Kryssning

        DATUM: 2011-03-07 TID: 12:48:46
Halloj!


Det har viarit ett litet glapp här i bloggandet under helgen, och anledningen till det är att vi har varit på kryssning med hela familjen.

Vi har sedan ett par veckor nu, planerat en överaskningskryssning till pappa och har hållit detta väldigt hemligt, så därför så har jag inte kunnat avslöja något här =)



När pappa och Giselle anlände till båten, så var jag, Peter, Therese, Frunk, Josse, Fredrik, Calle och Ada redan på plats i restaurangen, redo att hoppa fram och skrika "suprise!!"

Våra planer gick perfekt och han blev sååå överaskad !! Lite chockad faktiskt tror jag, ha ha...
Resan var super rolig och vi åt god mat och dansade hela natten. Kom inte i säng förens halv 6 på morgonen, och jag förvånade mig själv över hur pigg jag var.
Har dock väldigt ont i fötterna efter allt hoppande, men det är det värt !


Tyvärr så glömde jag kameran, så jag får vänta med att lägga upp bilder från kvällen, tills de har blivit skickade till mig.
Då kan jag även berätta lite mer detaljer om någon är intresserad.



Nu skall jag slänga i mig lunch och sedan sätta på lite kaffe. Vi hörs senare ! 


Sofie

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad roligt för din pappa!=)

hoppas ni hade en rolig helg.



/Felicia

2011-03-07 @ 14:19:50
Postat av: En medmänniska

Vilken överraskning! Kul allt blev så lyckat och roligt =)

Kram Malin

2011-03-07 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback