååång promenad som nästan slutade i lite nervositet över hurvida jag skulle ta mig hem eller inte, innan jag kunde pusta ut på verandan med en kopp kaffe.

På eftermiddagen var det dags att öva lång igen inför galan , och den 5:e är det stora genrepet. Lite nervös...
Repet idag gick dock bra, så det känns skönt iaf... =)


I morgon har jag ingenting inplanerat, så det blir till att vara hemma och njuta av det fina vädret som spås komma. Hoppas det smälter undan ännu mer snö då också. Vi har fortfarande en del rejäla högar av den vita massan, samt rent livsfarlig is som man nästan slår ihjäl sig på varje gång man skall korsa uppfarten.





Men va tusan, inte fan var det bättre förra året! Då stod jag och skottade av all denna snö på bilden, HÖGGRAVID !!!

Nej, nu har det varit två skitvintrar i rad, så nästa får tusan bli mild, håll tummarna för det !!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skitvintrar? Det är ju just VINTER det varit kalla det hellre någonting annat om det är vinter du inte tycker om. De har verkligen varit en fin vinter precis som förra året men nu får våren komma :)

2011-03-23 @ 14:17:31
Postat av: Åsa

Hej, Första gången jag kikar på din blogg, och det berör mig verkligen! Har själv en son som är 9 månader nu snart, och jag blir så ledsen när jag läser om din lilla Victor. Hoppas att du inte blir ledsen när jag skriver det?

Det måste vara det värsta som finns att förlora ett barn. Alla lyckönskningar till dig i framtiden!

Kramar

2011-03-23 @ 21:23:53
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback