Lite bilder

        DATUM: 2011-03-21 TID: 11:40:35

Helgen har varit fin med mycket utevistelse.
I Lördags var vi ute på isen hela dagen med pappa, Giselle, Ada och Sebastian. Solen värmde bra och vi gick ett par kilometer ut till en udde där vi gjorde upp en eld och grillade korv.










Mys i solen=)





Vilma tyckte det var lite halt att gå, tur att morfar var där och kunde vara stöttpelare =)











En trött Vilma somnade på sparken på vägen tillbaka, och fick sova vidare i gräset en stund medans vi väntade på skjutsen tillbaka hem.









På Söndagen mötte jag och Vilma upp Josse och Fredrik på Kungsängens lantcafè. Vi strosade runt i deras små butiker med hantverk och gick sedan ut i solskenet och fikade.
Vi stötte på pappa och Giselle som kom åkandes och som också bestämt sig för att besöka cafeèt. Lustigt sammanträffande... =)

Vilma var på strålande humör och var överlycklig över all uppmärksamhet!







Fredrik och Vilma kollar på den fina hästen...













Puss säger vovven!!






Det var lite bilder från i helgen. Om en timme skall jag på möte med banken, så jag hinner inte skriva något mer. Får bli senare!

Ha en bra dag!!!!


Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Kul att få ta del av alla Underbara bilder från er fina helg! Vilma så gooo =)

Kram Malin

2011-03-21 @ 18:46:10
Postat av: Viktkamp

Underbara bilder <3

2011-03-21 @ 21:21:19
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Härliga bilder. Slogs av likheten mellan Vilma och Victor, särskilt på bilden där hon sitter på din systers axlar. Riktig liten kopia!:-)

2011-03-21 @ 23:41:39
Postat av: mamma/mormor

Vilken mysig helg ni haft, Vilma verkar ha stor trivts! Kramar mamma/mormor

2011-03-22 @ 08:51:09
Postat av: Maria

Vilka underbara bilder och guuud vad Vilma var lik Victor på bilden när hon sitter på Josses axlar!!



2011-03-22 @ 10:19:26
Postat av: Hanna K

Härliga bilder, oj vad mycket vår ni verkar ha där! =)

Postat av: Anonym

Vad fina bilder!!!

Min sons pappa lämnade livet för 1 månadsedan helt oväntat...Är fortfarande i chock och fattar inte vad som hänt.Just nu vet jag inte hur jag ska ta mig genom det här. Min son är bara 2,5 år. Har ni tänkt på hur ni tänker förklara för Victors storasyster Wilma om döden och vad det innebär?Jag tycker det är så svårt, så svårt.

2011-03-22 @ 22:12:37
Postat av: mika

Var är eran lilla svarta hund? Ser honom aldrig på bilder längre eller har jag missat nått? Kram

2011-03-23 @ 02:36:04
Postat av: Charlotte

Vilken sööting :)

Här kommer tips på hemsida för snygga barnstövlar och skor.



www.nicework.nu

2011-03-23 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback